Permalänk

Problem med HTC one X

Tjena SweC!
Jag har på senare tid märkt att min nalle börjat få eget liv. När jag har i mina lurar (coss eller jayS) så får den för sig att det är ett headset med mikrofån och det får det total fnatt, den byter låt flera gånger och ändrar volymen, ringer upp senaste ringda numret flera gånger, och så försöker den starta google voice talk. allt gör den flera gånger med några milisekunders intervall. Känns som att hela OS:et får cp ryck någon som varit med om något likande?

Visa signatur

Fractal Design R3 - Asus P6T SE - Intel I7 930 - Corsair Vengeance 8GB - Gigabyte GTX 460 - Noctua U9B S2 - Corsair GS800 - Intel 320 SSD

Permalänk
Medlem

Dum fråga, men har du provat återställa den?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Prova Headset blocker, fick ordning på min HOX med den.

Visa signatur

4770k 4.4 @ 1.2 | MSI GTX 970 sli | Nepton 280L | RM750X | Z87-PRO | 750D

Permalänk
Skrivet av BLRN:

Prova Headset blocker, fick ordning på min HOX med den.

Verkar vara något i stil med headset blocker jag behöver, Den du länkade fungerar inte med den android versionen(4.2.2) jag har dock D: Får leta vidare efter liknaden app, tackar för tipset

Visa signatur

Fractal Design R3 - Asus P6T SE - Intel I7 930 - Corsair Vengeance 8GB - Gigabyte GTX 460 - Noctua U9B S2 - Corsair GS800 - Intel 320 SSD

Permalänk
Medlem

Låter som glappkontakt. Jag vet dock inte hur svårt det är att byta jacket på din telefon.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fieldstream:

Verkar vara något i stil med headset blocker jag behöver, Den du länkade fungerar inte med den android versionen(4.2.2) jag har dock D: Får leta vidare efter liknaden app, tackar för tipset

Du har inte märkt av att batteritiden blivit sämre med senaste uppdateringarna?
Min batteritid har blivit jättedålig och funderar på om det är för att jag uppdaterat den, har inte försökt återställa den, men tänkte kolla om du var med om något liknande?

Permalänk
Skrivet av qMetal:

Du har inte märkt av att batteritiden blivit sämre med senaste uppdateringarna?
Min batteritid har blivit jättedålig och funderar på om det är för att jag uppdaterat den, har inte försökt återställa den, men tänkte kolla om du var med om något liknande?

Det kan du nog ha rätt i! har nyligen skaffat KiK appen och börjat chatta mycket dagligen med den, men håller med om att batteriet dras väldigt fort

Visa signatur