Star Wars The Old Republic tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwiceFire:

Började igen och kör Sith men funderar på rerolla "republic" vilken server kör du på rapefield?

Jag hade heller inte kvar några chars när jag loggade in och lade på 1 månad och gick in och spelade på mitt konto. Något smidigt sätt att ringa supporten med då jag mailat och dom verkar inte fatta ett skit tyvärr även om jag skriver vilka chars jag hade och namn lvl osv och jag vill ha tillbacks dom då jag ej hittar dom från förut då jag lirade vid release.

Skrivet av TwiceFire:

Jätte snällt hör av dig så fort du fått tag i någon info. Brorsan min hade kvar sina char konstigt nog och inte heller kört sedan release.

Tyvärr är det inte mycket han kan göra personligen. Utan det bästa du kan göra är att ta kontakt med customer support via email eller att ringa (ringa är att rekommendera).

Permalänk

Okej tack för hjälpen ändå!

Jag har mailat igen och se om det går bättre.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Philips Evnia 34M2C8600 + 2x Dell 2715H 27"] OS: Bazzite OS
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Skrivet av TwiceFire:

Okej tack för hjälpen ändå!

Jag har mailat igen och se om det går bättre.

Hur gick det, fick du hjälp?

Permalänk

Dom har ju inte direkt svarat ännu på mailet , hinner ju lvla upp en ny char imellan tyvärr.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Philips Evnia 34M2C8600 + 2x Dell 2715H 27"] OS: Bazzite OS
*📺LG Oled CX48

Permalänk
Medlem

Lite trött jag börjar bli på dessa god damn lolsmashers i pvp nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Lite trött jag börjar bli på dessa god damn lolsmashers i pvp nu...

lolsmashers?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

lolsmashers?

Knights och warriors har en skill som heter smash (heter nåt annat för jedi) som går ut på att hoppa rakt upp och sedan göra massa skada när dem landar. Den spammas friskt.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tänkte uppdatera mitt ärender med customer service riktigt bra och snabba svar sedan när jag väll fått svar en gång. Dom fixade självklart mitt problem och det riktiga problemet var jag råkat göra ett nytt konto T_T.

Visa signatur

*📺LG Oled CX48

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwiceFire:

Tänkte uppdatera mitt ärender med customer service riktigt bra och snabba svar sedan när jag väll fått svar en gång. Dom fixade självklart mitt problem och det riktiga problemet var jag råkat göra ett nytt konto T_T.

Gött att det löste sig!
Precis som du säger så brukar det gå fort när man väl fått svar, det är väll antagligen många i kö nu när F2P har lanserats

Permalänk
Medlem

Hmm jag väntar fortfarande på 450 Cartel Coins. Har fått ärendet avslutat med ett "nu är det löst" 3 ggr men inte tusan får jag några påhittade slantar. Mina alts behöver xp boost!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Knights och warriors har en skill som heter smash (heter nåt annat för jedi) som går ut på att hoppa rakt upp och sedan göra massa skada när dem landar. Den spammas friskt.

Den använder jag alltid, först kastar jag sabeln sen hoppar jag till dem sen en smash, men så mycket skada gör den inte ju? Får ju ut mer skada på en Blade Storm än en smash?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Den använder jag alltid, först kastar jag sabeln sen hoppar jag till dem sen en smash, men så mycket skada gör den inte ju? Får ju ut mer skada på en Blade Storm än en smash?

Du kan göra 7k skada med den på upp till 5 gubbar samtidigt. Gör om det med Blade Storm ;). Den träffar som en sentinels Master Strike - på alla samtidigt. Inte svårt att förstå varför den spammas järnet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Du kan göra 7k skada med den på upp till 5 gubbar samtidigt. Gör om det med Blade Storm ;). Den träffar som en sentinels Master Strike - på alla samtidigt. Inte svårt att förstå varför den spammas järnet.

Hur då?

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det går att få bort "Safety Key" ifrån kontot utan att sitta i telefon med support som aldrig svarar. Gick inte sist jag kollade runt. Har ny telefon och kan inte lägga in appen igen så att det fungerar. Har inte spelat på massa månader nu.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Full WH/EWH, några buffar och en Rakata-stim så är du i mål

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Någon som vet om det går att få bort "Safety Key" ifrån kontot utan att sitta i telefon med support som aldrig svarar. Gick inte sist jag kollade runt. Har ny telefon och kan inte lägga in appen igen så att det fungerar. Har inte spelat på massa månader nu.

Tyvärr tror jag inte att det finns ett annat sätt :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RapeField:

Tyvärr tror jag inte att det finns ett annat sätt :/

Det är verkligen jättedåligt.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Som RapeField säger så måste du ringa. Däremot är ett tips att använda Skype så blir det nog billigare än att ringa med en vanlig telefon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Som RapeField säger så måste du ringa. Däremot är ett tips att använda Skype så blir det nog billigare än att ringa med en vanlig telefon.

Kan ha ändrat sig, men när jag ringde dom 2012 Januari, så kostade det inget för mig. Dom stod för alla kostnader.

Var dock bered med ditt namn, din adress, ditt personnummer, ditt kontonamn samt dina hemliga frågor (Skriv dom på en lapp på engelska) så kommer det att gå mycket enklare för dig att snacka med dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Det är verkligen jättedåligt.

Välkommen till kundvård EA-style..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En riktigt bra guide till EC NiM på svenska:
http://ruthless.se/index.php?topic=5848.0

Finns även andra SWTOR guider på svenska här:
http://ruthless.se/index.php?board=124.0

Permalänk

finns det fortfarande folk som lirar tänkt börja igen?
enbart interesserad utav PvP.

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Skrivet av capkekken:

Det gör det absolut.

Vårt SWTOR gille är fortfarande i allra högsta grad aktivt med raids och pvp aktiviteter varje vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av capkekken:

enbart interesserad utav PvP.

Skrivet av Trudgelmer:

Det gör det absolut.

Vårt SWTOR gille är fortfarande i allra högsta grad aktivt med raids och pvp aktiviteter varje vecka.

Visst är vi igång, just nu är det projekt "Ett lag för Ranked Warzones" som gäller, men om du inte har någon lvl 50 ännu är det mycket som händer i 10-49 också.

Visa signatur

Permalänk

har 3 st 50s kommmer vilja lira Operativ vilken server kör ni på?

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk

The Red Eclipse är Friskyttarna på i alla fall

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem

Finns en hel del aktiva gillen. Kolla första posten så se du alla listade där.
Ruthless samt Reclaim (Empire och Republic), kör både Hardcore PvE, PvP samt casual PvE och PvP. Om du söker RP har jag även för mig att det finns en Facebook sida länkad bland de första inläggen på denna tråden.

Permalänk
Medlem

SWTOR 1.7 uppdatering:
SWTOR 1.7

Permalänk
Visa signatur

PC1: MSI P67A-GD65 / i5 2500K @ 4.4Ghz / HD6950 2GB / 8GB 1600Mhz / Corsair TX650W / SSD 128GB / ~1,5TB HDD
PC2: GA-990FXA-UD3 / Athlon 965 @ 3,4GHz / 2x HD5770 1GB / 4GB 1600Mhz / Antec 480W / SSD 128GB / 280GB HDD
HP Probook: i5 2410M @ 2,3GHz / 8GB / 256GB SSD