Permalänk

CM 11 på Note 2

Har funderat på att byta rom till Cyanogenmod från "stock touchwiz" och undrade om det fanns någon version till min mobil. För nästan alla versioner av CM 11 är ju till note 2 sprint, note 2 at&t osv vilket är för de som bor i USA. Min fråga är helt enkelt finns det en CM 11 version till min Galaxy note 2 4G (n7105)

Permalänk
Avstängd

Det finns ingen "officiell" från CM (det finns bara för n7100) men det finns mängder av olika CM-derivat eller -versioner.

Permalänk
Skrivet av snajk:

Det finns ingen "officiell" från CM (det finns bara för n7100) men det finns mängder av olika CM-derivat eller -versioner.

Det vet jag, har kollat på lite olika nightly och snapshot versioner men är inte säker på om det funkar med min mobil. För det känns som att Note 2 GSM LTE borde var min mobil.

Någon som kan bekräfta detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kör Samsung Galaxy Note 2 n7105. Jag kör med versioner för t0lte (GSM LTE) och det funkar bra

Visa signatur

Dator: GA-970A-DS3, AMD FX 4100, CoolerMaster Hyper Evo 212, Radeon HD7870 Crossfire, Corsair (2x4GB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP, Kingston SSDNow V300 120GB, EVGA SuperNOVA G2 750W, Fractal Design Core 3000.
Skärm: Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Skrivet av timano:

Jag kör Samsung Galaxy Note 2 n7105. Jag kör med versioner för t0lte (GSM LTE) och det funkar bra

Precis den jag kollat på (t0lte), har bara en fråga använde du CM installer?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sizeablewings:

Precis den jag kollat på (t0lte), har bara en fråga använde du CM installer?

Skickades från m.sweclockers.com

Nope. Installerade de i clockworkmod.

Visa signatur

Dator: GA-970A-DS3, AMD FX 4100, CoolerMaster Hyper Evo 212, Radeon HD7870 Crossfire, Corsair (2x4GB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP, Kingston SSDNow V300 120GB, EVGA SuperNOVA G2 750W, Fractal Design Core 3000.
Skärm: Dell UltraSharp U2412M

Permalänk

Operatör

Spelar det någon roll vilken operatör jag har?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sizeablewings:

Spelar det någon roll vilken operatör jag har?

Nej.