lade in ett hotmailkonto i min windows live mail av misstag

Permalänk
Medlem

lade in ett hotmailkonto i min windows live mail av misstag

Lade av misstag in ett Hotmail konto i min Windows Live Mail program som ligger på min dator. Det kom in och hamnade nedanför mitt vanliga bredbandsmail konto med inkorg mm. Ångrade mig och tog bort det genom att klicka på kontot och "ta bort". Så långt allt väl MEN varje gång som jag nu klickar på "Läs e-post" för att se den på mitt bredbands konto så dyker det upp en stor ruta framför med Windows live mail och att jag ska logga in. Varför händer detta? Kan naturligtvis klicka bort inloggningsrutan för att se min bredbands kontots epost post men det är väldigt irriterande att behöva göra det varje gång.

Visa signatur

Fear

Permalänk
Skrivet av Fear:

Lade av misstag in ett Hotmail konto i min Windows Live Mail program som ligger på min dator. Det kom in och hamnade nedanför mitt vanliga bredbandsmail konto med inkorg mm. Ångrade mig och tog bort det genom att klicka på kontot och "ta bort". Så långt allt väl MEN varje gång som jag nu klickar på "Läs e-post" för att se den på mitt bredbands konto så dyker det upp en stor ruta framför med Windows live mail och att jag ska logga in. Varför händer detta? Kan naturligtvis klicka bort inloggningsrutan för att se min bredbands kontots epost post men det är väldigt irriterande att behöva göra det varje gång.

Kan detta vara något? http://windows.microsoft.com/en-us/windows-live/mail-uninstall

Permalänk
Medlem

Njaaa är rädd att då avinstallerar jag väl Windows live mail programmet jag använder i min dator antar jag, problemet är ju att jag har en gång av misstag loggat in på Windos live mail på webben och på så sätt fick jag in hotmailkontot på samma windows live mail i programmet i datorn som jag kör mitt vanliga ordinarie mailkonto. Men jag irriteras av aden inloggningsrutan som kommer varje gång jag går in på min ordinarie mail

Visa signatur

Fear