Diablo 3 Single Player kampanj.

Permalänk
Medlem

Diablo 3 Single Player kampanj.

Är det lönt att köpa Diablo 3 om man bara ska spela sp? Hur lång är sp kampanjen?

Permalänk
Medlem

Ja, samma som coop.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Medlem

Det finns ingen speciell singelplayerkampanj, det finns en kampanj och du kan köra den själv eller med kompisar, man är dock online hela tiden (dvs dör ditt internet så kan du inte spela även om du spelar själv).

Det är knappt lönt att köpa Diablo 3 om du tror att det ska vara lika bra som Diablo 2 dock. Det enda som liknar Diablo 2 är musiken och Cains röst, resten har dom pajjat totalt, hur fan man nu kan lyckas med det.

Permalänk
Medlem

Fjäska till dig ett guestpass och prova upp till lvl 13. Det är gratis. Eller var det inte typ nu runt 15e som demon skulle släppas till alla?

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Är det lönt att köpa Diablo 3 om man bara ska spela sp? Hur lång är sp kampanjen?

Då det är samma på så och Coop så om du inte har några polare att spela med så är spelet enligt mig totalt värdelös..

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luzer:

Fjäska till dig ett guestpass och prova upp till lvl 13. Det är gratis. Eller var det inte typ nu runt 15e som demon skulle släppas till alla?

Jag har 2 guest pass över om du vill ha.

Skrivet av norrby89:

Då det är samma på så och Coop så om du inte har några polare att spela med så är spelet enligt mig totalt värdelös..

Jag spelade igenom spelet i sp, jag tyckte det var grymt!
Sedan finns public games du kan gå med i där man kan lära känna folk.
Jag har spelat igenom första svårighetsgraden på ca 9 timmar, men sedan måste man spela om spelet för att nå max lvl.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det är knappt lönt att köpa Diablo 3 om du tror att det ska vara lika bra som Diablo 2 dock. Det enda som liknar Diablo 2 är musiken och Cains röst, resten har dom pajjat totalt, hur fan man nu kan lyckas med det.

Totalt överdrivet och felaktigt. Bara för du är besviken behöver du inte sprida det på det sättet till de som inte testat det.

Jag fortsätter drömma om när folk blir sakliga och nyanserade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det är knappt lönt att köpa Diablo 3 om du tror att det ska vara lika bra som Diablo 2 dock. Det enda som liknar Diablo 2 är musiken och Cains röst, resten har dom pajjat totalt, hur fan man nu kan lyckas med det.

Det är ju en smaksak dock, jag älskade D2 och spelade det i många många år och jag tycker D3 är bättre.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.