Dator som ska klara CSGO och BF4 på höga inställningar!

Permalänk

Dator som ska klara CSGO och BF4 på höga inställningar!

Kommer denna klara av csgo och bf4 på höga inställningar är det en bra dator?

Cooler Master Elite 311 Svart/Silver

Corsair CX 750M, 750W PSU

MSI B85M-E45, Socket-1150

Intel Core i5-4440

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB PhysX

Kingston SSDNow V300 120GB 2.5" OEM

Permalänk
Medlem

Allt på ultra inställningar med det grafikkortet är jag ytterst tveksam om i BF4. Men du kommer i alla fall kunna lira på high tror jag. Annars ser det andra tillräckligt bra ut.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådtitel redigerad*

Har ändrat titeln så det blir lättare för andra medlemmar att hitta tråden (man ser inte vilket forum tråden ligger i i vissa menyer, så man ser inte sammanhanget) och hjälpa dig.

Tänk på att skapa så beskrivande trådtitlar som möjligt, dels hjälper det andra med liknande frågor att hitta tråden, dels hjälper det dig att få svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cy1on:

Allt på ultra inställningar med det grafikkortet är jag ytterst tveksam om i BF4. Men du kommer i alla fall kunna lira på high tror jag. Annars ser det andra tillräckligt bra ut.

väldigt vad det är många som tvivlar på gtx 770. jag har exakt det kortet du tittar på ts och jag spelar på ultra. fps ligger normalt mellan 60-70, får korta dippar ner till 45 då och då.

vill tillägga att fps givetvis åker i taket ibland precis som att det går ner. totalt skulle jag säga att allt mellan 40 och 90 händer men håller fast vid att 60-70 är det som jag har nästan hela tiden. det här är på 1920x1080 i 64-spelare.