Bästa bärbara speldatorn på media markt

Permalänk
Medlem

Bästa bärbara speldatorn på media markt

Bästa bärbara speldatorn på MM, vid <15000? Någon som vet?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ok, Tack! Är det någon annan som har nåt förslag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Ok, Tack! Är det någon annan som har nåt förslag?

Den där Asusen är ju redan en tegelsten så försök få ihop en släpbar stationär i mITX. Din budget borde räcka till 3570k och GTX780, samt till skärm mus tangentbord.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Den där Asusen är ju redan en tegelsten så försök få ihop en släpbar stationär i mITX. Din budget borde räcka till 3570k och GTX780, samt till skärm mus tangentbord.

Eller tom matx i silverstone chassit som var litet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Eller tom matx i silverstone chassit som var litet?

Du menar Sugo SG09/SG10 (tror att skillnaden är att fronten på SG10 är sjukligt mycket snyggare)? Japp, det är också "portabelt" (aka släpbart).

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Du menar Sugo SG09/SG10 (tror att skillnaden är att fronten på SG10 är sjukligt mycket snyggare)? Japp, det är också "portabelt" (aka släpbart).

Japp! Matx är ju ändå helt okej!

Permalänk
Medlem

ja, men nu antar jag att han har något sorts presentkort på mediamarkt och väljer pågrund av detta att handla på mediamarkt. Håller annars fullständigt med er om att hellre ha en lite mindre stationär

Permalänk

Varför MM?

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

För att jag har presentkort där

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

För att jag har presentkort där

köp en tv för 15000kr och sedan sälj den för 14000 och köp en Ordentlig dator i en riktig dator butik! med 14000 skulle du komma väldigt långt

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

köp en tv för 15000kr och sedan sälj den för 14000 och köp en Ordentlig dator i en riktig dator butik! med 14000 skulle du komma väldigt långt

Det är väl inget fel på ASUS G75VX? Inet har ungefär samma dator listad för ett identiskt pris.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master NR400, Mobo: Gigabyte Aorus Pro-P, CPU: Amd ryzen 5 3600, RAM: 16 GB Corsair Vengeance Pro 3600 mhz, GPU: Sapphire RX6800 Nitro +, PSU: Corsair TX 650M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knakmupp:

Det är väl inget fel på ASUS G75VX? Inet har ungefär samma dator listad för ett identiskt pris.

oj! jag missade helt att det var bärbar som han letade efter, jag ursäktar mig

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD