Alla Svenska Play tjänster i ett tillägg?

Permalänk
Medlem

Alla Svenska Play tjänster i ett tillägg?

Hepp

Jag hade ett tillägg som hade ALLA svenska play-tjänster samlade i sig innan jag körde på Gotham och har glömt vad det hette.

Kan någon hjälpa mig?

ToddeSwe

Visa signatur

ToddeSwe
Model : ASUS Sabertooth 990FX/GEN3 R2.0 Chassis : Corsair 300R : BIOS: Always latest Total Memory : 16GB DIMM DDR3 1333 Processor : AMD FX6300 Socket AM3+

Permalänk
Medlem

XOT

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

TACK!

Visa signatur

ToddeSwe
Model : ASUS Sabertooth 990FX/GEN3 R2.0 Chassis : Corsair 300R : BIOS: Always latest Total Memory : 16GB DIMM DDR3 1333 Processor : AMD FX6300 Socket AM3+

Permalänk
Medlem

Eh ... får inte mina inställningar att "sparas" vill ju bara se dom svenska men det startar alltid utan mina inställningar. Behöver man installera något annat också? Den tjatar om något XBMC Online TV som ska installeras också...

Visa signatur

ToddeSwe

Permalänk
Medlem

Du ska installera själva repositoryt först, inte bara tillägget.
Sen är det viktigt att du trycker på OK för att spara inställningarna, inte bara backa ur dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rky:

Du ska installera själva repositoryt först, inte bara tillägget.
Sen är det viktigt att du trycker på OK för att spara inställningarna, inte bara backa ur dem.

Tyvärr så körde jag på tillägget först och SEDAN repon. Försökte rätta till den genom att ta bort tillägget och nu försöker jag ta bort repon.
Lyckas inget vidare alls med det. Några tips?

En sak, när jag har bara repon installerad och går in i den för att installera tillägget så finns där flera stycken. Vilken ska man ha, alla eller?

Visa signatur

ToddeSwe

Permalänk
Medlem

Är inte med på vad som inte funkar... Det ska ju alltid gå att avinstallera saker.
Du vill ha själva huvudtillägget bara.

Permalänk
Medlem

Hepp

Tydligen något fel, håller på att snacka med han som gör tillägget och skickar lite logfiler fram och tillbaka. Hoppas han hittar vad som är fel.

Visa signatur

ToddeSwe