Permalänk

Tar väldigt gärna en key Pm uppskattas

Permalänk
Medlem

Är också väldigt intresserad av en nyckel om någon har en extra

Permalänk
Medlem

Ger ut smite beta keys!

Tjena sweclockers! Jag har ett par smite keys som jag vill ge ut till er! Skicka ett PM till mig så får du beta key!

Permalänk
Permalänk
Medlem

hade vart grymt att få vara med i betan =P blev extremt intresserad när jag såg TB's video på tuben som jag antar många andra också gjort ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Tar jätte gärna en Smite beta kod! PM:a mig så kan vi komma överens!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Vill ni köpa smite key via d3 av mig får ni skynda er drar om drygt 1 timma

om man ändå hade haft så mycket guld eller roligt å byta med ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk

Skulle verkligen uppskattas om någon snäll själ skulle låna ut en beta-key till mig! Har sett fram emot att spela SMITE i flera månader. PM går bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Fick en såld till krysis som vart nöjd köpare.
Har några stycken kvar gärna 1m+ men kan ta 500k och något item också eller bara ett bra item.
Detta är i D3 då ni som inte läste min tidigare post.

Du får en gratis nyckel och sedan säljer du de nycklarna du får. Mycket dålig sweclockare.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

är det någon som vet när det riktiga smite kommer ut ? btw ifall det är någon som kan ge mig en beta key? då hade jag varigt evigt tacksam!

Permalänk
Medlem

Har kollat in smite och det ser riktigt kul ut. Skulle varit snällt om någon hade en key man kunde ha fått.

Permalänk
Medlem

Tjenare! tror du jag kan få en beta key till smite? Det skulle jag ha varit tacksam för.

Permalänk

Jag skulle också uppskatta en key!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

sölger min kropp mot en beta nyckel... fast nä, men om jag fick en skulle jag bli oändligt tacksam.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vad alla är snåla! Att ni begär återbetalning i någon form mot något man borde få gratis. ALLA får två closed Beta keys när man aktiverar sin key så ser inte poängen med att ta betalt för dem.

PMa mig om ni är sugna på en SMITE Closed Beta key.

EDIT: Nycklar slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chricke46:

Vad alla är snåla! Att ni begär återbetalning i någon form mot något man borde få gratis. ALLA får två closed Beta keys när man aktiverar sin key så ser inte poängen med att ta betalt för dem.

Sluga idioter är de

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk
Medlem

Någon som känner för att ge mig en key?

Permalänk
Medlem

Hade upskattat om man kunde få en beta key sjukt mycket! Hade varit oerhört snällt

Permalänk
Skrivet av Chricke46:

Så är det med alla beta keys. Helt omöjligt att få tag på de flesta för de vill ha pengar, account, annan beta key, gold osv.

Kommer ge ut mina keys här i tråden om jag får en!!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Att folk ens försöker sälja nycklar.. alla som blir invitade får 2-4 nycklar, dvs dom är hur common som helst, att folk ens går med på att köpa blows my mind..

Anyway.. har 2st nycklar om nån vill ha, dock inte till någon idiot som försöker sälja dom

Skicka PM, uppdaterar inlägget när dom är borta

Edit: Nycklarna borta

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av Insanity92:

Kommer ge ut mina keys här i tråden om jag får en!!

edit: Helt rätt!

##############
NY TRÅD: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1126221-s...
##############

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jasså låter det så nu?

Alla som vill ha en key nu skriv, jag kommer endast PMa nya inlägg.
Jag kommer citera svar till alla jag skickar keys åt.

I värsta fall så får du vänta någon timme.
Antal nyckar kvar: ∞

Tar hemskt gärna en key!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jasså låter det så nu?

Jag kommer citera svar till alla jag skickar keys åt.

Skriv i denna tråd, PMa mig inte bara.

Skickat till:
lewwan - Ny reggad, välkommen till SweC. Men du borde ha svarat i denna tråd.

Tjenare jag skulle hemskt gärna vilja ha en betakey!

Permalänk
Medlem

Mycket stort tack Mr_no_one!!!

Permalänk
Medlem

Kom nyss in på tråden.. Och fick youtuba Smite.. Och nu vet jag vad det är:P dock inget för mig:) men en betakey kanske kan ändra på min uppfattning;)!

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Skrivet av Acth:

Mycket stort tack Mr_no_one!!!

Inga problem.
Du kan använda "Gilla" knappen under det folk har skrivit, så slipper tråden fyllas med "Tack".

Permalänk
Medlem

Mr no one, du har inte en nyckel kvar?

Är otroligt sugen på att testa smite!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jasså låter det så nu?

Jag kommer skriva i listan vilka jag skickat keys åt.

Skriv i denna tråd, PMa mig inte bara.

Skickat till:
lewwan - Ny reggad, välkommen till SweC.
acht - Ny reggad, välkommen till SweC.
fjompex

Du vet väll att det är stor chans att "lewwan" och" acht" är samma person? Både reggat och skrivit några minuter efter varandra precis som 90% andra som skrivit i denna tråd.

Permalänk
Skrivet av Fusy:

Mr no one, du har inte en nyckel kvar?

Är otroligt sugen på att testa smite!

Skickar.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Det tar ca 30 minuter efter du har registrerat din key på smite som du får dina extra keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Det är flertal ny reggade som PMar om nyckel, jag kommer inte skicka keys till dessa konton ATM. (de första två får vara glada)

Skrivet av igge23:

Du vet väll att det är stor chans att "lewwan och acht" är samma person? Både reggat och skrivit några minuter efter varandra precis som 90% andra som skrivit i denna tråd.

Ja.
Men som sagt, man får tre(3) nya nycklar då man registrerat sig.
Skulle det vara samma person så tkr jag bara synd om den personen.
Samt att de troligen inte kommer vara mer aktiva på SweC, därför skickar jag nu inte heller nycklar till nyskapade konton.