[01:31:10] Mr_Rulle > spawn camping will result in kicks.
Varning för solklar spawnkill i uncap där spelaren var inaktiv.
[01:31:25] bloopy82 > Camping? Lol du sköt från bas
börjar argumentera med falska påståenden gentemot admin
[01:31:46] bloopy82 > Gå ut innan du skjuter nästa gång då
Va,vad?
[01:31:52] Mr_Rulle > avlossade inte ett enda skott och stod vid tank spawnen
Klargör för bloopy82 att jag ej varit aktiv i spawnområdet.
[01:31:59] Mr_Rulle > checka dina ögon tack
Det var sent på natten med mycket oväsen på servern. Det borde inte skrivits med den tonen.
[01:32:02] bloopy82 > Så du siktar på skoj?
Om jag kryper,står eller hoppar på ett ben nere i spawn gropen Ändrar inte på någonting. det är dessutom omöjligt att stå nere i spawnen på den kartan och skjuta mot stridsfältet.
[01:32:39] Mr_Rulle > du sköt mig i spawn .punkt slut.
Klargjorde övertrampet en gång till med antydan att det inte var uppe för diskussion
[01:32:43] bloopy82 > tss
[01:32:47] bloopy82 > inge punkt
bloopy82 fortsätter och verkar tro att han bestämmer vad som gäller på servern.
[01:32:55] Mr_Rulle > om du vill tjafsa om det så kan vi lösa det.
Nu har jag tröttnat på att försvara regeln och varningen mot bloopy där i början jag lungt och sansat dessutom rättat han gällande hans falska påståenden.
[01:33:15] bloopy82 > bryr mig lite om du e admin..
Du bryr dig inte vad server admins säger gällande regler på servern, då finns det inte plats för dig här. Här går det över till en ban
Bannen görs av en annan admin som precis fått tillgång till vår nyflyttade procon layer.
Tyvärr så görs den med fel anledning som beskriver bannen men som korrigerades i efterhand.
Det är otroligt svårt att få in bevis när spelare gör något som inte tillåts på servern.
I detta fall så hade bloopy oturen att göra ett övertramp mot just en admin.
Som jag sa innan så är inte regelbrottet bannbart utan enbart vägran om att ändra sig o rätta sig till reglerna som är det.
Jag kan erkänna att jag var mindre diplomatisk när han fortsätter argumentera att han tycker att jag har fel.
Det står i reglerna att man skall rätta sig efter vad admins säger utan att argumentera.
"En server-admins uppmaning skall alltid omedelbart följas. Om du har klagomål på en admin, kontakta den serveransvarige på Lan (at) sweclockers.com."
Inte någon i admins gruppen skulle få för sig att sätta dit någon spelare för att de blivit dödade.Vi dör hela tiden på servern och det är en del av spelet . Vi jobbar för att skydda våra spelande forum medlemmar från påhopp och regelbrott även från forum medlemmar.