Permalänk
Medlem

Köp av musmatta

Hej där!

Känns som min logitech trådlösa mus och urålderliga Dell musmatta har gjort sitt. Är ganska säker på att jag kommer ta en Razer Deathadder Respawn om ni inte har någon som lätt trumfar denna mus men vilken musmatta ska man ta? Jag vill ha förslag på specifika modeller. Vill ha en hård, ganska tunn musmatta som sitter bra på bordet. Typ "mellan storlek", har ingen direkta mått men ingen som tar upp hela bordet men ingen av de där minsta heller. Vill INTE heller ha någon som man måste klistra fast på bordet.

Tacksam för alla tips! Och som sagt, inte generella tips utan gärna länkar till specifika produkter

Permalänk
Medlem

missade att du ville ha en hård.. kolla på razer, dom har hårda och tunna mattor.

Jag själv kör på mjuk matta, då jag ogillar att behöva byta glidez så ofta, och vill inte att det ska låta hela tiden när man spelar/sitter vid datorn.
Desutom är det mukt och skönt om handen!;) hade hård matta förut, så vet vad jag pratar om^^
jag har Steelseries QcK SK edition

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

Jag har en Razer Scarab Bf3 Edition men finns också i grå färg. Den är relativt billig (200-300 kr) Det är en hård musmatta som sitter som om den vore klistrad på bordet men det är den inte!

Razer Scarab är den bästa musmattan jag har haft på mycket mycket länge! Perfekt storlek också!

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)