Jag har inte påstått att den är underbar och det bästa som finns?
För 2200kr är jag fruktansvärt nöjd.
Har du suttit i en stol från dxracer? Om inte stå inte och smutskasta och säg att den inte är gjord för att "ryggen ska må bra."
Stila dig och kom tillbaka när du har erfarenheter om stolen.
Lilla gubben, det var inte det jag sade. Man kan genom dokumentationen och bilden se att stolen inte har ett faktiskt svankstöd, dvs så kommer ryggraden inte ligga rätt. Inte heller har den en höj- och sänkbart ryggstöd vilket kan resultera i att skulderbladen kommer sitta fel. Som sagt, i superfräsiga räserbilar så sitter man i en grop med ihopkurad rygg för att vara skyddad i en krock och det är inte hur man ska sitta framför skrivbordet. Sen kanske du har fått en harry-potterkudde som magiskt transformerar stolen till alla sjukgymnasters våta dröm, och det har jag inte heller förnekat.
Får jag fråga hur många andra stolar du har provat som gör dig kapabel att bedöma stolen i förhållande till prisklass. Som sagt säger jag inte att den är dålig eller sämre en andra i prisklassen, den är garanterat bättre än IKEA's stolar. Men om jag bara skulle har sett en dator så är det svårt att bestämma prisvärdhet, kvalitet och prestanda. Däremot behöver jag inte prova alla för att bedöma dem teoretiskt.
Kom tillbaka när du lärt dig läsförståelse för jag sade ju att racingstolar i racingbilar inte är till för att ryggen ska vara i den ergonomiskt ideala positionen.