SweC Emerald Dream - Vanilla WoW Guild

Permalänk
Medlem

Jag börja levla en troll hunter lite smått, Geffel heter den

Permalänk
Medlem

En till efterbliven fråga. måste man ha WoW. ( aka subba varje månad ) eller ere bara tut å kör?
La ner WoW för hundra år sen.

Permalänk
Skrivet av Wranz:

En till efterbliven fråga. måste man ha WoW. ( aka subba varje månad ) eller ere bara tut å kör?

Ingen betalning eller så. Kolla i videoklippet i första posten i tråden så ser du hur du ska göra för att ansluta till servern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wranz:

Helt gratis på denna server, ingen subscription, bara att tuta och köra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geffel:

Jag börja levla en troll hunter lite smått, Geffel heter den

Hahah det var du som ville ha hjälp förut alltså Träffar redan folk från SweC

Kaliseris, Undead Mage.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk

Har nu börjat levela en Tauren Druid, Zharli heter den dra iväg en guild invite när det är dags för sånt ^^

Permalänk
Medlem

Heter Klorofyll, Orc Warrior

Permalänk
Medlem

Så heter Pinknoob, Tauren warrior adda gärna mig till guildet

Visa signatur

"The voice of insanity and reason"

Permalänk

Jag kommer joina som shaman,hunter eller warlock inom snar framtid, med stream o bra pvp o pve erfarenhet! stort tack till TS som tog med mitt streaming tips i trådstarten!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Manze - Undead Mage

Permalänk
Medlem

Utvald - Tauren Druid

Permalänk
Medlem

Tar det lång tid å få "confirmation mailet" ?
Väntat 5min nu =/

OOOtålig :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wranz:

Tar det lång tid å få "confirmation mailet" ?
Väntat 5min nu =/

OOOtålig :>

kolla skräpposten

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

kolla skräpposten

tomt =/

Permalänk
Skrivet av prOpertyTeodice:

Det är i princip 50/50 mellan raserna. Alliance är lite större. Naxx är inte släppt ännu och ZG är på väg. Det drivs helt idellt då man kan inte förvänta sig att allt ska finnas ännu.
Känns som det är mycket som kommer märkas. Trodde inte att intresset skulle vara så här stort utan vi får ta det som det kommer. Förhoppningsvis så vill inte alla spela rogue ^^

Nice ratio!

Mm, men patchordningen påverkar vilka bug fixes som är släppta. T.ex. så tog det ett bra tag innan Blizzard fixade bugen i Vanish rank 2 eller boostade Devouring Plague.

Usch, vad mitt gamla WoW-itch väcktes till liv nu... Borde verkligen inte, men det var ju så sjukt roligt i vanilla. Förutom allt Scholo- och Strat-farmande. Dör lite inombords vid blotta tanken på att göra om det igen.

Permalänk
Medlem

Man behöver väll inget confirmation mail?

Permalänk
Medlem

Tyckte han sa så i videon, men nu provade jag logga in. Gick bra de

Molgan - UD Priest

Permalänk
Skrivet av Cormentia:

Nice ratio!

Mm, men patchordningen påverkar vilka bug fixes som är släppta. T.ex. så tog det ett bra tag innan Blizzard fixade bugen i Vanish rank 2 eller boostade Devouring Plague.

Usch, vad mitt gamla WoW-itch väcktes till liv nu... Borde verkligen inte, men det var ju så sjukt roligt i vanilla. Förutom allt Scholo- och Strat-farmande. Dör lite inombords vid blotta tanken på att göra om det igen.

Haha håller med till viss del men när man tänker efter är farmandet en stor del av pven o de man saknar för de ökar glädjen när man får något/når sitt mål! gryyyyymt sugen på detta men måste köpa ny dator först

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Beger mig hemmåt! Fixar så guilden kommer upp om typ 40 minuter max!

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Håller på att tanka clienten nu! Skulle bli riktigt kul om vi kan få ihop ett gäng.

Permalänk
Medlem

Kan man bara spela vanilla raser?

Funderar på köra en undead sm ruin lock

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Varit gnäll på forumet att en lock står i Xroads och släpper ut sin infernal o dödar sina egna hordevänner. Så bered er på att stryka med en del när ni kommer dit

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Har nu gjort en undead mage vid namn: Ostfrallan så inva mig gärna och hoppas verkligen att vi blir många i guildet

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX | EVGA 750 G2 | Gigabyte Z170x-Gaming 5 | i7 6700K | EVGA GTX 980 Ti | Corsair Vengeance LPX 16GB 2666MHz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Kan man bara spela vanilla raser?

Funderar på köra en undead sm ruin lock

Ja bara vanilla raser

Visa signatur

"The voice of insanity and reason"

Permalänk
Medlem

Ostfrallan jag såg dig!

<--- Akarim

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem

Hur länge har servern varit uppe? är befolkningen stor ?

Permalänk
Medlem

lite mindre än ett år, runt 1500 online på peak times( var mer innan sommaren)

Permalänk

Perfekt, jag som letade efter något att spela.

Visa signatur

IntelCore i5 2500k | Corsair 8Gb 1600MHz | Geforce GTX 580 | 2x Intel 320 Series 120Gb SSD @Raid0 | MSI Z68a GD55 |

Permalänk

Inne och lirar. Turban, Orc Warrior

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem

Har redan ett par 60s, var är guilden? Varför tar det sån tid?

Visa signatur

Rigg: Intel i7 4790K @ 4,7 GHz delid | Noctua NH-U12S | Asus Z97-A | Corsair 2x4+2x8 GB 2133 MHz DDR3 RAM | EVGA RTX 2080 XC Ultra GPU | Intel SSD 2x 800 GB | Acer Predator XB271HU IPS skärm | M-Audio AV42 monitorer | HyperX Cloud 2-lurar | HyperX Pulsefire FPS mus