Medic Only, M16A3 är det lättaste vapnet, det är fakta.
Jag sa aldrig att du suicide ressar, jag sa att det är meningslöst att ressa nybörjare som springer och dör 2 sekunder efter du ressat dom.
Var inte så säker på det, rätt förare i en Tunguska är mer eller mindre ostoppbar.
Medic är den bästa klassen och har varit det sen Battlefield 2.
Men det går inte att komma ifrån det, du kör samma klass, den enklaste klassen (som råkar vara den bästa) och som har det enklaste vapnet (som råkar vara det bästa).
Du har kört med samma sak i nästan 400 timmar, börjar du inte bli trött på det? Anser du dig själv vara "duktig" så borde du köra Recon, då det är den mest skillkrävande klassen, och även den kraftigaste. Sen så är Rush game modet som gjort för Recon.
"Medic den mest användbara klassen"
O rly?
http://i.imgur.com/GWwO8H9.jpg
(Anledningen till att jag dött är för att jag fått slut på skott, är för bra)
Som Defender, tar varje chans jag får på en kill, lägre accuracy men fler kills
Jag håller med om att som defender kan de vara bra och roligt att vara recon, och som du kanske ser på min battlelog så har jag spelat lite recon (inte mycke) då m98 är det vapnet som jag fått 5:e mest kills med, man ressar ju dom man ser eller? man vet inte om du e nybörjare eller ej? nej jag tycker fortfarande det är kul att lira medic, det är därför jag gör de? nej jag har inte tröttnat.. klart att recon kan vara bra om man spelar den klassen rätt.. men som jag sa så sitter 95% längst bak på banan å lyckas få in ett hs då och då..