Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Vattenkyler jag min GPU?

Hej,

Jag kom på en liten fråga jag undrar över som jag har framställt med hjälp av ett Philosoraptor Meme.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Hej,

Jag kom på en liten fråga jag undrar över som jag har framställt med hjälp av ett Philosoraptor Meme.

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/35028247.jpg

ja

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Alltså kyler jag min CPU och GPU med samma block, inte dåligt!

Då kan alltså Corsair och Antec kompakta vattenkylare kyla både CPU och GPU samtidigt!

Permalänk
Medlem

Inte för att vara tråkig eller så. Men.
Jag tror detta är en sån sak som lätt bättre i huvudet när du kom på det. :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Alltså kyler jag min CPU och GPU med samma block, inte dåligt!

Då kan alltså Corsair och Antec kompakta vattenkylare kyla både CPU och GPU samtidigt!

Om man ser det så ja

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Inte för att vara tråkig eller så. Men.
Jag tror detta är en sån sak som lätt bättre i huvudet när du kom på det. :\

Var mer en sak jag kom på eftersom jag kör på integrerade GPUn och nyligen vattenkylde

Skrivet av filipcombat:

Om man ser det så ja

Borde ju bli nytt marknadsföringknep ju! hah

Permalänk
Medlem

ha ha.

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Nej, du vattenkyler CPU'n, detta eftersom du har en CPU med inbyggd GPU inte en GPU med inbyggd CPU

Roliga bilder samlas här http://www.sweclockers.com/forum/92-underhallning-och-medier/...

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.