Permalänk
Medlem

Folkrace Damm i Datorn

Jag har varit på Folkracefestivalen 2013 och hade med mig min dator som redigeringsdator så jag kan redigera på plats. Då filmade jag incar med action kameror i några av bilarna.

Moderkort: Asus P8Z77-V LX
ljudkort: Creative Sound Blaster Z
CPU: Intel core i5 2500k 3,3 GHz
CPU kylare: Corsair Hydro H70 Core
GPU: Zotac GTX 470

Det första av flera klipp som kommer läggas upp på YouTube. kolla på länken nedan

http://www.youtube.com/watch?v=58Ig1k3gqc0&feature=c4-overvie...

Folkrace Damm i Datorn

Permalänk

Misshandel, misshandel!

Permalänk
Medlem

Gött o se folk som tar hand om sin dator.
Vet en del som inte att brytt sig..

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk

Stackars dator ;_;

Visa signatur

<|> AMD Ryzen 7 1700x <|> ASUS GTX 960 Dual 3gb OC <|> 2x8gb Crucial Ballistix 2400mHz <|> ASUS Prime B350M-A <|> Samsung 840 EVO 120GB <|> Fractal Design Integra 550w 80+ Bronze <|> Phanteks P400 <|> AOC E2460S <|>

Permalänk
Inaktiv

Fan va coolt

Permalänk
Avstängd

Har du intake där bak på din vattenkylare ._.?

Permalänk
Avstängd

där visade du oss bilder som gör att den dag du försöker sälja din dator så får du ingenting för den. (spelar ingen roll om det är deras dator inga roliga bilder i allfall )

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompi8:

där visade du oss bilder som gör att den dag du försöker sälja din dator så får du ingenting för den. (spelar ingen roll om det är deras dator inga roliga bilder i allfall )

Men eftersom han gjorde rent den (antagligen på insidan också) så gör det väl inte så mycket att det varit väldigt dammig vid ett tillfälle?

Permalänk
Medlem

Skit coolt med folkrace ! Har tittat på många race men hade varit roligt att får köra själv nån gång

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Har du intake där bak på din vattenkylare ._.?

Nej den blåser utåt allt damm var så finkornigt att det gick rakt igenom filtren

Skrivet av thompi8:

Sälja ? nej nej lite damm, smuts och avgaser är ju inte så farligt ? xD i så fall skulle jag sälja komponenter när jag skaffar nya