Scroll of Resurrection

Permalänk

Skulle vara mycket tacksam en scroll hxuz@live.com

Permalänk
Skrivet av Mawongsalol:

Skulle vara mycket tacksam en scroll hxuz@live.com

Skickade en scroll!

Permalänk
Medlem

har scrolls över. pma.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta en Scroll! PMa gärna mig om du har en. Jag har frågat några utan svar.

Edit: Har fått!

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk

PMa mig ifall nån vill ha en scroll!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 CPU: i7-4770K @ 3.5GHz GPU: GTX 780 OC 3GB RAM: 8GB (2 x 4GB) @ 1,333MHz MB: G1.Sniper Z87
SSD: 250GB Samsung 840 Basic HDD: WD Desktop Green 3TB PSU: CoolerMaster G750M @ 750W.

Permalänk
Medlem

Har en om nån vill ha, bara o skicka ett pm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har ett par Scroll of Resurrection och Recruit a Friend. Spelar på outland Alliance.

Skicka PM!

Permalänk
Medlem

Pma vid behov

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Hej!

Tänkte hör med er i denna tråd, istället för att skapa en ny. Jag har inte spelat sedan typ 2007, då lvl 70 var högsta leveln, och skulle vilja prova att spela igen. Hur fungerar det med expansions och liknande? Kan jag ta en scroll of resurrection och sedan börja lira, eller kommer jag att behöva köpa flera expansions?

EDIT: Läste att man kan levla en karaktär till lvl 80 på direkten med Scroll of resurrection. Då kanske jag ska ta en ny karaktär, och lvla min lvl 70 hunter manuellt, eller hur tänker ni?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av twk:

Hej!

Tänkte hör med er i denna tråd, istället för att skapa en ny. Jag har inte spelat sedan typ 2007, då lvl 70 var högsta leveln, och skulle vilja prova att spela igen. Hur fungerar det med expansions och liknande? Kan jag ta en scroll of resurrection och sedan börja lira, eller kommer jag att behöva köpa flera expansions?

EDIT: Läste att man kan levla en karaktär till lvl 80 på direkten med Scroll of resurrection. Då kanske jag ska ta en ny karaktär, och lvla min lvl 70 hunter manuellt, eller hur tänker ni?

Jag tror du får alla expansioner upp till Cataclysm sen så får du som du sa en valfri gubbe till 80. Och om jag vore du skulle jag välja en ny karaktär att leva till 80 och levla din Hunter på det gamla vanliga viset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon128682:

Jag tror du får alla expansioner upp till Cataclysm sen så får du som du sa en valfri gubbe till 80. Och om jag vore du skulle jag välja en ny karaktär att leva till 80 och levla din Hunter på det gamla vanliga viset.

Jo, jag funderar på det. Men upptäckte nu att servern med huntern har blivit en PvE-server, från att ha varit en PvP-server. Så jag passar nog på att levla och flytta den gubben direkt, vill inte ha kvar den på PvE.

Om det är någon som spelar horde på en PvP-server och har en Scroll of resurrection skicka PM till mig. Skriv vilken server och länka till din karaktär
Jag kommer i sådana fall att levla min hunter och byta till din server.

EDIT: Har fått en scroll!

Permalänk

Nyss införskaffat tid, så om någon vill ha en scroll så är det bara ett slänga iväg ett PM!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem

Även jag har ett aktivt konto om det är någon som behöver!

Visa signatur

MSI 970 Gaming, I5 2500k @ 4,2ghz, 8gb @ 1600mhz corsaire RAM, MSI P67A-C45 REV B3, Samsung 840 EVO 250gb, 1tb seagate HDD.

Permalänk

Har fått en rulle nu!:)

Visa signatur

Teknikkanal på Youtube: goo.gl/XOKPjP
Många videos om Nintendo Switch att spana in!

Permalänk
Medlem

Jag ger scrolls

Jag ger scrolls
PM:a

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem

Har också scroll, bara att PMa.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

generöst av alla som skänker bort sina scrolls bara sådär

ont jag har också scrolls

Permalänk
Medlem

Sugen på att börja igen
Tar gärna en Scroll om någon har en över som de kan tänka sig att skänka.

cronozgames@gmail.com

Visa signatur

CronoZ

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av CronoZ:

Sugen på att börja igen
Tar gärna en Scroll om någon har en över som de kan tänka sig att skänka.

cronozgames@gmail.com

Skickade dig en:)

Permalänk
Medlem

Passa på då ni som vill börja spela igen att få scrolls från oss som har

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Verkar dock inte kunna få en då jag redan använt en för länge sedan. Tack ändå!

Visa signatur

CronoZ

Permalänk

Har scroll att skänka till bättre behövande. Sänd mig ett PM om det är av intresse.
Inte säkert att jag ser något svar just idag, men under helgen iaf

Permalänk
Medlem

Om nån kan skicka en till nojdh@yahoo.com skulle jag vara väldigt tacksam.

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk

Bara en dag kvar innan Blizzard tar bort denna funktion. Om det är någon som inte har spelat sedan mars 2012, så är det sista chansen att få en scroll nu!

Har möjligheten att skicka en till scroll idag. Skicka PM om du vill ha en.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk

Kan ochså skicka en

Permalänk
Medlem

hur länge måste man vara inaktiv för scroll? inte vart aktiv på över ett år men funkar inte på mig endå

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Tar gärna en scroll PMa mig! / Mvh

Edit: Missade att man måste inaktiv sen mars 2012..

Permalänk
Medlem

Jag har scrolls att skicka ifall någon behöver

Visa signatur

Dator Privat: None
Dator Arbete: Macbook pro 13" M1, 2020
Telefon: Nothing phone (1)

Permalänk
Medlem

Har som väldigt många andra här ett gäng lediga Scrolls att skicka!
Pma på bara