Permalänk
Medlem

hur kickman spelare på csgo?

Hejsan fick lite damp på noobs som jag körde med. jag och min kompis ville kicka men hur kickar man?? :?

Permalänk

Om du fick damp av detta finns det medicinering mot det. Det kallas för övrigt nu för tiden för ADHD, ordet damp används inte längre av sjukvården.

Troligtvis behöver du ha admin-rättigheter på servern du spelar på för att kicka någon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxswe99:

Hejsan fick lite damp på noobs som jag körde med. jag och min kompis ville kicka men hur kickar man?? :?

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=285114...

Permalänk
Skrivet av Maxswe99:

Det skär lite i hjärtat när folk får problem med motoriken för att man hamnat med noobs i CS:GO.

Du trycker på escape, sedan call vote... Kick player och så väljer du den du vill kicka.
Din kompis får då trycka på f1 eller f2 beroende på vad denne vill rösta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knightogus:

Det skär lite i hjärtat när folk får problem med motoriken för att man hamnat med noobs i CS:GO.

Du trycker på escape, sedan call vote... Kick player och så väljer du den du vill kicka.
Din kompis får då trycka på f1 eller f2 beroende på vad denne vill rösta.

Tack! + jag har ingen ADHD eller nåtliknande blir bara trött nå efter****** spelare...

Permalänk
Skrivet av Maxswe99:

Tack! + jag har ingen ADHD eller nåtliknande blir bara trött nå efter****** spelare...

Np, glhf

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd rensad. Håll er till topic.

Till TS: tänk på hur du uttrycker dig i dina trådar.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxswe99:

Counter-strike: GO har ju en åldersrekommendation på 18 år av en anledning!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~