Permalänk
Medlem

Någon här inne som är/känner en editor?
Har samlat ett par klipps som skulle säkert kunna bli ett bra mini/montage.

Permalänk

Har gjort ett par commentaries igen

samt

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Permalänk
Medlem

Riktigt skönt montage!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde707:

Riktigt skönt montage!

Skickades från m.sweclockers.com

tackaar tackar! lämna gärna en like?

Permalänk
Medlem

En rolig hipfire only MOAB. Jag har ett par andra roliga MOABs jag tänkt lägga upp i dagarna. Bland annat en flawless MSR MOAB och en Jugge + Desert Eagle MOAB på MITD som slutade på 62/6.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk

Ny commentary

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

Ny commentary angående de nya reglerna för spelutvecklare hos Microsoft. Intressant om ni frågar mig!

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Det var ett tag sedan jag sa att jag skulle upp med en video med MITD, inte haft någon ork att rendera något, men nu fick jag tummen ur..

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

En 1v4 på snd med ett fint last kill imo:) Är dock med mp7 :/

Visa signatur

CPU:Intel i5 4670k | Mobo:MSI Z87-G45 Gaming | GPU:ASUS R9 290x Direct CUII 4GB | PSU:Fractal Design Tesla 650W 80+ Bronze | SSD:Intel 530 120gb | HDD1:2TB Seagate Desktop HDD 7200rpm | HDD2:Random 500gb 5400rpm | Case:Coolermaster Enforcer | Skärm 1: BenQ XL2410T | Skärm 2:Acer 24" G246HYLBMJJ IPS |

Permalänk
Medlem

Mitt MW3 MSR montage, om ni inte gillar musiken, så håll för öronen xD

http://www.youtube.com/watch?v=yp8E_pI0nrs

har hört att folk ogillar quick-scopes, men montaget hade jag sedan innan laddat upp.
spelar på olika maps men MSR only kommentera gärna. Här, eller på Youtube xD

sen varför man bara ser en länk och inte ett klipp kan man ju undra :S

Visa signatur

CPU Intel core i5-3570k│MB ASRock Z77 Extreme4│Cooler Corsair Hydro H80i + 2xNoctua NF-F12│GPU 2x EVGA Classified GTX 780 Sli│HDD Western Digital 2tb│SSD Intel 330 reseller│RAM Corsair Vengeance (2x4GB) + Gskill Ripjaw (2x8GB)│PSU Corsair RM1000 │Chassi Fractal Design define r4 titan│Mus Mionix NAOS 7000│Tangentbord FUNC kb-460 cherry mx blue│Belysning NZXT HUE RGB LED Controller│

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Bra spelat av din bror,

men detta visar varför jag absolut aldrig kommer gå tillbaka till CoD en sniper som springer runt och fångar flaggor? Oneshottar folk? Jag förstår verkligen inte hur det kan anses vara ett bra spel

Därför kör jag black ops. Där gör ingen det

Permalänk

Något riktigt skumt som hände mig under den korta tiden jag spelade MW3.. ganska sjukt faktiskt.

Permalänk
Skrivet av Hund:

http://www.youtube.com/watch?v=mYp58w3HFJg&feature=share&list...

En rolig hipfire only MOAB. Jag har ett par andra roliga MOABs jag tänkt lägga upp i dagarna. Bland annat en flawless MSR MOAB och en Jugge + Desert Eagle MOAB på MITD som slutade på 62/6.

Ursäkta om jag frågar, men vad heter låten?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insomnia50:

Ursäkta om jag frågar, men vad heter låten?

Tack på förhand!

Det är någon av hans beats http://www.youtube.com/user/parano13009?feature=results_main

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Skrivet av Gwaniiz:

Syftet med tråden är helt enkelt att visa sina klipp ifrån spelet, startade tråden eftersom det finns en för Black ops-klipp.

Mitt första bidrag är en annorlunda semtex kill på SnD!

Obs, det är helt ok att stänga av ljudet om man inte gillar musiken!

pTnDoAKNrLY?hd=1

hur kan du se så mkt av bilden? elr hur man nu ska förklara. du ser lixom mer än vanligt??

Permalänk
Medlem
Skrivet av pantflaska:

hur kan du se så mkt av bilden? elr hur man nu ska förklara. du ser lixom mer än vanligt??

Jag använder en FoV-changer: http://www.mapmodnews.com/article.php/Modern-Warfare-3-FoV-Ch...

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM