Kämpa om grafikkort i SweClockers första tävling i Battlefield 4

Permalänk
Melding Plague

Kämpa om grafikkort i SweClockers första tävling i Battlefield 4

Justera musen och borsta av tangentbordet, för det är dags för en rejäl kamp i Battlefield 4. Nu arrangeras en tävling med chansen att vinna både grafikkort och reserverade serverplatser.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Skoj! Inte för att jag har en chans men ändå...

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem

Riktigt kul! Men är inte så duktig så kommer nog bara bli förbannad om jag ens försöker..

Permalänk

Sjukt kul tävling! Nu ska det nötas på servern!

Edit: Första? Kan man hoppas på fler måntro?

Permalänk
Medlem

Synd att ni drar igång detta när spelet är ospelbart!

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro, Intel i5 2500k @ 4200Mhz, 8GB Corsair 1600MHz, Sapphire 6970 @ 920x1400, Windows 8 x64

Permalänk
Medlem

Låter roligt, är ganska bra på BF. Har dock ingen dator som klarar av BF4 :/

Permalänk
Medlem

Sjukt bra upplägg! Kanske blir ett försök ändå då.

(har ju hänt att man gått + i KD...)

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Moderator
Moderator

Alla kan vinna, det är ju fem dagar som ni kan försöka.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Schysst! Däremot känns det lite surt att man får referenskylare och inte eftermarknadskylare (om de nu släpps i januari!). :/

Permalänk
Medlem

Skoj.

Förutom att man inte utser vinnaren på det som är mätbart...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Smtmvo:

Låter roligt, är ganska bra på BF. Har dock ingen dator som klarar av BF4 :/

Ja lite ironiskt på nått sätt, har du massor av grafikkort och en fet dator, så har du mycket större chans att vinna ännu mer grafikkort

/Men uppskattar initiativet kul med ett event som detta, kan dock inte vara med då jag inte har spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moaddi:

Synd att ni drar igång detta när spelet är ospelbart!

Sluta snacka skit

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Hedersmedlem

Flest teamkills vinner!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Wazzbi:

Skoj.

Vi måste gå en balans mellan att ha en tävling (givetvis på mätbara värden) och en tävling som ger folk spelnöje ingame. Genom att dölja vad vi mäter så hoppas vi att folk helt enkelt ska ge sitt bästa för att vinna genom lagarbete.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Vi måste gå en balans mellan att ha en tävling (givetvis på mätbara värden) och en tävling som ger folk spelnöje ingame. Genom att dölja vad vi mäter så hoppas vi att folk helt enkelt ska ge sitt bästa för att vinna genom lagarbete.

Jag förstår.

Men om man drar en sån elaking som "Bäst SPM, KDR och Squad Score" vinner är rätt svårt att "padda" och de som lyckas gynnar automatiskt hela laget med, samtidigt som det är väldigt svårt att manipulera och väldigt mätbart/rättvist.

Nu är det ju lite "spela på, men att du spelar bra har ingen betydelse då vi bestämmer vem som vinner baserad på en trisslott". Lagom omotiverande.

Edit: Nej, jag kommer inte svara på några följdposter då folk kommer säkert klaga att jag är negativ och gnäller när det finns en tävling. Uttrycker bara så som jag känner.

Lycka till dom som spelar.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Wazzbi:

Skoj.

Vi mäter på ett annat sätt än vad dice gör ingame.Sjäklart så är det mätbart annars hade det varit otroligt svårt att utse en vinnare eller tävla överhuvudtaget.

Permalänk
Skrivet av haoko:

Ja lite ironiskt på nått sätt, har du massor av grafikkort och en fet dator, så har du mycket större chans att vinna ännu mer grafikkort

/Men uppskattar initiativet kul med ett event som detta, kan dock inte vara med då jag inte har spelet.

Ännu mer ironiskt är att ju fler grafikkort du har, ju mer grafiska problem får du i spelet.

Klagar inte särskilt mycket, mest lite och just bara för att få vara rolig.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av haoko:

Jag spela det utan problem på en sandybridge och ett 560ti 448. Inte speciellt fett..

Permalänk
Inaktiv

Tråkigt att hela mitt Balttefield blinkar mig i ansiktet när jag startar det, annars hade jag gärna hakat på!

Permalänk
Medlem

Hehe... Jag vann ju bf4 idag på facebook (AMD hade en tävling) så håller på att ladda ner det nu.
(har för klen dator, men får ett grafikkort på fredag. Det hoppas det kommer fler tävlingar)

Visa signatur

Specs
Grafikkort: MSI N580GTX Lightning Processor: i5 3570k 3.40ghz Nätaggregat: 420w (vet ej något om märket) Moderkort: Gigabyte GA-Z77-DS3H

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Snigeln Bert:

Schysst! Däremot känns det lite surt att man får referenskylare och inte eftermarknadskylare (om de nu släpps i januari!). :/

Om du vinner så lovar jag att vi skickar en gratisAccelero Extreme III också som du kan sätta på. Vi vill ju inte att någon ska vara besviken för ett gratis grafikkort för 4500 spänn

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Synd att Dice strulat till den senaste patchen, går ju inte att spela med xfire/sli utan grafikfel :/

Visa signatur

Samsung 32" Curved gamingskärm Odyssey C32G54TQ
Phanteks Eclipse P400A RGB White,MSI GeForce RTX3070Ti VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 5800X Processor,Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edt
Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk
Medlem

SPM är nog det som räknas
Eller något oseriöst som typ teamkills

Kommer förbi senare och skjuter lite

Visa signatur

CPU: 5800x3d
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Är nästan värt att betala 4600kr för att slippa spela HC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaZman:

Är nästan värt att betala 4600kr för att slippa spela HC.

HC är det enda som är roligt att spela.

Permalänk
Skrivet av ormey:

HC är det enda som är roligt att spela.

Håller med! Urinera på Normal och hylla Hardcore!

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagun:

Synd att Dice strulat till den senaste patchen, går ju inte att spela med xfire/sli utan grafikfel :/

Yepp. Skapar fler buggar än de fixar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snigeln Bert:

hahaha, way to complain!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Värde: ∞ cred

Visa signatur

Citera för svar!

Stationär: Fractal Design Define R6 | Asus Z370-P | Intel i7 8700k @ 3.7 Ghz | Corsair Vengeance LPX 32GB CL15 @ 3000 Mhz | Asus STRIX GTX960 4GB | Fractal Design Celsius S24 | 5 TB HDD | 250GB SSD (Samsung 850 EVO), 128GB SSD (Crucial M4) | Corsair HX 850W | W10
Bärbar: Sony Vaio Pro 13.3" | i7-4500U | 8GB RAM | 256GB SSD | Ubuntu