Permalänk
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CLLA:

Hej,
Månadsskiftet Nov/Dec.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Är 10 % slut?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Ja, kampanjen avslutades under gårdagen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Hej,
Båda kom till lager precis nu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Dåligt informerat!

Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Ja, kampanjen avslutades under gårdagen.
Mvh//Andreas

Det dåliga är att jag igår vid 16:00 tiden mejlade er och frågade om kampanjen skulle gälla idag, vilket ni inte svarade på för en idag vid 14 tiden, när den gått ut... Tack! Jag tycker ni kunde ha skrivit NÄR kampanjen gällde till! Såg det ingenstans! Där rök den datorn...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modding2Survive:

Det dåliga är att jag igår vid 16:00 tiden mejlade er och frågade om kampanjen skulle gälla idag, vilket ni inte svarade på för en idag vid 14 tiden, när den gått ut... Tack! Jag tycker ni kunde ha skrivit NÄR kampanjen gällde till! Såg det ingenstans! Där rök den datorn...

Den funkade inte förr igår heller. Inte för mig iaf.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

Jag tycker också det är konstigt att Ni bara tog bort den.
Kundtjänst lovade mig att den skulle gälla tom 2/10.
Vore bussigt om du kunde fixa så att vi som fått detta lovat av Er ändå skulle kunna få beställa med den lovade rabatten.
Jag har loggen sparad.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Kan du avslöja om ni har några planer på att börja någon kampanj på Amd grafikkorten ni har?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Inaktiv

Jag är riktigt arg nu men jag försöker ta det sansat. Beställde denna vara

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1018288&o=inkfrakt&rev=1

Försökte skruva upp fästet på den men gängorna på skruven gick sönder och produkten blir helt oanvändbar då jag inte kan få loss skruven. Försökte skruva den men den sitter som berget och till sist fanns inga gängor kvar. Försökte med olika skruvar förgäves. Dock så gick den andra skruven att skruva upp. Detta är ett solklart fabriksfel från Arctic enligt mig.

Och för att antyda så försökte jag inte använda något som helst våld. Man prövar löst och sen tar i hårdare allteftersom men det hjälpte tydligen inte. Att jag jobbat med datorer kanske ska nämnas så någon ovana har jag inte.

Var vänder jag mig nu?

Permalänk
Cdon.com

Skrivet av Nzt:

Den funkade inte förr igår heller. Inte för mig iaf.

Skrivet av tuffejalle:

Jag tycker också det är konstigt att Ni bara tog bort den.
Kundtjänst lovade mig att den skulle gälla tom 2/10.
Vore bussigt om du kunde fixa så att vi som fått detta lovat av Er ändå skulle kunna få beställa med den lovade rabatten.
Jag har loggen sparad.

Hej,
Kampanjen gällde de tre tusen första ordrarna, har någon uppgivit något annat så ber jag hemskt mycket om ursäkt.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Kan du avslöja om ni har några planer på att börja någon kampanj på Amd grafikkorten ni har?

Hej,
Jag känner tyvärr inte till några sådan planer i dagsläget. Kampanjer kommer dock hela tiden och utan att veta helt säkert så kommer säkerligen även AMD grafik vara med i någon av dessa.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Klappa:

Jag är riktigt arg nu men jag försöker ta det sansat. Beställde denna vara

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1018288&o=inkfrakt&rev=1

Försökte skruva upp fästet på den men gängorna på skruven gick sönder och produkten blir helt oanvändbar då jag inte kan få loss skruven. Försökte skruva den men den sitter som berget och till sist fanns inga gängor kvar. Försökte med olika skruvar förgäves. Dock så gick den andra skruven att skruva upp. Detta är ett solklart fabriksfel från Arctic enligt mig.

Och för att antyda så försökte jag inte använda något som helst våld. Man prövar löst och sen tar i hårdare allteftersom men det hjälpte tydligen inte. Att jag jobbat med datorer kanske ska nämnas så någon ovana har jag inte.

Var vänder jag mig nu?

Hej,
Jag är hemskt ledsen men jag måste hänvisa dig till kundtjänst.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Kampanjen gällde de tre tusen första ordrarna, har någon uppgivit något annat så ber jag hemskt mycket om ursäkt.
Mvh//Andreas

Tror inte ens att det stod det någonstans... Tåls att tänka på inför nästa kampanj! Vill förövrigt säga att kampanjen var riktigt bra!

Permalänk
Medlem

1000 tack för SNABB leverans och riktigt väl packade hårddiskar, tror aldrig jag fått diskar så väl paketerade som dessa.
Vet inte om det är ni eller om det är så direkt från Seagate, riktigt bra i alla fall!

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Hedersmedlem

Tror inte ens att det stod det någonstans... Tåls att tänka på inför nästa kampanj! Vill förövrigt säga att kampanjen var riktigt bra!

Det stod vad jag minns i bannern på kampanjsidan, och säkert om man kikade lite närmare någonstans också.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Har CDON inte kvar telefonsupport? Försöker göra en
"Kontakta oss" - Jag vill reparera min elektronikprodukt.

Men det står bara "oväntat fel uppstod"

Permalänk
Skrivet av downup:

Har CDON inte kvar telefonsupport? Försöker göra en
"Kontakta oss" - Jag vill reparera min elektronikprodukt.

Men det står bara "oväntat fel uppstod"

Tror inte att de har telefoner längre tyvärr.
Testa chatta...

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk

Såg häromdan att Sweclockers 5% rabatt inte längre fungerade på CDON, hur kommer det sig? Det var ju smart att ha det, har sparat flera hundralappar på det..

Visa signatur

Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | CPU: i7 3770k @3.9GHz | GPU: Gigabyte Radeon HD7970 OC | RAM: Corsair VENGEANCE 8GB 1600MHz | SSD: Samsung 830 128GB | HDD: Seagate Barracuda 1TB | PSU: Corsair GS600W 80+.

Permalänk
Medlem

Kommer ni ha en mässa igen i år som ni hade förra året? Den som hölls i Kista mässan.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CheezeCup:

Såg häromdan att Sweclockers 5% rabatt inte längre fungerade på CDON, hur kommer det sig? Det var ju smart att ha det, har sparat flera hundralappar på det..

Hej,
Den 5-procentaren som tidigare pågiick hela tiden har nu istället ersatts av tidsbegränsade kampanjer, som tex förra veckan då vi körde 10% rabatt på samtliga komponenter. Exakt hur kommande kampanjer kommer att se ut vet jag ej, men jag har blivit lovad att de ska vara minst lika bra som den tidigare 5-procentaren.
Mvh
Andreas

Skrivet av nzt:

Kommer ni ha en mässa igen i år som ni hade förra året? Den som hölls i Kista mässan.

Hej,
Ja, Cdon-Expo kommer i år hållas tillsammans med Gamex i Kista mässan.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

50% på all film fram till 14.00 idag

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Den 5-procentaren som tidigare pågiick hela tiden har nu istället ersatts av tidsbegränsade kampanjer, som tex förra veckan då vi körde 10% rabatt på samtliga komponenter. Exakt hur kommande kampanjer kommer att se ut vet jag ej, men jag har blivit lovad att de ska vara minst lika bra som den tidigare 5-procentaren.
Mvh
Andreas

Hej,
Ja, Cdon-Expo kommer i år hållas tillsammans med Gamex i Kista mässan.
Mvh
Andreas

Trevligt trevligt. Vet du eller får du säga något om ni kommer ha någon kampanj i samband med mässan? Förra året hade ni 25% på alla komponenter och gaming tillbehör. Vilket var sjukt bra.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Trevligt trevligt. Vet du eller får du säga något om ni kommer ha någon kampanj i samband med mässan? Förra året hade ni 25% på alla komponenter och gaming tillbehör. Vilket var sjukt bra.

Hej,
Under mässan så kommer det att finnas mässerbjudanden, jag tror ej att det kommer att bli någon 25% rabatt på hela datorkomponent sortimentet.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Alltid trevlig med rabatt, men samtidigt har ni höjt pris på flera filmer MEADANS JAG LA DEM KUNDVAGNEN så det blev ju inte 50% som man hade tänkt sig, t.ex The Hobbit (Limited Steelbook Edition, Blu-ray) höjdes från 99:- till 129:-.

Permalänk
Medlem

När får ni in Mionix 8200 musen i finska lagret igen? Stått Tillfälligt slut väldigt länge nu.. Menar på cdon.fi .

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hotcpu6:

Alltid trevlig med rabatt, men samtidigt har ni höjt pris på flera filmer MEADANS JAG LA DEM KUNDVAGNEN så det blev ju inte 50% som man hade tänkt sig, t.ex The Hobbit (Limited Steelbook Edition, Blu-ray) höjdes från 99:- till 129:-.

Hej,
Priser uppdateras dagligen, beklagligt att produkten justerades exakt när du hade dem i varukorgen. Ber dig att kontakta kundtjänst så hjälper de dig vidare.
Mvh
Andreas

Skrivet av Mordrana:

När får ni in Mionix 8200 musen i finska lagret igen? Stått Tillfälligt slut väldigt länge nu.. Menar på cdon.fi .

Hej,
Jag kan se att den är beställd och bekräftad ifrån tillverkaren, tyvärr finns inget tillförlitligt leveransdatum ännu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej,

Skickade iväg support ärende idag under morgonen men fick inget svar, det kanske går snabbare här vem vet.

Under helgen beställde jag två datorkomponenter utan att vara medlem efter beställningen fick jag mail om att beställningen samt ett loggin länk. Klickade på den och gjorde mig medlem. När jag går in på min sida för att kolla order status så finns de produkter som jag har köpt. Jag kan inte heller se orderstatus via andra länken som jag fick via mail.

Varorna har inte heller blivit skickade idag för jag antar att man för mail om de har skickats iväg. Går jag och kollar på produkten på er sida står det att ena produkten är slut. Jag hoppas verkligen att det var jag som köpte sista produkten.

Hör gärna av er...

Mvh,
A

Visa signatur

BF4 HC Sniper going wild Streaming: http://www.twitch.tv./obsivusTV
CPU: i7-4770K @ 4.6Ghz || GPU: Palit GTX 780 Super JetStream @ 1.43Ghz/7.5Ghz || MODERKORT: MSI Z87-GD65 GAMING ATX || MINNE: Corsair 16GB CL9 1600MHz || PSU: Corsair RM 850w Gold || Chassi: NZXT Phantom 630 || CPU-Kylare: Corsair H100i || Monitor: Asus VG248QE 144mhz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Avar:

Hej,

Skickade iväg support ärende idag under morgonen men fick inget svar, det kanske går snabbare här vem vet.

Under helgen beställde jag två datorkomponenter utan att vara medlem efter beställningen fick jag mail om att beställningen samt ett loggin länk. Klickade på den och gjorde mig medlem. När jag går in på min sida för att kolla order status så finns de produkter som jag har köpt. Jag kan inte heller se orderstatus via andra länken som jag fick via mail.

Varorna har inte heller blivit skickade idag för jag antar att man för mail om de har skickats iväg. Går jag och kollar på produkten på er sida står det att ena produkten är slut. Jag hoppas verkligen att det var jag som köpte sista produkten.

Hör gärna av er...

Mvh,
A

Efter att ha handlat en hel del av dom kan jag säga som så att det kan ta tid gjorde du en beställning i går 30/10 kan dom tidigast skicka dom i dag1/10 och du får ett mail om att din order är skickad... för mig som varit medlem och handlat en del får se på mitt orderstatus om varan är skickad ,eller om varorna packas. ibland står det ingenting.

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Månadsskiftet Nov/Dec.
Mvh//Andreas

Hej!
Hur kommer det sig att ni uppger december när era konkurrenter säger slutet av oktober? Jag har förhandsbokat ett chassi hos er, men jag ser ingen anledning att vänta en månad längre för att få vara kund hos er.

Mvh Stoffe

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 64gb | Samsung 980 Pro | AMD Radeon RX 7900 XT | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Avar:

Hej,

Hör gärna av er...

Mvh,
A

Hej,
Skicka mig ett pm med order/kundnummer så tittar jag närmare.
Mvh//Andreas

Visa signatur