Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av LÖVTRÄ:

Folk är lite väl gnälliga tycker jag, först till kvarn är det som gäller.
Om sidan hade fungerat så hade produkterna ändå inte räckt till alla som satt och hamrade på F5.
Ni har bevisligen inte varit med och försökt boka en iPhone vid lansering då ALLA operatörers hemsidor går ner samtidigt vid 24 slaget och man sitter och hamrar F5 tills solen börjar gå upp.
Samma sak var det är Dustin hade sin julklappsjakt för en massa år sedan nu, när de släppte gratis julklappar när klockan slog 24.00 och man hamrade F5 ett bra tag efter 24 in på julaftonsmorgonen.
Inet har ju iaf inte lurat någon på deras sömn.

Har två klagomål på inet:
Nr 1: Ni är inte billigast längre
Nr 2: Har fått lakritssmak på min pingvinstång två gånger i rad nu, gillar inte lakrits

Hade fejjan/SweC redo så jag känner definitivt att jag var igång några minuter efter att de gått live. Trots detta lyckades jag inte köpa något.

Och en sak till, när har Inet någonsin varit billigast Måste varit ett bra tag sen sist för jag kommer inte ihåg det.

Edit - Nu lär rean officiell vara slut för man får "Vi skäms" meddelandet när man kommer fram.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Håller med om att det är för gnälligt från folk, var glad för att de iaf försökte... MEN skulle vara trevligt att veta om det blir något mer ikväll, har börjat tröttna på att sitta här nu

Visa signatur

Datorspecifikationer: Ravioliburk (utan ravioli), lite kablar utan något som helst syfte och en skärm från mitt gamla gameboy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kung FU:

Håller med om att det är för gnälligt från folk, var glad för att de iaf försökte... MEN skulle vara trevligt att veta om det blir något mer ikväll, har börjat tröttna på att sitta här nu

Ingen som säger att du måste sitta och spamma sidan varje sekund?? du kan ju gå iväg och göra nått roligare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av crash:

Ingen som säger att du måste sitta och spamma sidan varje sekund?? du kan ju gå iväg och göra nått roligare?

naej jag vet, men för tillfället drar det mer i köpnerven än i någon annan...

Visa signatur

Datorspecifikationer: Ravioliburk (utan ravioli), lite kablar utan något som helst syfte och en skärm från mitt gamla gameboy.

Permalänk
Medlem

Någon som lyckades få RT-AC66U ?

Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk

UPPE

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Hade fejjan/SweC redo så jag känner definitivt att jag var igång några minuter efter att de gått live. Trots detta lyckades jag inte köpa något.

Och en sak till, när har Inet någonsin varit billigast Måste varit ett bra tag sen sist för jag kommer inte ihåg det.

Edit - Nu lär rean officiell vara slut för man får "Vi skäms" meddelandet när man kommer fram.

Det meddelandet har legat ute samtidigt som Erik postade här i tråden för ett tag sedan, men nu finns inga produkter så då kanske man ska tolka det som om de gett upp åtminstone för dagen?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Man blir ju lack för att man var hyfsat snabbt in, skiten krascha och turen gjorde om man fick beställa eller inte. Som att stå i kö till rea och massa mongon tränger sig förbi.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det ser ut med Nexus-plattorna? Har man missat dem eller kommer de dyka upp senare?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Någon som vet hur det ser ut med Nexus-plattorna? Har man missat dem eller kommer de dyka upp senare?

Vet att Android 4.4.2 precis kommit ut till Nexus 5! Men syftar du på 7:an som Inet säljer så såg det ut som att de fortfarande hade några i lager, men de har tagit bort alla deras kampanjvaror verkar det som p.g.a. trafiken bara att vänta och se vad som händer!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Vet att Android 4.4.2 precis kommit ut till Nexus 5! Men syftar du på 7:an som Inet säljer så såg det ut som att de fortfarande hade några i lager, men de har tagit bort alla deras kampanjvaror verkar det som p.g.a. trafiken bara att vänta och se vad som händer!

EDIT: Vore kul med ett utlåtande från Inets sida...? Wink wink?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Tack för att jag inte ens fick chansen.

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Det meddelandet har legat ute samtidigt som Erik postade här i tråden för ett tag sedan, men nu finns inga produkter så då kanske man ska tolka det som om de gett upp åtminstone för dagen?

Nåja, bättre lycka nästa gång

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Ja tack..

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

För alla er som har lite tråkigt och inte lyckades få det ni ville ha på Rean:
Sur på Inet Rean? Vinn en Gummianka!

(vet att annonsering egentligen inte är tillåten i Forumet men jag försöker lyfta stämningen lite men tänkte att detta kunde vara hyfsat ok iaf för ikväll).

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoaT:

Lite jobbigare på mobilen men såg likadant ut, i alla fall när man kom in igen!

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

vill helt enkelt sticka ut här och jämna ut oddsen.

Tack inet för att ni ställer upp och lyssnar på oss konsumenter och faktiskt gör saken bättre, ni har fått ett stort plus i min bok.

Jag var ca 30min sen till första priskalaset och eftersom jag hade saker i kundvagnen som inte gick att ta bort så valde jag att inte fortsätta, men eftersom jag är den personen som faktiskt kan köpa grejorna till dyrare pris om det var akut så la jag ej stor möda eller tid på att bli sure utan jag uppskattade tanken. Många andra affärer hade skitit totalt i en sån bra priskampanj, som max kanske dem hade gett halva priset på ett par strumpor som hade legat inne på lagret sen 2009 och inte blivit sålda men ni säljer dagsfärska varor till grymma priset och det är respekt.

Den här gången var jag lite mer förberedd och hade extrem tur att jag såg moderatorns post att det hade startat så jag lyckades då igenom en beställning på en skärm,ssd, och cpu kylare (hoppas bara den blir godkänd också). Men hade nöjt mig även om det inte hade gått.

Det var första gången jag beställde hos er, hade ni inte svarat eller uppdaterat oss om info utan bara "ignorerat" problemet vilket händer så hade det varit sista men eftersom eran support har varit riktigt bra så kommer jag defenitivt handla hos er igen.

mvh

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem

Återigen, Är det någon som lyckats beställa en Router Asus RT-AC66U??

Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk
Medlem

butik i mellan sverige med, jkpg eller borås, en liten jävel kanske, men något iqalalfall

Permalänk

Har de lagt ner reandet för denna gång? Får bara upp meddelandet.

Permalänk
Medlem

sidan går snabbt o uppdatera nu iaf

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av kangarooster:

Har de lagt ner reandet för denna gång? Får bara upp meddelandet.

Jao, det tar nog ett tag innan de vågar sig på något liknande igen

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Är det garanterat att man får det man beställde om man har fått en orderbekräftelse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xilli:

Är det garanterat att man får det man beställde om man har fått en orderbekräftelse?

Det verkar så, jag fick mitt bekräftat iaf!

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Det hjälpte inte så nej.

Jodå, det finns folk, inklusive bland annat mig, som inte jobbar (eller på annat sätt är aktiva) ~9-17.

Först till kvarn var nog fel uttryck av mig att använda, först som lyckas slutföra sin order trots att sidan var segare än sirap är väl mer korrekt uttryck.
Erbjudandena räckte in till alla i vilket fall, denna gången var det mest tur om man lyckades ta sig fram och grattis till dem som gjorde det.

Skrivet av Mocka:

Hade fejjan/SweC redo så jag känner definitivt att jag var igång några minuter efter att de gått live. Trots detta lyckades jag inte köpa något.

Och en sak till, när har Inet någonsin varit billigast Måste varit ett bra tag sen sist för jag kommer inte ihåg det.

Edit - Nu lär rean officiell vara slut för man får "Vi skäms" meddelandet när man kommer fram.

Jag hade också både SweC, FB och Inet uppe och var definitivt redo. Jag kan inte ha varit många sekunder sen in på kampanjsidan efter att det dragit igång men fick inte något tangentbord som jag var ute efter denna gången ändå.

Haha, har för mig att de låg bättre till prismässigt tidigare, kan ha fel för mig !

I vilket fall tycker jag att det är schysst av inet att ha dessa erbjudandena och inte bara en kväll utan två !
Och dessutom går VD:n ut och ber om ursäkt och skriver " flera riktigt bra erbjudanden finns fortfarande kvar" så än är jakten inte slut.
Och han lämnar dessutom ut en mailadress direkt till honom om det är någon som har frågor.
Känns väl som att de i allra högsta grad försöker hålla kunderna nöjda och de hade ju denna kampanjen från början för att vara schyssta ! Att det skulle vara en hård kamp om erbjudandena räknade iaf jag med

Permalänk
Medlem

Skäms när jag ser hur folk reagerar på detta "nederlag". Sen när var det Inets skyldighet att ens ha en rea överhuvudtaget?
Barnsligt rent utav.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Haha, såg den här på Inets FB-sida xD

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Skäms när jag ser hur folk reagerar på detta "nederlag". Sen när var det Inets skyldighet att ens ha en rea överhuvudtaget?
Barnsligt rent utav.

Visst, dom behöver inte. Men om man "lovar" att ha rea, har man inte skyldighet att genomföra den?

Kommer att tänka på en grej som hände för ett tag sen.
En "polare" lovade hämta mig efter krogen, han är nästan en timme sen och säger:
-var glad att jag hämtade dig alls, hade ju kunnat låta bli också.

Ska jag vara glad att han kom, eller irriterad över att han var sen?

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem

De postade länken vi minut 41 och vid minut 43 hade jag en confirmed order. Jag antar att jag tog rätt pinne.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Många skriver att man inte ska gnälla och vara otacksam, men det håller jag inte med om. Jag tycker man har rätt i att bli sur och man har rätt att gnälla, när man blivit behandlad på ett dåligt sätt. Att i flera timmar under två dar sitta och vänta på en prisfest, som håller ett par minuter när den väl startar och man har inte en chans att köpa nån vara, det tycker jag är att behandla kunder på ett dåligt sätt!

Jag är inte irriterad på att det är begränsat med varor, för det får man räkna med på en rea. Men sidan ska ju fungera och man ska kunna handla tills varorna är slut. Förstår att Inet inte gjort detta fiasko medvetet, men tycker dom borde förstått att det skulle bli väldigt tryck på deras sida, speciellt efter första försöket..

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5