Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Speciella deals för 670 (Gigabyte/Asus)

Permalänk

Speciella deals för 670 (Gigabyte/Asus)

Hej!

Har tänkt att införskaffa mig ett 670 då jag känner att jag behöver lite mer krut i datorn. Jag har siktat in mig på antingen Asus eller Gigabyte då jag har hört och läst att dessa två skall ligga i toppen av alla 670's. Tyvärr så missade jag dock när CDON hade 15% rabatt när man skrev in "kupongkoden", och jag undrar nu om någon här på SweC som vet någon svensk affär som har något i samma stil. Dessa deals kommer ju inte upp på prisjakt/pricerunner och det skulle verkligen vara GULD att hitta ett 670 för runt 3000 riksdaler.

Jag vet att andra tillverkare kan ha lägre priser än Gigabyte/Asus, men är tyvärr inte intresserad av kort från andra tillverkare.

Tack på förhand!

Permalänk
Skrivet av wedgruzet:

Hej!

Har tänkt att införskaffa mig ett 670 då jag känner att jag behöver lite mer krut i datorn. Jag har siktat in mig på antingen Asus eller Gigabyte då jag har hört och läst att dessa två skall ligga i toppen av alla 670's. Tyvärr så missade jag dock när CDON hade 15% rabatt när man skrev in "kupongkoden", och jag undrar nu om någon här på SweC som vet någon svensk affär som har något i samma stil. Dessa deals kommer ju inte upp på prisjakt/pricerunner och det skulle verkligen vara GULD att hitta ett 670 för runt 3000 riksdaler.

Jag vet att andra tillverkare kan ha lägre priser än Gigabyte/Asus, men är tyvärr inte intresserad av kort från andra tillverkare.

Tack på förhand!

CDOn verkar vara den som kör mest med kampanjer av detta slag.

misco har lite rabatt med på vissa varor om man är medlem och skriver in en kod (dock inte lika bra som CDON erbjudandet), men några % rabatt får man på många varor. Men du får se om dom har något bra senare. CDON har väll i alla fall kvar 5% rabatten eller?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Nej, men det finns en tråd som är aktivt uppdaterad om fynd:

http://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-koprad...

Visa signatur

"Is man merely a mistake of God's? Or God merely a mistake of man's?" ~Friedrich Nietzsche