Har man hängt med på Call of dutys forum så skulle du ha förstått. Sen den dagen de släppte kraven har stora skällan skrikit om hur de kan kräva 8GB minne.
Har skrivit de förut nånstans. I och med denna titel fick de mer att jobba med i och med nästa generations konsoler. Givetvis bredde man på från alla håll och kanter. Se de som COD version 2.0 och givetvis som ett brev på posten börja de allra flesta gråta ut i diverse forum eftersom de inte kunde spela som dom alltid gjort eftersom tidigare titlar varit en DLC. De som säger att Ghost är en DLC av MW3 har inte spelat samtliga banor. Aldrig någonsin i COD's historia har detta inträffat:
Jag får lite intrycket av att det där skulle kunna vara du, är jag ute och cyklar?
Gällande minnesbiten sitter jag på 32Gb i Ram och övriga specs är en bra bit över de rekommenderade, men likförbannat har jag fortfarande problem med alla saker som jag nämnde i tidigare inlägg till MacAllan. Vissa har gått att avhjälpa, men det har inte varit tack vare IW/Activision utan tack vare folk i communityn. Det råder en rörande konsensus om att optimeringen är dynga, men eftersom att du vet bäst får majoriteten helt enkelt se sig besegrad.
Kan väl ändå glatt vidarebefordra till alla som inte kan spela att en kille i Finspång faktiskt kan det, så då måste det vara hos alla andra som problemet ligger. Glädjande nog besparar det antagligen IW en massa pengar i form av inställda patcher och dylikt, för de behövs helt enkelt inte. Eller?