Permalänk

tips på bra co-op spel?

hej! jag och en polare letar efter lite roliga co op spel. det kan vara vilket som helst allt från minecraft om man nu kan kalla det ett co-op spel, till portal 2
tack på förhand!

Permalänk
Medlem

left 4 dead

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1600@3,9 ghz med NZXT kraken GPU: Asus rog strix 1080 PSU: Corsair RM 850W MOBO: Asus rog strix b350 OS: Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Här är några som jag tycker om med avseende på coop: Splinter Cell Blacklist, Dead Space 3, Ghost Recon Future Soldier, Warhammer 40k: Dawn of War 2 (+expansioner), Trine2.

Permalänk

minecraft
Magicka
Orcs must Die 2

Kanske kan komma på mer senare..

Permalänk
Medlem

Saints Row 3 & 4

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

deadspace 3 är jävligt roligt och bra som coop.!

Permalänk
Medlem

Köp den senaste Humble Bundlen. 4$ för Orcs must Die 2 + alla DLC, Magicka + DLC samt Sanctum 2. Dead Island brukar gå att köpa billigt med.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Avstängd

7 days 2 die

Det är bygga som i minecraft fast bra grafik och fly överleva horder av zombies!!

Utan tvekan bästa liret för tillfället.

Visa signatur

Corsair 850 | Asus p6t D | Lian LI PC b25 (blue ring) | I7 920@ 3.8GHZ | NH-D14 | ASUS GTX690| Logitech K800 |Kingston pro 2x4 GB - 1600Mhz | Samsung 840 pro 120GB | 500mb

Permalänk
Medlem

Jag och en polare har lirat en del Warframe senaste tiden. Gratis att lira.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master NR400, Mobo: Gigabyte Aorus Pro-P, CPU: Amd ryzen 5 3600, RAM: 16 GB Corsair Vengeance Pro 3600 mhz, GPU: Sapphire RX6800 Nitro +, PSU: Corsair TX 650M

Permalänk
Medlem

Borderlands, både 1 & 2

Permalänk
Medlem

Håller med föregående talare, Borderlands 1 & 2 är otroliga co-op spel, särskilt om man spelar upp till 4 pers. Dead Island är också sjukt kul om man är 2 eller fler, och klunkar öl/energidryck över en natt! De är de spel som jag skulle rekommendera!

Visa signatur

That which does not kill me makes me stronger. That which does kill me I'll deal with when I respawn.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Terrorkossan:

hej! jag och en polare letar efter lite roliga co op spel. det kan vara vilket som helst allt från minecraft om man nu kan kalla det ett co-op spel, till portal 2
tack på förhand!

denna tråd ser man varje månad, varför inte söka på google efter just dom där orden?
Jag hittar massor

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera F2P co-op spelet Warframe.
Finns till pc och Ps4, om någon vill köra så e det bara att säga till.

Visa signatur

Former trophy hunter with over 110 platinums

Permalänk

Här i detta pack får man mycket för pengarna: Natural Selection 2 , Sanctum 2 , Magicka + DLC , Orcs Must Die! 2: Complete Pack , Garry’s Mod , Serious Sam 3: BFE, de 5 första går co-op, 30 spänn
https://www.humblebundle.com/

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90