Backplate till MSI 760 TF.

Permalänk
Medlem

Backplate till MSI 760 TF.

Någon som vet vart man kan få tag på en sådan?

Visa signatur

[Fractal Design Define R4] [Fractal Design Newton R3, 600W 80+Platinum] [EVGA 780 SC ACX] [Intel Core i5 4670K 3.4GHz] [2x8GB Corsair Dominator Platinum 1600MHz] [MSI Z87-G45] [Samsung Basic SSD 250GB] Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swaap:

Någon som vet vart man kan få tag på en sådan?

Är också intresserad av detta. Det är grymt snyggt med backplate och jag tycker inte riktigt om böjda kretskort (kanske mer problem med längre kort men ändå).

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Jag är på jakt efter en till ett 780... Jag såg att EVGA ska släppa egna, men de verkar inte finnas i någon butik i Europa ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurtone:

Jag är på jakt efter en till ett 780... Jag såg att EVGA ska släppa egna, men de verkar inte finnas i någon butik i Europa ännu?

Ne det verkar vara ruggigt torrt när det kommer till backplates här hemma. Varför satsar inte Inet eller komplett hårdare på dessa backplates?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alteam:

Ne det verkar vara ruggigt torrt när det kommer till backplates här hemma. Varför satsar inte Inet eller komplett hårdare på dessa backplates?

Nu hittade jag på EVGAs hemsida att deras backplate till Titan passar på GTX 780, så jag införskaffade ett.