ranged på hunter borta?:s

Permalänk

ranged på hunter borta?:s

tjenatjena!!!
kom nyss in på servern jag spelade på förut för jag tänkte testa lita wow igen men eftersom att jag är hunter så vill jag förmodligen skjuta med de finns ju inte ens ranged längre, varför inte?????????
klassen hunter är ju värdelös utan att kunna skjuta då!!!!!!!
hjälp nu tack

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk

Nu får du gärna utveckla frågan lite Hunter kan visst fortfarande skjuta, har du någon båge eq:ad? Annars så kan ju det vara en bra början

Permalänk
Skrivet av mine.craft:

Nu får du gärna utveckla frågan lite Hunter kan visst fortfarande skjuta, har du någon båge eq:ad? Annars så kan ju det vara en bra början

jag är ju lvl 85 och kunde skjuta senast jag spelade spelet men grejen är den att där man la in vapnet i "ranged", de är borta

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk

Melee slots är borta på Hunters, inte ranged.
Andra klasser har blivit av med sina ranged slots.

Permalänk
Skrivet av Majsodlarn:

Melee slots är borta på Hunters, inte ranged.
Andra klasser har blivit av med sina ranged slots.

precis de jag menar, hur ska då kunna skjuta som?

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av söderström123:

precis de jag menar, hur ska då kunna skjuta som?

???

Bara använd ditt armborst/båge/gevär i din "main-hand" slot och vips så kan du skjuta...

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

???

Bara använd ditt armborst/båge/gevär i din "main-hand" slot och vips så kan du skjuta...

jag gör ju de men de står "must have a ranged weapon equipped" när jag ska skjuta..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väldigt dum fråga om jag ska vara ärlig.

Hunters kan inte ha både melee och ranged nu, utan antingen melee eller ranged.

Eftersom du är hunter så välj då bara ditt ranged weapon, så svårt är det väl inte?

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Skrivet av Rebbon:

Väldigt dum fråga om jag ska vara ärlig.

Hunters kan inte ha både melee och ranged nu, utan antingen melee eller ranged.

Eftersom du är hunter så välj då bara ditt ranged weapon, så svårt är det väl inte?

jag har valt de vapnet men jag kan fortfarande inte skjuta?

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

Du borde kunna skjuta lika lätt som en sten sjunker till botten...
Skicka upp en video och visa eller skriv en ticket

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Ditt rangedweapon ligger förmodligen i din bag, ja loggade nyss själv in på min hunter och då var mitt melee weapon eq och ranged vapnet låg i bagen

Permalänk
Skrivet av Robin_beck:

Ditt rangedweapon ligger förmodligen i din bag, ja loggade nyss själv in på min hunter och då var mitt melee weapon eq och ranged vapnet låg i bagen

ja mitt ranged vapen låg i bagen och jag bytte till de också men de funkar ändå inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ja mitt ranged vapen låg i bagen och jag bytte till de också men de funkar ändå inte

Om det absolut inte går, så råder jag dig att skriva en ticket till Blizz!

Lycka till!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Skrivet av Fakkahe:

Om det absolut inte går, så råder jag dig att skriva en ticket till Blizz!

Lycka till!

jag får göra det, tack för svaren i alla fall

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du har sett fel. Du får testa igen det är ingen bugg. Du ska sätta bågen i sloten, se bild.
Hur svårt kan det vara? /facepalm

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av Jappse:

Du har sett fel. Du får testa igen det är ingen bugg. Du ska sätta bågen i sloten, se bild.
Hur svårt kan det vara? /facepalm

http://cdn.mashthosebuttons.com/wp-content/uploads/2012/09/we...

ja hur svårt kan det va??? att lära sig läsa....nästa gång prova att läsa alla svar innan du postar mindre genomtänkta svar...
han skriver klart och tydligt att han har equipat sitt ranged weapon men spelet buggar och säger att han inte har det av någon anledning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaddyGrief:

ja hur svårt kan det va??? att lära sig läsa....nästa gång prova att läsa alla svar innan du postar mindre genomtänkta svar...
han skriver klart och tydligt att han har equipat sitt ranged weapon men spelet buggar och säger att han inte har det av någon anledning.

Och vem fan är du?
Antagligen har TS löst problemet, han har ej svarat på tråden. Om han såg fel eller om det var en, högst orimlig bugg, har väl ingen betydelse? Tur att du räddar oss med ett bra svar på problemet.

Mitt mindre genomtänkta svar? Ett av det bättre inläggen i den här tråden. En bild säger mer än tusen ord. Vad bidrar du med egentligen?

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

Permalänk

Skit bakom styret, simple as that! Gör om, gör rätt!

Visa signatur

Modekort: ASUS P6T Deluxe V2 CPU: Intel i7 950 @ 4.0 Ghz Gpu: Gigabyte GTX 460 SLI @ 890/1780/2000 Ram: Corsair XMS3 6x2048MB CL9 @ 1600Mhz Nätagg: Corsair AX 850 Chassi: Corsair Obsidian 800D

Ändå, INTE endå | Enda ända | Learn how to use those words, PLEASE!!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AndersonYYY:

man får väl ändå fråga om hjälp utan att få på käften ...

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersonYYY:

Haha vilket underbart inlägg.

- Jag har problem med detta, kan du hjälpa mig?
- SKIT BAKOM STYRET GÖR OM GÖR RÄTT

roligaste idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersonYYY:

+1 herregud så vårt kan det inte vara

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

man får väl ändå fråga om hjälp utan att få på käften ...

Läs hela tråden så förstår du.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin_beck:

Förvånar mig ändå varför Blizz valde den lösning. Hade varit mer logiskt om man vid sin första inloggning som hunter haft meleevapnet i sin väska istället...

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Skrivet av valiant:

Förvånar mig ändå varför Blizz valde den lösning. Hade varit mer logiskt om man vid sin första inloggning som hunter haft meleevapnet i sin väska istället...

jag har inte varit inne på swec på ett tag, därför jag inte svarat på alla inlägg men jag bytte till rätt vapen men de funkade inte..
ska dock testa spelat nu igen

Visa signatur