Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Medlem

Tjena WH,

Något nytt om kamerorna till PS4?

S

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag såg precis att ni splittat min xbox one (svensk edition) beställning från de två spelen jag bokade samtidigt, gör ni detta i förbyggande syffte för att slippa allt strul som ni haft med ps4 leveranserna då inte allt i ordrar funnits inne?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Suxeeder:

Tjena WH,

Något nytt om kamerorna till PS4?

S

Tja.
Tyvärr inte me rän att det ska komma "några få" innan månadsskiftet, troligen inte ens så det täcker alla befintliga ordrar dock och de kan inte säga hur många vi får eller när nästa leverans kommer.

Skrivet av Rugbyspelaren:

Jag såg precis att ni splittat min xbox one (svensk edition) beställning från de två spelen jag bokade samtidigt, gör ni detta i förbyggande syffte för att slippa allt strul som ni haft med ps4 leveranserna då inte allt i ordrar funnits inne?

Vårt system splittar automatiskt ordrar efter ett visst tag om delar av ordern finns i lager. På konsoler där det är ganska uppenbart att man vill ha konsolen samtidigt som spelen så ska detta inte ske men tyvärr har det nu hänt per automatik med xbox one-ordrarna.
Om man vill ha tillbaka det i en samlad order måste man höra av sig till kundtjänst och begära detta. (Finns tyvärr ingen smidigare lösningen, vi kan inte "backa" vad som hänt dumt nog)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Rokkoko:

Det fick jag. Fast i beskrivningen står det ju att båda spelen ska ingå.

Japp, jag har tyvärr inga giltiga kuponger kvar. Om du känner att det är en deal breaker så har du självklart rätt att häva köpet eftersom produktbeskrivningen varit vilseledande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fick ni PS4 leverans idag eller kommer den imorgon?

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Tja.
Tyvärr inte me rän att det ska komma "några få" innan månadsskiftet, troligen inte ens så det täcker alla befintliga ordrar dock och de kan inte säga hur många vi får eller när nästa leverans kommer.

Vårt system splittar automatiskt ordrar efter ett visst tag om delar av ordern finns i lager. På konsoler där det är ganska uppenbart att man vill ha konsolen samtidigt som spelen så ska detta inte ske men tyvärr har det nu hänt per automatik med xbox one-ordrarna.
Om man vill ha tillbaka det i en samlad order måste man höra av sig till kundtjänst och begära detta. (Finns tyvärr ingen smidigare lösningen, vi kan inte "backa" vad som hänt dumt nog)

Ja mig spelar de ingen roll då jag bokat i Maj så jag känner mig rätt lugn på både konsol håll och spel. Borde nog få hämta allt samtidigt ändå

Permalänk

Äntligen står den under behandlad! Jag bokade 30/10
Tack för bra service Webbis!

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Vilken konsol är det du köpt (specifikt alltså, vi har ett par versioner av samtliga i sortmentet).
Jättebra om vi får info så får vi säkerställa att inget blandats ihop på lagret här!

En helt vanlig PS4 beställde jag. Hämtade i butiken i Sundbyberg

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_4/135975-play...

Permalänk
Skrivet av Rugbyspelaren:

Alla ni som gnäller på att de är sega på att svara på mail, RING dem istället!

Ja.

Eller så kan Webhallen inse att det är 2014 och se till att svara på e-post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Japp, jag har tyvärr inga giltiga kuponger kvar. Om du känner att det är en deal breaker så har du självklart rätt att häva köpet eftersom produktbeskrivningen varit vilseledande.

Nej, jag hade nog köpt kortet ändå, men det var trist att det inte fanns med. Jaja, inte så mycket att göra antar jag.

Visa signatur

Fractal Design North | Corsair SF850 | Asus ProArt B650 | AMD Ryzen 7 9700X | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance DDR5 5200 MHz 64GB (2x32GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | 2 x WD BLACK SN850X 2 TB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | Asus Xonar Essence STX | Windows 11 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Skrivet av Hyperträd:

Ja.

Eller så kan Webhallen inse att det är 2014 och se till att svara på e-post.

Men snälla människa. Om man ringer dig och mailar dig samtidigt. Var svarar du snabbast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macarin:

Så då kan min vara en av dessa alltså? Eftersom det ännu ej hänt något med leveransen om man söker på kollinumret för ordernummer 5374345?!
Ja, man fick vara nöjd en stund i alla fall tills man slungades tillbaka till verkligheten . Hur är det man säger..."den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge..."

Fick ett överraskande meddelande från posten på eftermiddagen att det fanns paket att hämta ut, se där ja...

Nu är i alla fall ps4an uppdaterad med större hdd och testkörd, allt fungerar som det ska å väntan är därmed över för en annan!

Permalänk

Vid risk att låta som en trasig bandspelare lite, så undrar jag om ni, Webhallen, har någon ny information om den beryktade "stora leveransen" som skulle enligt rykten "vara så det räcker". Någon ny information kring denna leverans och hur sann ryktet är? Och isåfall är det den som kommer innan månadens slut (inväntar ni någon mer leverans i januari efter dessa leveranser ni fått senaste 2 veckor?)

Tackar för den information ni hittils lyckats leverera! Awesome jobb ni gjort!

Permalänk
Medlem

Det hade onekligen varit intressant med mer info om denna leverans, många andra butiker och leverantörer verkar kunna hålla lager nu (mediamarkt, ginza, amazon.co.uk) så om det går till total osäkerhet efter Januari blir det nog att köpa någon annan stans tyvärr, handlar helst på Webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Det hade onekligen varit intressant med mer info om denna leverans, många andra butiker och leverantörer verkar kunna hålla lager nu (mediamarkt, ginza, amazon.co.uk) så om det går till total osäkerhet efter Januari blir det nog att köpa någon annan stans tyvärr, handlar helst på Webhallen.

Håller med. Det pratades om en stor leverans, har den varit nu? Och vad hände med de som skulle komma i går eller förrgår? Var det allt? I så fall när i februari kommer det fler?
Ni visste inte hur långt in i november som det skulle räcka till, men än så länge verkar det fortfarande vara oktober på det som levereras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Vid risk att låta som en trasig bandspelare lite, så undrar jag om ni, Webhallen, har någon ny information om den beryktade "stora leveransen" som skulle enligt rykten "vara så det räcker". Någon ny information kring denna leverans och hur sann ryktet är? Och isåfall är det den som kommer innan månadens slut (inväntar ni någon mer leverans i januari efter dessa leveranser ni fått senaste 2 veckor?)

Skrivet av e3henri:

Håller med. Det pratades om en stor leverans, har den varit nu? Och vad hände med de som skulle komma i går eller förrgår? Var det allt? I så fall när i februari kommer det fler?
Ni visste inte hur långt in i november som det skulle räcka till, men än så länge verkar det fortfarande vara oktober på det som levereras.

Webhallen sa i måndags att det skulle komma en leverans i tisdags eller på onsdag (idag)... Så man undrar ju

Permalänk
Medlem

Jag vill bara tacka webhallen här på sweclockers för ett bra jobb, och kan meddela att Resogun är jättekul
Verkar även som Webhallen har fått in ex från Storbritannien då jag fick den engelska kabeln i ps4 lådan.
gjorde även en unboxing på det hela med tjejen som filmar

http://www.youtube.com/watch?v=atVNEO0yEec

Visa signatur

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MisfitZero:

Så stor så att den räcker var den onekligen inte, tyvärr.

Vi har en leverans på väg in idag är jag ganska säker på. Men vi snackar bara ett par hundra enheter förmodligen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ni borde skicka White och Black medlemmar före i kön

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Så stor så att den räcker var den onekligen inte, tyvärr.

Vi har en leverans på väg in idag är jag ganska säker på. Men vi snackar bara ett par hundra enheter förmodligen.

Men men När kommer det fler så ni kan börja beta av novemberordrar?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av e3henri:

Men men När kommer det fler så ni kan börja beta av novemberordrar?

Dagens leverans bör nog räcka några dagar in i novemberordrarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Snackar vi mer än en vecka? Jag som bokade 9/11 känner mig rätt orolig. :/

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ludvigm:

Snackar vi mer än en vecka? Jag som bokade 9/11 känner mig rätt orolig. :/

Jag kan tyvärr inte avgöra det med någon precision i förväg.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jag kan tyvärr inte avgöra det med någon precision i förväg.

Om ni fick leverans idag och man blir tilldelad en, uppdateras det på ordersidan idag eller imorgon? Dvs hinner ni skicka ut konsolerna samma dag de kommer in?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jo men min är bokad 15 nov så lär väl inte få någon nu. Så när kommer det fler? Eller ska man ge upp och ta en på elgiganten för 4390:- med omedelbar leverans istället?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av e3henri:

Jo men min är bokad 15 nov så lär väl inte få någon nu. Så när kommer det fler? Eller ska man ge upp och ta en på elgiganten för 4390:- med omedelbar leverans istället?

Nästa leveransdatum är inte bekräftat, men vi har fått tre leveranser nu i januari så det verkar som om de kommer tätare nu i alla fall.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Nästa leveransdatum är inte bekräftat, men vi har fått tre leveranser nu i januari så det verkar som om de kommer tätare nu i alla fall.

Så ni fick en leverans idag som ni skrev imorse? Räckte den bara ett par dagar in i november?

Permalänk

Jag avbokade mitt, ringde gamestop i väsby. De hade 1 ex kvar. Åkte dit o köpte de, känns lite mer värt att få de direkt plus att det va billigare än på webhallen.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ludvigm:

Så ni fick en leverans idag som ni skrev imorse? Räckte den bara ett par dagar in i november?

Nope, kom inget idag är uppskjutet till nästa vecka tyvärr.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Nope, kom inget idag är uppskjutet till nästa vecka tyvärr.

Märkligt eftersom elgiganten fått in ett par hundra idag...