hjälp! har problem med modsen i ETS2!

Permalänk

hjälp! har problem med modsen i ETS2!

Tjena! ja har uppdaterat mitt ets 2 (patch 1.3.1) och jag hade 3 mods i mod mappen när ja uppdaterade de och när uppdateringen var klar så tänkte ja ja lägger in ett nytt mod men de fungerade inte så ja provade att ta väck alla mods ur mod mappen men när ja väl startade spelet och gick in på edit så var fortfarande de 3 modsen kvar där...
va kan ha hänt!
Snälla hjälp!

Permalänk

snälla hjälp mig snabbt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrcoke132:

snälla hjälp mig snabbt!

När du går in och startar spelet så får du upp rutan där du väljer vilken profil du vill spela med. Gå in under Redigera så kan du aktivera/avaktivera moddar där.

Hoppas det hjälper!

Visa signatur

Bättre grejer men mindre tid...

Permalänk

ja jo de har ja gjort men där e dom moddsen som inte äns finns i /dokument/euro truck simulator 2/mods
ja har nämligen ju uppdaterat till 1.3.1 och efter de så tänkte ja ja bytar ut mitt ljud mod men när ja tog ur de ur modd mappen och la in de andra så fanns de gamla kvar på något sätt :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrcoke132:

ja jo de har ja gjort men där e dom moddsen som inte äns finns i /dokument/euro truck simulator 2/mods
ja har nämligen ju uppdaterat till 1.3.1 och efter de så tänkte ja ja bytar ut mitt ljud mod men när ja tog ur de ur modd mappen och la in de andra så fanns de gamla kvar på något sätt :S

Ja, det verkar som att det är lite issues med framförallt ljud sen 1.3.1 kom ut. Jag kan t.e.x inte få bort det där förbannade plingandet vid inkomster från förare, hur mkt jag än försöker. Grymt irriterande...

Visa signatur

Bättre grejer men mindre tid...

Permalänk

jo men ja har inte problem med något annat utan de e bara modsen som ja har problem med de e sjukt konstigt att ja inte kan ta väck mina mods som inte äns ligger i mod mappen i dokument utan alla mods ja hade innnan patchade 1.3.1 glömde ja ta väck ifrån mod mappen när ja uppdaterade så nu så finns Truck Shop V6 och caterpillar engines och scania v8 sound ''föralltid'' på mitt ets 2 de e de ja behöver hjälp med och se ifall nån anna har samma problem som ja