Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cityfella:

Hur får du ikonerna sådär i win7 ?

Rocketdock.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

DR.DAC 2 DX | AKG K7XX / Ultrasone HFI-2400 / Alessandro MS1i

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Någon som vet vart 10 foot spotify har tagit vägen?..
Någon som har den eller vet någon annan sida där man kan hitta den..

Där har du, får hoppas länken fungerar bara

http://www.mediafire.com/?89yap69upcxfxay

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Här är mitt

Visa signatur

Intel Core i5-3570K | Gigabyte Geforce GTX 670 | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 4x4gb | Intel 330 120GB SSD | Western Digital 2TB 5200rpm | Fractal Design Define R4 | Corsair 650W HX

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av THEBADGUY:

Där har du, får hoppas länken fungerar bara

http://www.mediafire.com/?89yap69upcxfxay

Tack så hemskt mycket!.. Men du.. Vet du hur man får bort PM ?.. Vet hur man byter till 24 timmars läge. Men PM står fortfarande kvar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Tack så hemskt mycket!.. Men du.. Vet du hur man får bort PM ?.. Vet hur man byter till 24 timmars läge. Men PM står fortfarande kvar..

Hmm.

Prova att ändra så att det blir så här

[MeasureTime]
Measure=Time
Format=%H:%M

Så ser det ut på min 24 timmars klocka iaf, och då finns det inget PM efter

Original ser det ut såhär förövrigt:

[MeasureTime]
Measure=Time
Format=%#I:%M %p

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av THEBADGUY:

Hmm.

Prova att ändra så att det blir så här

[MeasureTime]
Measure=Time
Format=%H:%M

Så ser det ut på min 24 timmars klocka iaf, och då finns det inget PM efter

Original ser det ut såhär förövrigt:

[MeasureTime]
Measure=Time
Format=%#I:%M %p

Ja fick ihop det.. Men du.. 10 foot spotify verkar inte funka.. Eller så har jag inte startat det. men jag hittar inget med spotify i rainmeter.. Har använt det förut och då funkade det men nu får jag inte igång ett..
Du kanske vet hur man löser det?¨

Edit: Glöm min fråga!!.. Hittade den.. en hade gömt sig "bortom" skärmen.. Hade klockan nere i högra hörnet så de syndes alltså inte.. :3

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Ja fick ihop det.. Men du.. 10 foot spotify verkar inte funka.. Eller så har jag inte startat det. men jag hittar inget med spotify i rainmeter.. Har använt det förut och då funkade det men nu får jag inte igång ett..
Du kanske vet hur man löser det?

Har du startat om Rainmeter?
Och har du lagt 10 foot spotify skinet i rätt map?(vanligtvis i Mina dokument->Rainmeter->skins)

Ah bra, skönt att det löste sig!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av THEBADGUY:

Har du startat om Rainmeter?
Och har du lagt 10 foot spotify skinet i rätt map?(vanligtvis i Mina dokument->Rainmeter->skins)

Ah bra, skönt att det löste sig!

Tack För hjälpen!

Men du.. En litenliten fråga.. Vet du om man kan fixa så att man får artisen och låtnamnet på 2 rader.. Ovanför varandra?.. Just nu är det om en låt har en lång titel så tar det ju upp hela skärmen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Tack För hjälpen!

Men du.. En litenliten fråga.. Vet du om man kan fixa så att man får artisen och låtnamnet på 2 rader.. Ovanför varandra?.. Just nu är det om en låt har en lång titel så tar det ju upp hela skärmen..

Det har jag tyvärr inte en aning om tyvärr :/.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av THEBADGUY:

Det har jag tyvärr inte en aning om tyvärr :/.

Aja.. Jag får ta o luska vidare lite..
Men tack så hemskt mycket för alla hjälp!

Permalänk
Medlem

Ett tag sedan jag använde körde PC, men byggde mig en nyligen för att spela med så nu har det blivit lite win7:ande.

Gillar att hålla det rent, och stör mig mest på stora bräkiga informationsrutor på skrivbordet som många har.. (bla helt onödiga, klockor när ni kan se klockan nere i hörnet?! ).

Permalänk
Skrivet av MEISO:

Ett tag sedan jag använde körde PC, men byggde mig en nyligen för att spela med så nu har det blivit lite win7:ande.

Jävligt soft bakgrund!! Väldigt snäll mot ögonen Länk?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Jävligt soft bakgrund!! Väldigt snäll mot ögonen Länk?

Indeed är den snäll mot ögonen!

http://lassekongo83.deviantart.com/gallery/21454#/d2zo4fg
En av dessa.

Jag rekommenderar dig att även kolla hans andra wallpapers, riktigt bra.

Permalänk
Skrivet av MEISO:

Indeed är den snäll mot ögonen!

http://lassekongo83.deviantart.com/gallery/21454#/d2zo4fg
En av dessa.

Jag rekommenderar dig att även kolla hans andra wallpapers, riktigt bra.

Tack så mycket!

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Mitt skrivbord

Så här ser mitt ut enkelt och rent, bara Rainmeters. Dualscreen

Visa signatur

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..

Permalänk

detta är mitt cleana skrivbord

Permalänk
Medlem

Vore jätte trevligt om du kunde skicka Länk till bakgrundsbilden!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Rent ska det va!

Visa signatur

Starka åsikter om onödiga saker.

Permalänk
Medlem

enkelt och rent, behöver man säga mer?

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus VIII Hero/Alpha | CPU: Intel i7 6700k 4 GHz | Minne: Kingston HyperX 8GB DDR4 2133MHz x4| Systemdisk: Samsung pro 950 256GB | Lagring: WD Purple 3TB x2 | GPU: Asus Strix GTX 970 DirectCU II | Ljudkort: Asus Essence STXII | Display: Samsung S24A650D x2 | Tangentbord: Qpad MK-85 | Mus: Razer Mamba 4G

Permalänk

upptaderar lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av addepladd:

snälla länka wallpaper lorax är så jävla tuff :3

Citat:

Alltid undrat hur man fixar det där som visar låten som spelas. Hittar inget på google med spotify rainmeter

Citat:

10-Foot Spotify heter den. Hittar den dock inte längre.

kan ladda upp den om ni vill han som gjort den tog typ bort den några dagar efter jag skaffa det

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon170340:

Lämnar mitt bidrag, försöker hålla det reletivt cleant men ändå användarvänligt.
Ska dock göra något roligare ikoner, de orginala är så fula....

varför har du så många browsers?

Visa signatur

-----------------------------------------------------

Permalänk

Stilrent och snyggt ska det va!

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk

Måste ju passa på att mobba IE!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Skrivet av MysickCombo:

hur fick du till det med kalendern så sånt?

Permalänk
Skrivet av Gotland_gamers:

hur fick du till det med kalendern så sånt?

Jag använder rainmeter.

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk

Mitt nuvarande skrivbord

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

Haha! Klockren

Permalänk

Någon som vet hur man får bort molnet bakom texten i titelraden eller vad det heter? Samt får bort de vita kanterna i ett fönster, svårt att förklara så bifogar bild på det hela och passar på att visa en del av skrivbordet på laptopen jag skaffade här om dagen.

För stor bild tryck på denna länk: http://www.ladda-upp.se/image.php?id=21619&size=full

De vita kanterna försvinner om fönstret ligger bakom ett annat och är inaktivt, då blir det grått och utan vita kanter så i teorin så ska det fungera, har för mig jag lyckades en gång för längesen med en annan dator. Molnet bakom texten i ett fönster är bedrövlig, hade velat att texten bara var vit och utan molnet bakom, molnet syns dåligt som fan på denna bilden för att fönstret ligger bakom ett annat och inaktivt, i vanliga fall är det ett ljusgrått moln mot kolvsvart bakgrund, texten är svart, hade de gjort rätt på microsoft så hade texten varit vit, vitt mot svar, så svårt kan det väl inte vara vad är meningen med ett ljusgrått moln bakom alla titlar, skit fult :l

Hoppas någon kan hjälpa till med detta

Visa signatur

"there is no spoone" - tbe matricks