Söker Recruit-A-Friend - World of Warcraft

Permalänk
Medlem

Söker Recruit-A-Friend - World of Warcraft

Hejsan!

Letar för tillfället efter någon att RAFa med nu när MoP är påväg att släppas. Jag är en erfaren Wow lirare som har varit aktiv till och från sedan Burning Crusade tiden, har dock haft ett litet uppehåll på ungefär ett halvår och är mer än sugen att komma igång igen.

Det jag hade tänkt var att börja lite lugnt med att dra upp någon gubbe innan MoP släpps och när det har lanserats börjar vi lira de nya raserna direkt.
Jag vill framförallt dra upp någon gubbe på Twisting Nether (horde) men är öppen för andra förslag, har dock min main på Frostmane (alliance) där jag har runt 100k g. Så ifall vi lirar där kan jag bidra med allt från mounts till gear. Detta har jag dock även möjlighet till det på Twisting Nether, men kan dock inte bidra med lika mycket där.

Det jag kräver av dig:
- Minimum ålder av 18år.
- Att du köper spelen, kostar 165kr för tillfället med 1månadsspeltid (kan bidra vid överenskommelse)
- Kunna lira några timmar i veckan
- Att du är erfaren.

Är du intresserad eller har frågor?
e-mail: Zomix@live.se
Skype: Ronstad_

MVH
David

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna fixa 2 av dom sakerna du begär. Jag är erfaren och kan lira några timmar i veckan. Sen får du självklart säga vad du tycker om det.

Permalänk
Medlem

Ålder? Kan bidra med endel till spelen så du behöver inte köpa allt.

Permalänk
Medlem

12:D, som sagt du får självklart säga vad du tycker om det. Men jag är ganska erfaren.

Permalänk
Medlem

Men jag och en kompis lirar just nu på Darksorrow och kommer fortsätta där, jag kan gärna inv till wow så att vi kan lvla 300% snabbare + mount. Om du vill se mina gubbar sök på tuxic det är en undead mage 85 sen svenskdeath en dk 85 och sen smörpaket 83 snart. (kör bara horde inte alliance)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxic:

12:D, som sagt du får självklart säga vad du tycker om det. Men jag är ganska erfaren.

Tyvärr så måste jag fråga dig hur du kan anse dig själv vara erfaren när du inte har något achievement som tyder på detta?

Sedan så är jag tyvärr inte intressard av att bli RAFad utan i sådant fall vill jag vara den som skickar så jag får mountet och nu är det ju även för lite tid också, men lycka till i MoP!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glaed:

Tyvärr så måste jag fråga dig hur du kan anse dig själv vara erfaren när du inte har något achievement som tyder på detta?

Sedan så är jag tyvärr inte intressard av att bli RAFad utan i sådant fall vill jag vara den som skickar så jag får mountet och nu är det ju även för lite tid också, men lycka till i MoP!

En fråga då, har du sett mig spela? Skicklighet handlar inte bara om att man har fått achievement.

Permalänk

Kanske är intresserad nu till MoP släppet. Hör av dig på pm eller lägg till yellowANDkilla på skype,fyller upp alla kraven ;).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ainelover:

Kanske är intresserad nu till MoP släppet. Hör av dig på pm eller lägg till yellowANDkilla på skype,fyller upp alla kraven ;).

Om inte TS svarar så kan du kan fundera på att RAFa med mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ainelover:

Kanske är intresserad nu till MoP släppet. Hör av dig på pm eller lägg till yellowANDkilla på skype,fyller upp alla kraven ;).

Helt klart intresserad om du fortfarande är det? PM a mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxic:

Om inte TS svarar så kan du kan fundera på att RAFa med mig.

Skulle jag kunna rafa dig? Jag är 14.
Nu undrar jag till tuxic inte ts

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matsson82:

Skulle jag kunna rafa dig? Jag är 14.
Nu undrar jag till tuxic inte ts

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, men isåfall är det jag som bjuder in dig till WoW.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxic:

Ja, men isåfall är det jag som bjuder in dig till WoW.

nope

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matsson82:

okej men då blir det ingen Raf

Permalänk
Medlem

noobs

Visa signatur

Pc 1 : Gigabyte gtx 670 / I7-3770K / 8gb Ripjaws 2133mhz / 850W corsair / Z77A-GD65 / 1 tb hdd / Nzxt phantom fulltower

Pc 2 : Gigabyte gtx 670 / I5 2500K / 8gb 1600mhz vengeance / 650W platinum / Asus p8z68-v pro gen 3 / 1 tb hdd / Lian li pc 05an

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande behövs så finns jag tillgänglig.

Sitter vid datorn under all min fritid, så jag har massvis med tid att levla med dig.

Är nyligen fyllda 18, har 7st accounts varav 5 av dom är skapade för RAF.

Jag och fyra polare raffade upp två karaktärer var till 70 under loppet av 24 timmar under ett LAN.

Det jag erbjuder är att kunna spela med dig MINST 5 timmar om dagen, + stor erfarnhet inom spelet då jag spelat sen release.
Därför ser jag det inte mer än rättvist att du betalar hela kontot åt mig, eftersom jag inte precis behöver köpa ett nytt då jag som sagt har 7st.

Kontakta mig på skype: storfuskare om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powno:

Om det fortfarande behövs så finns jag tillgänglig.

Sitter vid datorn under all min fritid, så jag har massvis med tid att levla med dig.

Är nyligen fyllda 18, har 7st accounts varav 5 av dom är skapade för RAF.

Jag och fyra polare raffade upp två karaktärer var till 70 under loppet av 24 timmar under ett LAN.

Det jag erbjuder är att kunna spela med dig MINST 5 timmar om dagen, + stor erfarnhet inom spelet då jag spelat sen release.
Därför ser jag det inte mer än rättvist att du betalar hela kontot åt mig, eftersom jag inte precis behöver köpa ett nytt då jag som sagt har 7st.

Kontakta mig på skype: storfuskare om du är intresserad.

Ledsen har redan hittat en att rafat med! Men tack för visat intresse!