Permalänk

headset funkar inte på youtube?

tjena , jag har ett Logitech G35 headset som funkar utmärkt... men när jag går in på youtube och ska kolla på videos så hör man inget, även när man går in på imdb och ska kolla på en trailer så låter det inget alls, helt knäpptyst. jag har google chrome som webläsare och uppspelningsenheten står på Logitech G35 o jag hör ljud i windows/spotify..... är det fel på headsetet, windows eller google chrome ?

Visa signatur

Fractal Design Define S, Corsair RM750X, MSI Z270-A Pro, Intel Core i7 7700k @ 4.2Ghz, 16GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400Mhz, MSI GTX 1080 GAMING X, Samsung 840 EVO 120GB, 1TB Seagate barracuda

Permalänk
Medlem

Har du volymen på mute i youtube?

Permalänk
Medlem

Kanske Adobe Flash Player som behöver uppdateras.

Permalänk
Rekordmedlem

Döda flashprosessen i aktivitetshanteraren och uppdatera sidan, det är troligen den chromprocess som visar cpu aktivitet som är flash, kör du firefox så är det "plugin container " som ska dödas.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag vet svaret, Du går in på chrome://plugins/ Så ser du att de står details till höger, tryck på den . Sedan letar du upp Schokwave flash player, Den version som heter 11.3.31.222 Disablar du. Starta om Chrome och de är klart

Permalänk

tack så jättemycket ! Duffii det funkar utmärkt, samt tack till alla er andra också för att ni försökte

Visa signatur

Fractal Design Define S, Corsair RM750X, MSI Z270-A Pro, Intel Core i7 7700k @ 4.2Ghz, 16GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400Mhz, MSI GTX 1080 GAMING X, Samsung 840 EVO 120GB, 1TB Seagate barracuda

Permalänk
Medlem

Du går in här http://www.mozilla.org/sv-SE/firefox/fx/ och klickar på den stora gröna knappen.