Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MääSkN:

Produkt: Battlefield 4 / Battlefield 4 Premium / Battlefield 4 Premium Edition.
Pris i SEK: 309,90 / 309,90 / 569,90
Pris i annan valuta: 29,99 £ / 29,99 £ / 54,99 £
Är priset rabatterat: Nej
Utgångsdatum på rabatt: -
Butik: SimplyCDkeys
Direktlänk till produkten

vart lite sugen:)
men har du någon erfarenhet av denna sidan?
aldrig hört om den.

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Skrivet av zin:

Detta är en samlingstråd för de billigaste priserna, sidornas tillförlitlighet är irrelevanta.

En jävligt konstig prioritering att rekommendera billiga scam-sidor framför lite dyrare sidor fast som å andra sidan är ärliga...

Tack vare dig har jag blivit av med 300 kronor som jag antagligen aldrig mer kommer se skymten av, och som en luspank student svider det ganska hårt ska du veta. Det som svider ännu mer än det är att jag desperat försöker få tillbaka mina pengar, men att de gång på gång drar patetisk ursäkt efter patetisk ursäkt för att dra ut på tiden. De hoppas antagligen på att jag ska tröttna eller glömma av att de har mina pengar.

Jag har skickat tiotals mail till dem och försökt att komma fram till någonting med dem i deras "livechat", men jag får hela tiden berättat för mig hur jag måste vänta 1-3 dagar pga. någon icke-existerande anledning, och därefter kommer de med en ny ursäkt om att jag måste vänta ytterligare 15 dagar att få tillbaka mina pengar, för att jag betalade med mitt Mastercard-kort och att det skulle medföra 15 dagars väntetid innan banktransaktionen når fram. Naturligtvis kan de aldrig motivera mer exakt det skulle ta sådan oerhörd tid med allting...

Vill bara att du ska veta vad du har gjort emot mig och hur dumt ditt resonemang är att varje person själv får ta ansvar för sidornas legitimitet när det var DU som tipsade om sidan i din egen tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av zin:

Hej kära SweC medlemmar,
Nu när ni vet vad reglerna är så börja posta, hittar ni en sida där ni tror att det är billigast så posta den här. Jag kan la börja så har vi en grundriktning.

Produkt: Battlefield 4 Premium Edition
Pris i SEK: ~677KR
Pris i annan valuta: €77.95
Är priset rabatterat: JA
Utgångsdatum på rabatt: N/A
Butik: OnlineKeyStore
Direktlänk till produkten

PS: Eftersom endast billigare priser får postas, ej högre, så kommer det automatiskt bli så att ju längre ner i tråden ni kollar desto billigare blir det. Kom ihåg detta och följ reglerna till punkt och pricka, detta är för allas skull och bekvämlighet.

Lycka till i prisjagandet!

Vad är du för tomte egentligen, du skickar en länk till ett billigt ställe som du tipsar om, du går inte i god för denna, och sen skriver du att bara billigare än denna för postas!, det är väl fan klart det är billigast om man inte får varan och att de inte heller betalar tillbaka!!!

Gör om o gör rätt *** raderat ***!

/Gotlänning

§ 1.2
Visa signatur

| i7 5820K | QNIX QX2710 27" | LG 24" | CM Hyper 212 Evo | Gigabyte GA-X99-UD3 | SB Zx | ASUS ROG Orion | 2x512GB Samsung 840 PRO | Ballistix 32GB DDR4 | Powercolor 290X 4GB | AX1200i | FDD R2 | Logitech G710+ | Logitech G500 | Logitech F310 | Logitech G930 | Logitech C920e | Winows 10 Pro [B]

Permalänk

Vad jag har hört så är EA / Origin mycket medvetna om att folk använder sig ut av Proxy och köper spelen utomlands. Och detta har dem stor koll på under releasen av BF4. Så det finns ju en risk att man blir bannad och får köpa om det.

Detta är vad jag har hört, och läst. Kommer dock inte ihåg vart informationen kommer ifrån men jag skulle gissa på att den är ganska trovärdig, med tanke på att många gjorde samma sak med BF3.

Visa signatur

My Computer -|- CPU: Intel Core i7 6700K -|- ASUS Z170 PRO GAMING -|- Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LED -|- ASUS GeForce GTX 1060 6GB STRIX GAMING OC -|- 360 GB SSD -|- 3TB HDD -|- Corsair Hydro H75 -|- Cooler Master Silencio 550 -|- Corsair RM750x 750W -|-

Permalänk
Medlem

Sluta snåla och köp på säkra ställen....

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av sPIDERFLY:

Vad jag har hört så är EA / Origin mycket medvetna om att folk använder sig ut av Proxy och köper spelen utomlands. Och detta har dem stor koll på under releasen av BF4. Så det finns ju en risk att man blir bannad och får köpa om det.

Detta är vad jag har hört, och läst. Kommer dock inte ihåg vart informationen kommer ifrån men jag skulle gissa på att den är ganska trovärdig, med tanke på att många gjorde samma sak med BF3.

om du gissar på att den är trovärdig spelar ingen roll eftersom du inte ger ett trovärdigt intryck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

En jävligt konstig prioritering att rekommendera billiga scam-sidor framför lite dyrare sidor fast som å andra sidan är ärliga...

Tack vare dig har jag blivit av med 300 kronor som jag antagligen aldrig mer kommer se skymten av, och som en luspank student svider det ganska hårt ska du veta. Det som svider ännu mer än det är att jag desperat försöker få tillbaka mina pengar, men att de gång på gång drar patetisk ursäkt efter patetisk ursäkt för att dra ut på tiden. De hoppas antagligen på att jag ska tröttna eller glömma av att de har mina pengar.

Jag har skickat tiotals mail till dem och försökt att komma fram till någonting med dem i deras "livechat", men jag får hela tiden berättat för mig hur jag måste vänta 1-3 dagar pga. någon icke-existerande anledning, och därefter kommer de med en ny ursäkt om att jag måste vänta ytterligare 15 dagar att få tillbaka mina pengar, för att jag betalade med mitt Mastercard-kort och att det skulle medföra 15 dagars väntetid innan banktransaktionen når fram. Naturligtvis kan de aldrig motivera mer exakt det skulle ta sådan oerhörd tid med allting...

Vill bara att du ska veta vad du har gjort emot mig och hur dumt ditt resonemang är att varje person själv får ta ansvar för sidornas legitimitet när det var DU som tipsade om sidan i din egen tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

Har du pratat med din bank? Eller Mastercard direct? Om butiken säger att det tar 15 dagar för dem att få dina pengar från mastercard, kan du kontakta mastercard och säga åt dem att inte genomföra transaktionen. Bankerna och Mastercard brukar vilja hjälpa sina kunder, även när de har gjort fel. Ibland kan de inte göra så mycket, men värt ett försök iaf?

Om du nu var misstänksam från början, varför använde du sidan? Lite dumt om du frågar mig. Man ska aldrig lita blint på saker som man hittar på internet. Om det verkar för bra för att vara sant, brukar det vara det också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sPIDERFLY:

Vad jag har hört så är EA / Origin mycket medvetna om att folk använder sig ut av Proxy och köper spelen utomlands. Och detta har dem stor koll på under releasen av BF4. Så det finns ju en risk att man blir bannad och får köpa om det.

Detta är vad jag har hört, och läst. Kommer dock inte ihåg vart informationen kommer ifrån men jag skulle gissa på att den är ganska trovärdig, med tanke på att många gjorde samma sak med BF3.

Många har gjort så tidigare och många gjorde det även med SimCity och inget har hänt med dom så det är 100% safe.

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"

Permalänk
Skrivet av ClowneN:

Många har gjort så tidigare och många gjorde det även med SimCity och inget har hänt med dom så jag tror det är 100% safe.

"Tror det är 100% safe".

Oh the irony.

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av kladdkakemuffins:

"Tror det är 100% safe".

Oh the irony.

Mycket givande inlägg får jag säga. Ändrade mitt inlägg också så det blir mer korrekt.

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"

Permalänk

Produkt: Battlefield 4 + China Rising
Pris i SEK: 299
Pris i annan valuta:
Är priset rabatterat:
Utgångsdatum på rabatt: ej angivet
Butik: fast2Play
Direktlänk till produkten http://fast2play.se/battlefield-4-china-rising-dlc-ea-origin-...

Produkt: Battlefield 4 Premium
Pris i SEK: 335
Pris i annan valuta:
Är priset rabatterat:
Utgångsdatum på rabatt: ej angivet
Butik: fast2Play
Direktlänk till produkten http://fast2play.se/battlefield-4-premium-ea-origin-key.html?...

Visa signatur

| i7 5820K | QNIX QX2710 27" | LG 24" | CM Hyper 212 Evo | Gigabyte GA-X99-UD3 | SB Zx | ASUS ROG Orion | 2x512GB Samsung 840 PRO | Ballistix 32GB DDR4 | Powercolor 290X 4GB | AX1200i | FDD R2 | Logitech G710+ | Logitech G500 | Logitech F310 | Logitech G930 | Logitech C920e | Winows 10 Pro [B]

Permalänk

Fungerar det för någon annan för tillfället med att köpa via proxy? För mig kommer jag tillbaka till svenska sidan med tom varukorg vid försök..

Permalänk
Medlem

Gjorde beställning 30/9 och verkar som dom drog pengar för spelet idag, 199 (Premium) + 248 (BF 4). Någon mer dom dragit för?

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClowneN:

Gjorde beställning 30/9 och verkar som dom drog pengar för spelet idag, 199 (Premium) + 248 (BF 4). Någon mer dom dragit för?

ja samma för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClowneN:

Gjorde beställning 30/9 och verkar som dom drog pengar för spelet idag, 199 (Premium) + 248 (BF 4). Någon mer dom dragit för?

Samma här !!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruf:

Samma här !!!

Skrivet av kaaxs:

ja samma för mig.

Bra, då är nog allt i sin ordning

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClowneN:

Gjorde beställning 30/9 och verkar som dom drog pengar för spelet idag, 199 (Premium) + 248 (BF 4). Någon mer dom dragit för?

Var får man sådana bra priser

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Var får man sådana bra priser

Beställde via Mexikansk proxy

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av sPIDERFLY:

Vad jag har hört så är EA / Origin mycket medvetna om att folk använder sig ut av Proxy och köper spelen utomlands. Och detta har dem stor koll på under releasen av BF4. Så det finns ju en risk att man blir bannad och får köpa om det.

Detta är vad jag har hört, och läst. Kommer dock inte ihåg vart informationen kommer ifrån men jag skulle gissa på att den är ganska trovärdig, med tanke på att många gjorde samma sak med BF3.

Va e de för jävla skitsnack? "Hört och läst". Känns mer som du sitter o hittar på.

Det står ingenting om detta i Origins ToS. Det värsta som kan hända är att du blir flaggad från Origin Store, och kan aldrig mer köpa ett spel därifrån på det kontot (åh nej....).

Hur vet dom att jag inte åker till Mexico idag och köper spelet på mitt hotell?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

skitsnack!!

om du tipsar om en sida så ger du intrycket att den sidan har ditt förtroende. Självklart har du ett ansvar för de sidor som DU tipsar om vilket du gjorde i detta fallet.

Om du väljer att gå in på en sida så är det DU som får göra avgörandet om den är säker eller ej. Ingen annan kan ha ett ansvar över vilken sida man själv väljer att gå in på!

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dax:

Om du väljer att gå in på en sida så är det DU som får göra avgörandet om den är säker eller ej. Ingen annan kan ha ett ansvar över vilken sida man själv väljer att gå in på!

och vad är det som kan påverka det omdömet?

dumheten hos en del....

tipsar man om sidor så har man ett ansvar för det tipset!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

BF4 + Premium kostar just nu ca 680 kr på amazon.com och man får en framtida rabatt på spel på 10$ samtidigt. Så kostnaden hamnar på ca 625 kr om man räknar med den rabatten (som inte går att applicera vid köpet av BF4/premium)
http://www.amazon.com/Battlefield-Premium-Credit-Online-Game/...

Amazon.com och Greenmangaming är de enda ställen jag köper digitala spel från nuförtiden, om man bortser från enstaka Steamreor. Ska man köpa nya spel på ett säkert sätt och där "nycklarna" distribuerats med utgivarens tillstånd så finns det inga bättre alternativ än Greenmangaming och Amazon.com just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Dom är legit, har själv bokat BF4 och Premium därifrån + att jag tidigare köpt 2 BF3 Premium nycklar, Black Ops 2, Skyrim Legendary Edition och CS GO där ifrån.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfeNn:

Dom är legit, har själv bokat BF4 och Premium därifrån + att jag tidigare köpt 2 BF3 Premium nycklar, Black Ops 2, Skyrim Legendary Edition och CS GO där ifrån.

Tackar tackar, då vet jag då blir det köp

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Gjorde en beställning av BF4 + Premium på fast2play.se nyss, men när får man nycklarna ?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Gjorde en beställning av BF4 + Premium på fast2play.se nyss, men när får man nycklarna ?

Onsdag verkar det som...

LIte irriterande eftersom jag trodde de skulle fixa till US releasen så att man kan köra via proxy...

Visa signatur

"Vad ljuvligt är det inte när ett lindrigt rus drar sin töckenslöja över tillvarons elände....."

Permalänk
Medlem

g2play och fast2play och liknande sidor köper nycklar via proxy och lägger på en summa så de tjänar något och säljer sedan.

Det mer legit att i så fall göra det själv och betala mindre samt att du köpt från origin direkt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

3 olika editions med i princip samma namn, facepalm...
Vad är skillnaden mellan alla?

Permalänk
Skrivet av Subdubwise:

En jävligt konstig prioritering att rekommendera billiga scam-sidor framför lite dyrare sidor fast som å andra sidan är ärliga...

Tack vare dig har jag blivit av med 300 kronor som jag antagligen aldrig mer kommer se skymten av, och som en luspank student svider det ganska hårt ska du veta. Det som svider ännu mer än det är att jag desperat försöker få tillbaka mina pengar, men att de gång på gång drar patetisk ursäkt efter patetisk ursäkt för att dra ut på tiden. De hoppas antagligen på att jag ska tröttna eller glömma av att de har mina pengar.

Jag har skickat tiotals mail till dem och försökt att komma fram till någonting med dem i deras "livechat", men jag får hela tiden berättat för mig hur jag måste vänta 1-3 dagar pga. någon icke-existerande anledning, och därefter kommer de med en ny ursäkt om att jag måste vänta ytterligare 15 dagar att få tillbaka mina pengar, för att jag betalade med mitt Mastercard-kort och att det skulle medföra 15 dagars väntetid innan banktransaktionen når fram. Naturligtvis kan de aldrig motivera mer exakt det skulle ta sådan oerhörd tid med allting...

Vill bara att du ska veta vad du har gjort emot mig och hur dumt ditt resonemang är att varje person själv får ta ansvar för sidornas legitimitet när det var DU som tipsade om sidan i din egen tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

skyller du på ts? hehe skyll dig själv,såklart DU får ta skiten om det skiter sig.
men ja hoppas det löser sig.

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]