Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Tror ni allt kan ta och gissa vilken modell av 7970 detta är. Jag knep ett hos webhallen för 3690kr.
Nu när jag stoppade in grafikkortet och köpte 3Dmark 11 så märkte jag att min cpu suger:P
Det är farligt med uppgraderingar!

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Vore då fasen om man inte ska kunna undvika skavsår nu!

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tomten51:

Men det är inte möjligt?! Sover du 5 timmar? I call bs on that.

Vet du vad, jag skiter faktiskt helt och hållet i vad du tror eller inte tror om min vardag. Men nej, jag sover inte 5 timmar. Du vet att heltidsstudier inte nödvändigtvis är lika med 8h/dag va?

Skrivet av Nivity:

Fint påhopp, jävligt onödigt.
Oväntat att swecare gillar inlägget också.

Det var inte mer påhopp än hans diskreta pik om att alla studenter klagar på att de inte får ekonomin att gå ihop. Det jag menar är att det är skillnad på studier och studier, och att det kanske är lite väl generaliserande att anta att alla program lämpar sig lika väl som andra gällande möjligheter att jobba extra vid sidan av studierna. Det är helt enkelt en prioriteringsfråga, vissa satsar allt på skolan medan andra hellre kombinerar studier med arbete. Det var inte min mening att klanka ner på isbjoerns inköp, ärligt talat är det kul för honom som har kunnat köpa det han köpt.

Jag känner precis som isbjoern att den här diskussionen har hamnat så långt ifrån topic som det bara är möjligt. Är det något mer ni känner att ni vill diskutera är det bara att slänga iväg ett PM=)

Permalänk
Medlem

Nära mint condition ju Vad fick du ger för den?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

http://desmond.imageshack.us/Himg841/scaled.php?server=841&fi...

Tror ni allt kan ta och gissa vilken modell av 7970 detta är. Jag knep ett hos webhallen för 3690kr.
Nu när jag stoppade in grafikkortet och köpte 3Dmark 11 så märkte jag att min cpu suger:P
Det är farligt med uppgraderingar!

Det är så det hala börjar! En ond cirkel

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Det är så det hala börjar! En ond cirkel

Väldigt ont cirkel som började tidigt och kommer nog aldrig kunna gå ur de:P

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Nära mint condition ju Vad fick du ger för den?

ett par kronor
Kartongen har lite små slitsningar , men annars riktigt fint skick.
lika så mitt nes jag hittade, som jag hav 400kr för

http://www.vikeskar.se/2012/03/30/yey-2/

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ny plast till hojen. Hörde att svarta cyklar är snabbast.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Fyfan vad trevligt att se! SNES är nog min favoritkonsol genom tidern!

Visa signatur
Permalänk

Sådan hade jag när jag var liten, däremot tycker jag att konsolen som har fyrkantiga kontroller var bättre

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebbosten:

Sådan hade jag när jag var liten, däremot tycker jag att konsolen som har fyrkantiga kontroller var bättre

Har både och

OnT:
Köpte en "ny" tv idag...

Rigga och klart! fungerar fin fint nu wei!

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Vart köper du alla dina vintagespel egentligen? är det via tradera?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

tradera,blocket,loppisar

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Fyfan vad trevligt att se! SNES är nog min favoritkonsol genom tidern!

Gameboy, det var grejer det.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Xtrfy MZ1 RGB Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem

ska se om man kan fixa en duglig bild på samlingen, dock inväntas det ett skåp å ha allt i

EDIT: ingen direkt översikt på vad man har osv.
Men alltid något: http://youtu.be/R1gAA8osxpI?t=1m39s

obs, så är ingenting iordning än pga rummen blev klart förra helgen, så man håller på installera sig fortfarande.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

ska se om man kan fixa en duglig bild på samlingen, dock inväntas det ett skåp å ha allt i

EDIT: ingen direkt översikt på vad man har osv.
Men alltid något: http://youtu.be/R1gAA8osxpI?t=1m39s

obs, så är ingenting iordning än pga rummen blev klart förra helgen, så man håller på installera sig fortfarande.

Du som sammlar, ett unikt tillfälle som antagligen aldrig någonsin kommer igen
http://www.ebay.com/itm/BIGGEST-COLLECTION-EVER-22-SEGA-NINTE...

Permalänk
Medlem

fel format bara

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Det var ju billigt ^^

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte 4 ramar, måste till ikea och köpa 5 till...argh

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Har både och

Trevligt, är de svåra att få tag på samt pris ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

hmm ska du bara ha en konsol så är det inte många hundringar, sen beroende på om du ska ha NTSC,PAL,SCN eller JPN.
och om du ska ha i kartong med alla papper , hel frigolit osv.

NES i bra skick och överlag bra skick på frigolit runt 1000kr +-
t.ex mitt nes fick jag bud på 1400kr.

så priserna varierar mycket.
har gameboy & gameboy color boxat likaså

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Inte mitt senaste inköp tekniskt sett, men det senaste jag orkat ta någon vettig bild på:

En Yashica-Mat 124G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Haha shit! Fatta fraktkostnaden på allt det där, om man nu mot förmodan skulle vara villig att betala för det Lär ju behövas en lastbil eller liknande

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av isbjoern:

Ja det var ett fruktansvärt misstag att jag stavade fel på diskussion, måste betyda att min intelligens är tillräckligt låg för att inte kunna klara av någon av de tuffare utbildningarna, bra observation herr Malm!

Det är helt klart det svenska språket jag studerar, och nu när jag gjorde ett sånt fatalt misstag med min stavning ska jag genast säga upp mig från mitt arbete och självklart fokusera mer på studierna! Tack för att du fick in mig på rätt väg.

OT; Fan vad folk verkar vara uptight på det här forumet, herrejävlar. Om ni nu känner för att försvara er själva om ni tog åt er så ta det över PM, det hör absolut inte hemma här i tråden.

Nej man får inte skämta på det här forumet, folk är för stela. Tips: Byt till ett Amerikanskt datorforum, det är en helt annan stämning. Får väl be moderator låsa tråden eftersom det ''börjar spåra ur'': (moderatorer på detta forum låser trådar titt som tätt när de inte vet hur man rensar.) Fin bil, ha det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Har både och

OnT:
Köpte en "ny" tv idag...
http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMG_6833...

Rigga och klart! fungerar fin fint nu wei!

Jag vill tillbaka till 80 och 90-talet!!!

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tompa1122:

Nej man får inte skämta på det här forumet, folk är för stela. Tips: Byt till ett Amerikanskt datorforum, det är en helt annan stämning. Får väl be moderator låsa tråden eftersom det ''börjar spåra ur'': (moderatorer på detta forum låser trådar titt som tätt när de inte vet hur man rensar.) Fin bil, ha det!

Tycker vi tar och avslutar den här diskussionen då så någon av oss inte snubblar på låsa-knappen
Alternativt kanske jag anstränger mig och tar bort kommande inlägg om det. Vi får se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Köpte 4 ramar, måste till ikea och köpa 5 till...argh

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/Nintendo...

snyggt, vart fick du "motiven" ifrån?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Den mest spännande delen av all dricka som fick följa med hem från bilresan:

Lite jobbigt bara att man vill som inte öppna caol ila:n, om den är super god så är det rätt långt att åka för att köpa en ny.

Gäller nog vinet med, då det är köpt på en liten vingård i frankrike. hittar den inte på systembolaget ellr vinmonopolet.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle90:

snyggt, vart fick du "motiven" ifrån?

Var en som tog orginal bilder och arbetade upp dom i kvalite för att kunna beställa affischer från ett tryckeri.

EDIT: bara hojta till ifall någon är i karlskoga och är sugna på lite retro gaming

Visa signatur

| Steam - Toivo |