Angående en Överföring

Permalänk

Angående en Överföring

Hej!

Till min dator använder jag ett program som heter vSphere Client för att föra över filer till min server dator, har nu bytt till mac och undrar ifall det finns till mac eller om det finns något annat program som är dess likt. Länka även gärna nedan.

Tack på förhand!

mvh

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem

http://communities.vmware.com/community/vmtn/desktop/view/cli...

Bwhöver du verkligen detta? Verkar vara för virituella servrar. Om du har en "vanlig" server med Windows eller Linux på så hittar macen den ändå om den har utdelade mappar.

Permalänk

Nae tyvärr har försökt med den och den fungerar ej, men tack ändå

mvh

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare