är det värt att köpa?

Permalänk
Medlem

är det värt att köpa?

jag har funderat på att köpa spelet, dom som spelat det, är det roligt?

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av MrYgve:

jag har funderat på att köpa spelet, dom som spelat det, är det roligt?

Kolla filmer gillar du hur det ser ut och hur man spelar så är det ditt val sen Jag gillar det och ger tumme upp!

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

jag har läst mycket och det värkar se bra ut,men är ändå väldigt rädd att det ska bli som det misslyckade köpet av star wars: the old republic...

Permalänk
Medlem

ja!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Tänk på att spelet är designat för PvP och inte PvE som Swtor. GW2 är väl iaf 85% PvP med 15 % PvE som agerar tidsfördriv mellan PvP fighter.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk

Det finns hur mycket PVE content som helst, så att säga att det är 85% pvp tycker jag är missvisande. Man kan spendera hela sin väg till max-level utan att spela pvp över huvud taget och fortfarande få ut mycket mer speltid än man skulle göra i ett single player spel för samma pris.

Jag tror inte någon kan garantera dig att du inte kommer ångra dig om du köper spelet och eftersom det inte finns free trial får du försöka provspela hos någon som har köpt det om du inte vill slösa bort dina pengar!

Permalänk
Medlem

Är där nåt att göra vid max lvl förutom PvP?
Eftersom man istort sett inte kan förbättra sin gubbe med bra gear, vad finns där att göra?

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Orsaken jag nämner 85% PvP är att PvE är väldigt begränsat om man är ett större gäng. Går bara köra 5 pers i grupp t.ex. Visst kan man springa ihop med större mängder folk i öppna event. Men samarbete vblir ju lidande då det är just öppna event.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Avstängd

Jag ger spelet 4 av 5 i betyg.

Spenderade c.a 5-6 år totalt i WoW, och där tyckte jag att levlingsproccessen var såpass jobbig att jag endast hade en lvl 80 karaktär under hela min WoW karriär, i GW2 är levelling processen såpass bra att jag är övertygad om att jag kommer ha en karaktär av varje klass på max level.

Att slippa springa fram och tillbaka till en questgiver för att få/avsluta sin quest är ju helt fantastiskt, när man kommer in i rätt flow med de dynamiska eventsen, när de avlöser varandra i en kedja är i min mening oslagbart och helt enkelt en revolution i MMO-Gaming.

Lägg sedan till WvW på det hela samt ingen månadskostnad så är spelet HELT KLART värt 4-500 kronor för unlimited play så att säga.

Permalänk
Medlem

jag har nu köpt spelet.