Permalänk
Medlem

Skickade en fråga till kundservice och frågade ifall man kunde få rabattkoden om man skulle gå med i Cdon+ nu.
Lite snålt som det var så verkade det inte gå.
Synd nu då man hade tänkt uppgradera större delen av datorn, kunde ha gjort så att allt beställdes från Cdon, nu får man dock tänka om lite.
Finns det verkligen ingen möjlighet Andreas?

Visa signatur

13700K | 128GB DDR5 | Asus 4090
5600G | 32GB DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebben:

Skickade en fråga till kundservice och frågade ifall man kunde få rabattkoden om man skulle gå med i Cdon+ nu.
Synd nu då man hade tänkt uppgradera större delen av datorn, kunde ha gjort så att allt beställdes från Cdon, nu får man dock tänka om lite.

Ställer mig också till denna skara och undrar samma sak. Tänkte köpa en komplett ny dator isåfall (runt 16-17k)..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Kommer det komma några fler 20% rabatter på hörlurar inom en överskådlig framtid?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

2013-09-24 Gjorde jag en beställning på CDON, upptäckte några timmar senare, att det var fel på beställningen, skickade då in ett ärende, att det var fel grafikkort, att jag ville byta, samt att det var 4 chassifläktar för mycket, som jag inte hade betalat för.

2013-09-25 kl 14:20, hade jag fortfarande inte fått något svar på mitt ärende, och statusen på ordern var delleverans, den hade inte packats än, jag kontaktade då kundtjänst via deras chatt, och förklarade mitt ärende, och hon skrev att varorna packades, och inte kunde ändras, trots att statusen på sidan sa annat, hon såg inget annat fel på ordern heller, utan efter lite diskussion, såg hon att det hade blivit 4 chassifläktar för mycket, och då plockade hon bort dom fläktarna ifrån ordern, trots att hon minuter innan sagt att inga ändringar kan göras.
Då jag frågade hur hon kunde ändra ordern, då hon sagt att hon inte kunde, fick jag inget svar, utan bara en fråga
om det var något mer hon kunde hjälpa mig med, så chatten avslutades, och efter det, var statusen uppdaterad, till packas, och fläktarna var som bortblåsta.

Kontaktade kundtjänst igen efter en stund, när man lugnat ner sig en smula, fick då kontakt med en annan handläggare, och förklarade min situation igen, och han skrev att det enda dom kunde göra var att skicka ut en retursedel, och lägga upp en ny beställning på det grafikkort som jag egentligen skulle haft, och att jag skulle skicka in det felaktiga grafikkortet, och invänta det nya, sen så fick jag returinstruktioner i pdf format, där det stod att man skulle skicka med följesedeln som tillhörde varan man returnerar. Jag tänkte då att det är som det är, jag får helt enkelt vänta på det andra grafikkortet, d.v.s. jag returnerar det felaktiga först, när dom sedan mottagit det och godkänt att det är i det skick det skall vara, så skickar dom det nya till mig, det var så jag uppfattade han på kundtjänst.

Dagen efter plingade det till i mobilen (gmail) att beställning på det nya grafikkortet hade skickats från lagret, jaha tänkte jag, måste ha blivit något fel, ytterligare en dag senare, Fredag 27/9 kunde jag hämta ut grafikkortet, men ingen retursedel.
På söndag 27/9 plingar det till igen (gmail), från Klarna, en faktura på det nya grafikkortet dom skickat. Ingen som helst information till mig om att det skulle skapas en faktura, och inte heller att grafikkortet skulle skickas direkt. Hade jag vetat hade jag sagt nej. På Måndagen 30/9 fick jag en retursedel, och skickade iväg grafikkortet 1/10

Rimligtvis borde kundtjänst ha koll på under vilken kategori mitt ärende hamnar, att det finns skillnader, d.v.s att när en vara hamnar under "fellevererad", så skapas det en faktura, och att varan skickas direkt.

Har kontaktakt kundtjänst igår 8/10 igen, 5-6e gången nu via chatt, eftersom fakturan fortfarande inte har makulerats, dom har mottagit varan, jag har fått en returregistrering, och då började han på kundtjänst prata om att pengarna skulle betalas tillbaka till mig inom 2-3 arbetsdagar, jag tänkte vad har dom nu hittat på, efter mycket mycket förklarande, att inga pengar ska betalas tillbaka, så säger han till mig att fel följesedel hade skickats med, jag skulle ha skickat med den för det nya grafikkortet, annars kan man inte veta vilken faktura som ska makuleras, fast det står i returinstruktionerna att följesedeln för varan man skickar tillbaka, ska skickats med, jag skrev till och med i övrigt rutan i ett annat papper man skulle skicka med, att jag mottagit det nya kortet.
Han skriver att han skulle kontakta deras ekonomiavdelning och korrigera detta, att inga pengar ska betalas tillbaka.
Jag har fått en returregistrering skickat till min e-post, där det står.

Citat:

Vi vill meddela dig att vi mottagit en retur av följande produkt/produkter: xxxxxxxx. Beloppet för returen har dragits av från din faktura med nummer: xxxxxxxxx

Det är ju märkligt att han kan skriva till mig via chatten att p.g.a fel följesedel kan man inte veta vilken faktura det gäller, returregistreringen säger annat.

Så i dag får jag ett mail, att jag fått ett svar på mitt ärende jag skapade för 14 dagar sedan, dom skriver att man oftast svarar inom 24 timmar. Det står så här.

Citat:

Hej

Vi skriver här med anledning av det felskick som ni fick.

Då ni blivit återbetald 1417kr för det Asus GeForce GTX 650Ti BOOST OC 2GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort som ni skickade in, ber vi er istället betala den faktura ni nu har fått.

Vi har justerat beloppet på den fakturan till 1417kr, så ni ska inte betala det belopp som står på fakturan.

Vänligen återkom om ni har fler frågor.

Detta börjar bli riktigt sjukt måste jag säga, för det första har jag inte uppgett några som helst bankkontouppgifter, inte har jag heller mottagit några som helst pengar på annat sätt. All denna oerhörda stress, utav att ha en faktura, som jag inte kan betala på något sätt, trots att jag skött allt korrekt, d.v.s enligt instruktioner. Kommer att kontakta den lokala konsumentombudsmannen i morgon, och rådfråga om man kan göra en anmälan till ARN, för så här ska det inte få gå till, det är ju rätt uppenbart att dom ljuger till en som kund, kan jag bevisa från sparade chattkonversationer.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bjebben:

Det som är snålt är väl snarare att inte bli medlem förrän du råkat ha fått nys om en kod som skickats ut till tidigare existerande medlemmar och sedan försöka tigga till sig den och trots ett befogat nekande fortsätta?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Det som är snålt är väl snarare att inte bli medlem förrän du råkat ha fått nys om en kod som skickats ut till tidigare existerande medlemmar och sedan försöka tigga till sig den och trots ett befogat nekande fortsätta?

Jag tycker mer att det hade varit en klockren salespitch för att få folk från SweC att registrera sig med CDON+. Om de nu vill att folk ska registrera sig för tjänsten så tycker man att det vore ett perfekt tillfälle att göra lite reklam för just den kampanjen (som de VET att folk kommer använda här på SweC) INNAN kampanjen påbörjades så man iaf hade en chans?

Se det inte som klagomål utan snarare morgontrötta tankar där kaffe inte har intagits.

Visa signatur

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Bjebben:

Hej,
Jag har tyvärr ingen möjlighet att hjälpa dig med detta. Erbjudanden kommer att skickas ut kontirnuerligt, men då ett pc komponents erbjudande precis skickats ut så kommer det säkerligen bli en annan karaktär av erbjudande som levereras nästa gång. Jag vet i dagsläget inte när ett nytt erbjudande för pc komponenter kommer att gå ut genom CDON+ nästa gång.
Mvh//Andreas

Skrivet av Kalium:

Kommer det komma några fler 20% rabatter på hörlurar inom en överskådlig framtid?

Hej,
Vilken typ av erbjudande som kommer att gå ut till CDON+ medlemmar nästa gång är inget jag känner till i dagsläget tyvärr.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har min 20%-are kvar.. Kan andra använda sig av en CDON+ kod som jag fått? Hade tänkt köpa lite småsaker själv, men om någon ska inhandla en dator flör 17k kan vi ju komma överens om något

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAtax:

Jag har min 20%-are kvar.. Kan andra använda sig av en CDON+ kod som jag fått? Hade tänkt köpa lite småsaker själv, men om någon ska inhandla en dator flör 17k kan vi ju komma överens om något

PM:ar dig!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

När kom denna 20% kod. Har vart cdon+ medlem sen 23 sep, har jag missat den koden?

Permalänk
Medlem

Tjopp, tänkte mest bara kolla om erbjudanden enbart gäller CDON+ kunder nu eller om ni fortfarande kör era 15%are som brukade vara i slutet av månaden, men nu körs i mitten av månaden? (Om jag har förstått rätt)

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av fudge_79:

När kom denna 20% kod. Har vart cdon+ medlem sen 23 sep, har jag missat den koden?

Hej,
Den skickades ut i helgen. Vänligen, kontakta kundtjänst ifall det har blivit något fel.
Mvh//Andreas

Skrivet av Thorulk:

Tjopp, tänkte mest bara kolla om erbjudanden enbart gäller CDON+ kunder nu eller om ni fortfarande kör era 15%are som brukade vara i slutet av månaden, men nu körs i mitten av månaden? (Om jag har förstått rätt)

Hej,
15% är på gång, kommer upp inom kort.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Mycket bra skrivet. Håller till 100 procent med dig. Mycket lågt att försöka få fördelar i efterhand för en tjänst som man ratat och varit för snål att köpa.

Passade själv på att bli CDON plus kund i samband med att jag köpte mina datorkomponneter förutom grafikkortet.

Fick sedan lägligt ett mail om 20% på datorkomponneter. Passade då på att köpa ett Gigabyte r9 280x med 20% rabatt för 1999Kr

Så det där 199kr som tjänsten kostar är inga problem att tjäna in.

Jag är mycket nöjd med CDON.

Permalänk
Medlem

Har precis hämtat ut min första beställning från CDON som avsåg en Samsung 840 Evo 250GB SSD samt 8GB RAM minne. Tyvärr så är jag besviken på kartongkvaliten, väldigt tunn och kexig och mycket riktigt så hade hela toppen på kartongen sjunkit in kraftigt, tack och lov så verkar innehåller klarat sig eftersom det var så platta saker men om det hade varit nått mindre platt så hade det säkert gått sönder. Tycker ni borde börja använda bättre mer stabila kartonger och inte kexigt skit!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

För snål?

Skrivet av Lepus:

Mycket bra skrivet. Håller till 100 procent med dig. Mycket lågt att försöka få fördelar i efterhand för en tjänst som man ratat och varit för snål att köpa.

Passade själv på att bli CDON plus kund i samband med att jag köpte mina datorkomponneter förutom grafikkortet.

Fick sedan lägligt ett mail om 20% på datorkomponneter. Passade då på att köpa ett Gigabyte r9 280x med 20% rabatt för 1999Kr

Så det där 199kr som tjänsten kostar är inga problem att tjäna in.

Jag är mycket nöjd med CDON.

Det handlar inte om snålhet. Har inte tyckt om grejen med att få "förtur" till en redan undermålig kundtjänst. Inför telefonsupport tack.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5600G | 32GB DDR4

Permalänk
Cdon.com

15% rabatt på

...utvalda produkter laddas upp nu!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bah inga Z77 kort denna månaden heller ;/
Enda som kommit med varje månad är B75a gaming

Inge Z77 GD65 gaming inte ;/

Oh well, ger upp hoppet på Z77 kort på 15%

Thanks anyway CDON.

Permalänk
Medlem

Kan ni börja sälja Func Hs-260 när den lanseras. Mvh Axel.

Permalänk
Medlem

Antingen tömde ni just 90% av erat sortment eller så har ni bara slutsålda eller överprisade varor där? ASRock mobot, Msi MPOWER mobot, andra MSI z87 mobot, R4, H100i, Adata 120gb ssdn, XFX 450W PSUt, Be quiet kylaren.

En hel del av dom här sakerna ligger på "populärsidan" 3 av circus 3,5. Det här måste vara rätt ställe att helt enkelt säga att ni har blivit sämre på sistone. Det här var som anledningen till att jag och en hel del vänner började beställa från CDON.
Man hoppades att det inte var bara en ploj för att få folk hookade, men ni förstår själva vad det ser ut som.

Förut hade ni också en sak som ingen annan butik riktigt hade på era rajder, CPU rabatter. Det gav er säkert en stor del av marknaden (igen, mest baserat på info från mig och vänner) och nu tappar ni.

PS. Igen, inte ett endaste vettigt AM3 mobo.

Permalänk
Medlem

Säljstart imorgon, har bokat ett Asus R9 280X (top) hos er på cdon. Har ni något leverensbesked?

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | 4070 super | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk

CDON..

Har betalat datordelar för 30.000:-, alltså ej faktura eller kredit!

Ett paket har anlänt. Ett annat paket med varor för 23K har legat på "hold" för att skickas då en produkt (som dock fanns i lager vid beställning och betalning) är slut och utan datum för ny leverans. Jag kontaktar CDON och ber dem stryka produkten som är slut, och istället skicka allt annat. Det handlar bara om en Blu-Ray brännare och den kan jag köpa via annan butik. CDON bekräftar att det bara är denna brännare som hindrar att paketet ska släppas iväg. CDON lovar vidare att skicka iväg allt som finns, redan samma dag.

Strul med chatten idag, men efter några försök får jag svar:

"Jag har skapat ett ärende och skickat det till vårt lager och frågat när din leverans kommer att skickas ut. Det verkar just nu som att den fortfarande är hos vårt lager. Vi kommer att besvara dig under morgondagen. Du kan följa ärendet under "Mina sidor".

Jag kan inte se några konstigheter med din beställning så det är därför jag måste fråga vårt lager varför din order inte har skickats ännu. Jag beklagar att det har dröjt. "

Jag är nog inte ensam om att jag endast handlar av CDON pga deras låga priser. Om bara en annan aktör dyker upp som kan matcha priserna men har bättre kundservice och hemsida går jag över på två sekunder..

Jag har betalat 200 kronor för att bli pluskund.
Jag har i år redan handlat för över 60 000:-
Jag är så dum i huvudet. Dumsnål i huvudet.

En gång ingen gång kan man tycka, men är man ständigt i mejlkonversation med CDON för att värdekupongerna inte fungerar som de ska, varor blir dyrare vid betalning, kampanjer krockar med varandra, uteblivna leveranser, felaktiga lagersaldon, kundtjänst som inte läser mejlen ordentligt och skyller på mig (fick dock rätt tillslut när kundtjänst insåg sitt misstag, men ej en ursäkt) blir man tillslut väldigt väldigt väldigt less. Har minst 20+ ärenden som beror på deras felhanterande.

Sluta handla då? tänker nu någon. Ja, om CDON bara blir lite lite dyrare än någon annan aktör så blir det nog så. Men vi människor är allt som oftast dumsnåla. Det intressanta här är dock att CDON har potential, men de tar den inte. Jag har ofta lagt varor i kundkorgen får att sedan upptäcka att priset är felaktigt (ofta för att olika kampanjer krockar med varandra ((oftast film)) och sedan struntat i att genomföra köpet just för att jag inte orkar kontakta kundtjänst längre. Backa de inte "miljarder" vid förra bokslutet?

Permalänk
Medlem

Nu går det inte och boka Gigabyte R9 280X längre. Varför? Ville boka med min 20% kod

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Axel95:

Kan ni börja sälja Func Hs-260 när den lanseras. Mvh Axel.

Hejsan,
Jag har skickat vidare önskemål till ansvarig.
Mvh//Andreas

Skrivet av nzt:

Nu går det inte och boka Gigabyte R9 280X längre. Varför? Ville boka med min 20% kod

Hej,
Nu går den att boka igen. Första batchen är dock slutsåld.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Några Gigabyte 270X finns kvar för omedelbar leverans.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det här handlar om ett enskilt ärende men är en uppmaning om förbättring hos CDON, er kundtjänst och framförallt er internkommunikation.

Jag beställde för ett år eller så sedan ett Sennheiser PC360. Detta gjordes i mitt företag för att det främst skulle användas till det, då jag jobbar med transkribering. Mikrofonen gick sönder efter ungefär två månader. Fick ett nytt och bytte in det gamla. Inga problem. Det nya gick också sönder efter ca 6 månader. Det är tydligt för mig att det är Sennheisers mikrofonlösning med uppfällbar arm som inte funkar, men jag skickade en serviceansökan igen. Jag hade dock alldeles för mycket jobb just då, och då mikrofonen mest användes till privat bruk fick det vänta. Jag väntade därför till efter sommaren med att skicka in det, vilket jag gjorde för ca två veckor sedan nu. Jag har då flyttat till Malmö och ber specifikt om nya fraktsedlar, kvitto och ser till att uppdatera min adress.

Headsetet skickas till Sennheiser direkt. De är mycket hjälpsamma och lagar, utan att jag får veta det dock, på ca två dagar. Det skickas till CDON igen, varför vet jag inte, där det tydligen hamnat fel. Jag får inte reda på detta. Efter en vecka har gått mailar jag Sennheiser och frågar hur det går. De säger att de skickade det för en vecka sedan till CDON och jag borde haft det. Här börjar misstagen. Jag mailar CDON, de säger att jag ska använda mitt gamla ärende som de tagit bort och som jag inte kommer åt, och det dröjer en dag till jag med två olika ärenden övertygat dem om att jag inte kommer åt det.

CDON har alltså haft det i en vecka på sitt lager vid detta läge, då Sennheiser skickat det fel - det skulle till kontoret - men de har inte sagt något. Jag får veta att det är där, de beklagar, och säger att lagret ska skicka ut. Tre dagar senare - inget headset. Jag mailar idag till CDON och frågar vad som händer.

Jag får svaret att de skickat det till min gamla postadress. Varför? Jo, tydligen hade inte lagret min nya adress och kundtjänsten hade bara sagt att det ska skickas till kund. Trots att den tydligt står i deras system sedan jag skickade in det, det står på serviceordern, det står på returkvittot från Sennheiser och det är min folkbokförda adress. CDON hävdar att det skett en kommunikationsmiss. CDON säger också att jag snällt får vänta i två veckor på att Posten ska returnera det. Jag får helt makalöst generösa 50 spänn i kompensation för detta misslyckande, och faktumet att jag nu kommer förlora ett par tusen kronor på uteblivet arbete (jag transkriberar ljudfiler av varierande kvalité, där de flesta kräver vettigt ljud för att inte bli olyssningsbara, vilket inte mina in-ears levererar så bra - ja, jag kan köpa nya, men det ska jag inte behöva) verkar inte vara av intresse.

Så, CDON, snälla - jobba på er internkommunikation. Se till att er personal jobbar med varandra. Se till att ert system faktiskt tillåter alla att se andras uppdateringar på en aktuell kund och se till att detta kollas innan. Be personalen faktiskt kontrollera saker. Som det här har gått är jag tveksam till att någon enskild gjort ett misstag på CDON, utan det verkar baseras på strul i era system och missar mellan lager och kundtjänst. Jag kommer personligen aldrig mer att köpa något av er på grund av detta då allting hanterats med en makalös virrighet, men jag är också medveten om att mitt fall är någorlunda ovanligt med byte av adresser och liknande. Att dock ge mig 50 kr som plåster på såren för ert misstag var det som aggreverade mig till att skriva detta - det är liksom PR 101 att inte erbjuda riktigt kass kompensation för ett rätt jäkla stort misstag. Gör istället allt för att fixa problemet.

edit: En uppdatering om detta då det nu är löst. Jag ringde Postnord och frågade om de kunde fixa detta på något vis, de sa att det går utmärkt att göra ett så kallat ändrat förfogande av avsändaren - men det kostar. Det verkade tyvärr som att CDON inte ville meddela mig om detta utan istället skicka mig en rabattkod... Jag skrev dock vad som mest kan kallas för en passivt aggressiv arg lapp i A4-storlek, vilket verkade ha gett effekt, då CDON svarade mig 3 minuter innan jag postade om att göra just en ändrad förfogan, att de hade skickat in detta.

Om jag hade fått veta detta om ändrad förfogan av er, om ni stått för den (jag hade kunnat tänka mig att betala, till och med) och om jag inte behövt skriva dödslånga mail för att få vad som är min rätt så hade jag inte blivit så jäkla sur utan snarare tyckt att er kundservice styrt upp detta rätt bra. Men ni behöver verkligen se över rutinerna för kundbemötande och vad som är rimlig service, och för fasen, sluta med era jäkla rabattkoder som kompensation! Det är riktigt dumt att ge en sur kund en uppmaning om att köpa mer när denne uppenbart inte är nöjd med det senaste inköpet, och i de allra flesta fall lär det göra situationen klart sämre.

Visa signatur

Asus Ap201, beQuiet Straight Power 1000W, ASUS TUF B650 Plus Wifi, 7600x @ ecomode, ASUS TUF 4090 @ 70% PL, 32gb 5600mhz Kingston, WD SN850 1TB, LG C9, Quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Jag har skickat vidare önskemål till ansvarig.
Mvh//Andreas

Hej,
Nu går den att boka igen. Första batchen är dock slutsåld.
Mvh//Andreas

Jag bokade tidigt och utgår från att jag är med i den första batchen. När kommer ni att leverera den?

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | 4070 super | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av pi:

Jag bokade tidigt och utgår från att jag är med i den första batchen. När kommer ni att leverera den?

Hej,
Den första batchen ska vara på väg ut nu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Jag gjorde en beställning för några dagar sedan på programvara och musik.

Erbjudande 100kr rabatt på musik, av den fick jag ut 76kr.
Två av CDna gick på en annan rabatt, 2st/69:-
Dessa två kostade ursprungligen 79:-/st.
Om man ska hårddra det har jag fått 76 + 10 + 10kr i rabatt = 96kr av mitt 100kr-erbjudande.

Jag handlade för över 600kr och fick till min förvåning en 200kr rabattkod enl. bonustrappan att använda nästa gång...

Efter beställning kom koden och den visar sig gälla endast varor under kategorin "Sport & Outdoor"
om endast om jag beställer för mer än 600kr.
Vad är meningen med denna kod i en kategori jag inte ens handlat i ???

När jag kollar utbudet är det varor som normalt har ett prispåslag på minst 40-50% jämfört med ÅF-priser.

Visa signatur

AMD #1: Asus TUF X570-PLUS|Ryzen 9 5900X|Asus TUF RX 7800 XT OC 16GB
AMD #2: Asus Strix X570-E Gaming WIFI II|Ryzen 7 5800X|Asus TUF RX 5700 XT OC 8GB
AMD #5: Asus Crosshair V Formula-Z|FX-9570|Asus Strix R9 380X OC 4GB
AMD #6: Asus Crosshair IV Formula|Phenom X6 1100T|Asus Strix R9 380X OC 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasL:

Jag har också en kod för 20% på datorkomponenter. Skicka pm för den som är intresserad.

Har pmat dig!

Visa signatur

5600G | 32GB DDR4

Permalänk

Hejsan, tänkte köpa GTA V till PS3 nu och på grund utav mycket goda tidigare erfarenheter av er så tänkte jag därför beställa det av er. Efter en snabb koll prismässigt så insåg jag att ni låg väldigt högt (90 kr över Electroworld) och tänkte därför bara höra mig för varför ni ligger så mycket över i pris i och med att ni brukar vara väldigt förmånliga på den fronten annars. Får man med nått extra eller dyl?

Tack på förhand!