Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Blackbars AMD r290x

Hej! Jag har ett AMD r290x och en Eizo 240HZ skärm. Innan jag bytte dator så kunde jag skala skärmen (hade nvidia). Men nu när jag har bytt dator till en dator med catalyst så har jag ingen aning om hur jag skalar. Har verkligen försökt. Hittar inget. Det borde väl gå tycker man?! Har spelat CS med 19" i hela mitt liv, gillar inte fullscreen alls. Här är en bild där jag har kryssat för "aktivera GPU skalning" men sen vet jag inte hur jag ska gå vidare?!

http://www.ladda-upp.se/bilder/iwtgujfxucosb/

Tack!!

Permalänk
Medlem

Gick att använda flikarna när jag sänkte upplösningen i Windows MEN jag kan inte bestämma själv hur skärmen ska skalas? Kan bara välja mellan det 3 alternativen

Permalänk
Medlem

Det ska finnas en flik där du skalar skrivbordet, kanske under hdtv eller liknande. Jag gjorde det senast för 1 mån sen kanske.

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem

Tvärgooglade och är troligtvis "scaling options" under "my digital flat-panels"!

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Skrivet av dulingen:

Tvärgooglade och är troligtvis "scaling options" under "my digital flat-panels"!

Som han säger, fast på svenska

Visa signatur

Cpu: Amd Threadripper 1920X MB: Asus Zenith Extreme Vga: Zotac 2080 GTX, Ram: Kingston HyperX Predator 3000 32 GB Ljud: Asus Essence STX II HD:2x Samsung 950Pro 2x Samsung 840 Pro 256GB 4X Samsung 850 Pro 256 GB 2x WD Green 3 TB, Monitor: ROG SWIFT PG279Q PSU: Corsair AX1500I