Star Wars The Old Republic tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av RapeField:

SWTOR 1.7 uppdatering:
SWTOR 1.7

Otroligt smidigt att länka till ett forum som kräver registrering.....

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Otroligt smidigt att länka till ett forum som kräver registrering.....

Ber om ursäkt för det, råkade länka fel. Finns ingen anledning att bli sur över det
Om man går till första sidan finns den där (utan att behöva registrera sig ).
http://ruthless.se/index.php?topic=5914.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av RapeField:

Ber om ursäkt för det, råkade länka fel. Finns ingen anledning att bli sur över det
Om man går till första sidan finns den där (utan att behöva registrera sig ).
http://ruthless.se/index.php?topic=5914.0

Danke!

Minuspoäng till Bioware för nya pansaret i 1.7, Jedi ska inte se ut som random goon i Tron ..

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Danke!

Minuspoäng till Bioware för nya pansaret i 1.7, Jedi ska inte se ut som random goon i Tron ..

Håller med, hade hellre sätt fler armor som liknade dom som Bioware faktiskt visar i sina trailers (Hope etc.).
Men tydligen så har dom anlitat ett nytt designteam för armor som ska göra den snyggare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RapeField:

Håller med, hade hellre sätt fler armor som liknade dom som Bioware faktiskt visar i sina trailers (Hope etc.).
Men tydligen så har dom anlitat ett nytt designteam för armor som ska göra den snyggare.

Då kan du kalla mig "Retro the Jedi from the Past" from 1.7

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Själv så gillar jag Tron-armoret

Permalänk
Medlem

Vad tycker alla om reputation då?
Själv måste jag säga att det är ett roligt sätt att fördriva tiden med, hoppas dock att vi får lite reputation för allt de gamla man gjort, speciellt sedan man varit med från första dagen ^^

Permalänk
Medlem

Som gammal Lotro-räv är jag inte främmande för att grinda rep, men det ska ju vara värt det också, och som du säger borde vi få något för det vi gjort hittills annars har iaf jag 4 x lvl 50 + lite annat som blir ledsna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk

Går det inte att binda om knappar som man vill?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Är de löjliga F2P-spärrarna fortfarande kvar?

Visa signatur

Asrock Z77 Pro4-M | Intel core i5 3450 | Gigabyte Radeon HD7970 | Fractal Design R2 550W | NZXT 410 Phantom | SteelSeries 7g

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Går det inte att binda om knappar som man vill?

Fliken att binda om knappar är lite dold. Tryck Escape och välj Preferences. Längst ner i fönstret finns en flik som heter Key bindings. Där kan du byta key bindings. Den syns alltså inte i listan till vänster i fönstret där de andra inställningarna ändras, den ligger i egen flik längst nere.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Misantropen:

Är de löjliga F2P-spärrarna fortfarande kvar?

Japp, och de lär stanna ett tag till ;).

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Skyflyer:

Fliken att binda om knappar är lite dold. Tryck Escape och välj Preferences. Längst ner i fönstret finns en flik som heter Key bindings. Där kan du byta key bindings. Den syns alltså inte i listan till vänster i fönstret där de andra inställningarna ändras, den ligger i egen flik längst nere.

Okey tack så mycket

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Japp, och de lär stanna ett tag till ;).

Så satans onödigt, har velat testa det där spelet hur länge som helst, men två actionbarknappar? Seriöst?

Visa signatur

Asrock Z77 Pro4-M | Intel core i5 3450 | Gigabyte Radeon HD7970 | Fractal Design R2 550W | NZXT 410 Phantom | SteelSeries 7g

Permalänk
Medlem
Skrivet av Misantropen:

Så satans onödigt, har velat testa det där spelet hur länge som helst, men två actionbarknappar? Seriöst?

Ja helt seriöst. Spela roll, du får spelet gratis, får spela gratis, du lägger en tjuga på att få fler bars. Rätt billligt ändå för ett komplett MMO. Är det mot din religion? Spela inte då.

Simple life by Aldric T ;).

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Misantropen:

Nu hänger jag inte med? 2 action knappar? (har precis börja spela)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu hänger jag inte med? 2 action knappar? (har precis börja spela)

Han menar skillbars.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Han menar skillbars.

Är det inte bara scrolla ner? Jag har en under när jag scrollar...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det inte bara scrolla ner? Jag har en under när jag scrollar...

F2P = 2, Preferred = 4 och vi som betalar för spelet har hela ... *trumvirvel* 6 skillbars!

http://www.swtor.com/free/features

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

F2P = 2, Preferred = 4 och vi som betalar för spelet har hela ... *trumvirvel* 6 skillbars!

http://www.swtor.com/free/features

Ah, men 4 borde räcka långt, man betalar en engångssumma så får man PREFERRED STATUS och behöver aldrig betala igen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ah, men 4 borde räcka långt, man betalar en engångssumma så får man PREFERRED STATUS och behöver aldrig betala igen?

Japp, så fungerar det. Jag använder inte heller fler än 4 bars fastän jag är subscriber.

Permalänk
Medlem

Beror lite på vilken klass man spelar tycker jag. En Sentinel/Marauder käkar ju slots till frukost, troopern i DoT- trädet klarar sig med 3, men det är ju aldrig fel att ha.

Visa signatur

Permalänk

Hur zoomar man ut kameran som han http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8DHA3U... ? Till max

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Preferences - Controls - Camera Max Distance - 100%

Permalänk
Medlem

Hej, har nyss börjat spelat. Undrar om det är värt att vara en Subscriber, eller bara Prefered? För Prefered, betalarar man bara en gång och får 4 slots? Märker redan nu att två kommer fyllas rätt snabbt. Spelar som Bounty Hunter, lvl 12.

Spelar på en RL server, inte så intresserad av PVP.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av AxxT:

Hej, har nyss börjat spelat. Undrar om det är värt att vara en Subscriber, eller bara Prefered? För Prefered, betalarar man bara en gång och får 4 slots? Märker redan nu att två kommer fyllas rätt snabbt. Spelar som Bounty Hunter, lvl 12.

Gillar man spelet är väl inte en liten summa en gång inte något att fundera över.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej! jag spelar lvl 50 JK Sent på freedon nadd. tänkte fråga ifall ni kan tipsa om någon bra guild som kör pvp.

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk
Medlem

ruthless.se (Reclaim) eller kolla första posten i denna tråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Hej, spelar du på the Progenitor är du välkommen i Round Rat Reavers!

Permalänk
Medlem

kan ju ge er ett tips on ni är subscribers eller tänker köpa gametime.
ICA MAXI säljer just nu 60dagars game time för 99kr. jag köpte på mig det dom hade i butiken där jag bor 180 dagar gametime för 300 är fasiken inte farligt.

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W