Permalänk

Jaja, 100kr sänkt haf x iallafall, beställer antagligen imorgon

Permalänk
Medlem

Blev faktiskt besviken på Inet nu. Inget att hänga i julgranen lr köpa för den delen.

Permalänk
Medlem

Newton R3 1000W för 1690:- ??? Jag köpte mitt på komplett för 2 veckor sedan för 1375:-!!!
Inte billigt iallafall. Kanske det inte blir mera där.....

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av beowulf494:

Jaja, 100kr sänkt haf x iallafall, beställer antagligen imorgon

Heavy As Fuck ^^

Permalänk

Inets mellandagsrea var ju inget att hänga i julgranen... inga nya datorkomponenter där iallfall :/

Visa signatur

Fractal Design Define Nano S - Intel i7 8700k - Asus RX 580 OC 8GB - Corsair Venegeance 16GB DDR4 3000MHz - Samsung 970 Pro 500GB SSD - Fractal Design Integra M 650W - Be Quiet! Dark Rock Pro 4 - Samsung 27" C27FG70F Curved

Permalänk
Skrivet av Abbs:

Kommer studiebidraget imorgon verkligen?

ja, det tror jag allt. eller så var det i övermorgon kanske nån av dom dagarna är det iallafall

Permalänk

några tp kablar e aldrig fel
(3m för 1kr/styck..tog 10)

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Lite laurigt

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk

hahahaha. snyggt.

Permalänk

Vad är 15% på cdon hur får man den koden osv och när kan man använda den?

Visa signatur

LittleBennyBoi

| i5 3570k | MSI Z77A-G43 | DDR3 8GB TEAM GROUP | XFX 6870 1GB |

Permalänk

Mellandagsrea fungerar ju bara hos affärer som har flera hundra procent påslag som klädaffärer etc.
Datorbutiker som ligger på 5-10% jobbar ju mer med kampanjer etc. och när de har mellandagsrea är det oftast leverantörer som backar upp med specialpriser just för den sakens skull.
Man kan ju knappast förvänta sig "mellandagsrea" på vanliga saker då det saknas marginaler för sådant.

Visa signatur

- Who are you? -

Permalänk

Visst man skulle kunna motivera det med att "inet är billigare året om istället", men det är tyvärr inte sant det heller. Väldigt sällan inet har några bra erbjudande, samtidigt har de rätt kasst sortiment.

Att de blivit årets internetbutik är ett mysterium? Inte har väl de som röstat blivit övertygade genom pingvinstänger enkom?

Permalänk
Medlem

Då var förra årets tack-rea mycket bättre, komplett har mycket oftare och bättre kampanjpriser.
Kassan kanske börjar att sina efter alla nya butiker

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Kosh of Vorlon:

Mellandagsrea fungerar ju bara hos affärer som har flera hundra procent påslag som klädaffärer etc.
Datorbutiker som ligger på 5-10% jobbar ju mer med kampanjer etc. och när de har mellandagsrea är det oftast leverantörer som backar upp med specialpriser just för den sakens skull.
Man kan ju knappast förvänta sig "mellandagsrea" på vanliga saker då det saknas marginaler för sådant.

Visst har du rätt i detta, men det är farligt att göra kunderna missnöjda. Exempelvis media markt lyckas hyffsat med sina reor, och internetbutikerna som ska vara billigare lyckas inte matcha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

F*N jag som hade tänkt att köpa hela lagret..

Permalänk
Skrivet av TheSwecHobbit:

Visst har du rätt i detta, men det är farligt att göra kunderna missnöjda. Exempelvis media markt lyckas hyffsat med sina reor, och internetbutikerna som ska vara billigare lyckas inte matcha.

Media Markt går i konkurs.. Du vill väl inte se den hända med älskade inet, eller hur?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Kan ju inte påstå att denna rea (inet) var bra precis.... dock så är det väl bättre än inget, men man blir besviken.

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSwecHobbit:

Mediamarkt med sina tv apparater utan HD för 5000 år 2012 ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

Hade tänkt att beställa 20st... sen såg jag "titeln" och blev besviken (;))

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kosh of Vorlon:

Framför allt skall man väl ha stora lager som man riskerar att inte kunna bli av med när årets modeller kommer. Tyvärr fungerar ju sällan nätbutiker på det sättet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

F*N rent sagt, tänkte slå till på en 20-30 st.
Hela veckan förstörd... :<

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av roadspig:

Ge er att spamma Inet nu, vill ju handla billiga tp-kablar

Haha, som jag då, beställde precis 100 stycken....

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Media Markt går i konkurs.. Du vill väl inte se den hända med älskade inet, eller hur?

Älskade Inet?
De var en konstig förkärlek

Hade inte brytt mig så mycket om Inet konkat, trist med mindre butiker sure. Men inte som just Inet är speciellt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hinken91:

"Max 3 st"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hinken91:

Max 3 per kund.

Permalänk

Asså är detta ett skämt INET!? Vilket jävla hån helt ärligt... Ni har vunnit årets sjukaste hån mot kunderna, grattis!

Permalänk
Skrivet av OwNii:

Max 3 per kund.

Vart står det? Jag beställde 20st och nu står det reserverat 20 på min order.