Permalänk
Medlem
Skrivet av SummitSub:

sjukt nice! 5p

Skrivet av Tunezz:

Finner inga ord till denna fina skapelse

Skrivet av Marticus:

utnyttjad till max detta chassi, löv it!

Tackar så hjärtligt!

Permalänk
Medlem

hur är överklockning med ASrock-mobot? Ska nog köpa mig en Prodigy och valet står mellan ASrock-mobot samt ASUS P8Z77-I Deluxe. Vet att ASUS-mobot har fler strömkretsar, men frågan är om det påverkar en överklockning upp till 4-4,2 GHz, högre tänkte jag inte gå.

Övrigt då, sjukt nice bygge, 5p!

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

hur är överklockning med ASrock-mobot? Ska nog köpa mig en Prodigy och valet står mellan ASrock-mobot samt ASUS P8Z77-I Deluxe. Vet att ASUS-mobot har fler strömkretsar, men frågan är om det påverkar en överklockning upp till 4-4,2 GHz, högre tänkte jag inte gå.

Övrigt då, sjukt nice bygge, 5p!

Jag kör 4.5 ghz med 1.29v just nu så överklockning inom rimliga gränser är inga problem!

Tack så mycket!

Permalänk
Avstängd

Hej jag undra låter datorn mkt eller är den tyst eller hur är ljudnivån ?

Permalänk
Medlem

Vars köpte du vattenkylningen? Försöker hitta 16/10 slang så man slipper byta ut hela mitt nuvarande vattenkylning!

Visa signatur

CITERA SÅ JAG HITTAR TILLBAKA!
Fraktfritt på Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoubiey:

Vars köpte du vattenkylningen? Försöker hitta 16/10 slang så man slipper byta ut hela mitt nuvarande vattenkylning!

Köpte den på coolingstuff, men de va ett tag sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av epizk:

Köpte den på coolingstuff, men de va ett tag sedan.

Jaha, tack i alla fall!

Visa signatur

CITERA SÅ JAG HITTAR TILLBAKA!
Fraktfritt på Inet

Permalänk

Riktigt snyggt bygge!!!

Jag undrar hur du monterat din nya pump och top?
Jag bygger i ett liknande utrymme som Prodigy.

Har du kanske en bild till detta?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define 7 Compact White TG | Moderkort: MSI MAG B550 TomaHawk | CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz | Minne: Corsair Vengeace 32GB DDR4 3600MHz RGB Pro | GPU: Gigabyte GeForce RTX 3080 10GB Vision OC | SSD/M2: WD Blue SN550 1TB NVMe SSD | Hårddisk Lagring: Seagate BarraCuda Compute 2TB | PSU: Corsair RM850 850W (2019)

Permalänk
Medlem

En riktigt fin gammal klassiker!