Tips och hjälp med köp av dator!!!

Permalänk
Medlem

Tips och hjälp med köp av dator!!!

Hejsan, min dator har kvaddat hemma och jag undrar om denna:http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=115974... är något att ha, jag har flera kundvagnar men jag tänkte börja med denna.

Jag har 1TB hårdisk liggandes hemma med Windows 7 på, då är ju frågan om jag ska strunta i hårdisken för att få datorn lite billigare, men jag kanske har fel om det där med Windows 7.

Om ni har något annat tips på dator så är min budget mellan 5000 och 6000. Den skall klara av World of Warcraft på hyffsad grafik!!!
Skulle vara snällt om ni kunde kolla på någon dator eller sätta ihop någon!!
Tack för svar!!!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av reffor:

Hejsan, min dator har kvaddat hemma och jag undrar om denna:http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=115974... är något att ha, jag har flera kundvagnar men jag tänkte börja med denna.

Jag har 1TB hårdisk liggandes hemma med Windows 7 på, då är ju frågan om jag ska strunta i hårdisken för att få datorn lite billigare, men jag kanske har fel om det där med Windows 7.

Om ni har något annat tips på dator så är min budget mellan 5000 och 6000. Den skall klara av World of Warcraft på hyffsad grafik!!!
Skulle vara snällt om ni kunde kolla på någon dator eller sätta ihop någon!!
Tack för svar!!!

Sluta skapa fler trådar och Läs forum reglerna, Detta är tredje tråden om exakt samma sak på 2dagar från dig.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Flera trådar om samma ämne är inte tillåtet.

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.