Permalänk
Medlem

Gratis Synergy Nycklar

För er som inte vet så är Synergy ett program som gör det möjligt att dela mus och tangentbord mellan två olika datorer. Perfekt om man har en stationär dator samt en laptop bredvid eller något sånt. Synergy funkar även mellan olika operativsystem så du kan ha din Windows burk som server och din Mac laptop som klient. Så länge dom är på samma nät.

Här har jag tio nycklar jag fick som jag tänkte passade bra för sweclockers medlemmar. Vassego, skynda medans du kan! (Annars är programvaran billig ändå)

KX1XGAVT
YPED2NZI
FQKWRZOR
NMLXNM7K
2B9Z4CQ7
AMNDB53Z
L1Z1L92Z
5JETTCJB
2KZYYC3F
EMKNNU2H

http://synergy-project.org/ <- här kan du tanka ned / använda nyckeln.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk

Härligt! Känner en del som använder denna programvaran varje dag och är mycket nöjda. Har ingen nytta av den själv, men många har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strukt:

För er som inte vet så är Synergy ett program som gör det möjligt att dela mus och tangentbord mellan två olika datorer. Perfekt om man har en stationär dator samt en laptop bredvid eller något sånt. Synergy funkar även mellan olika operativsystem så du kan ha din Windows burk som server och din Mac laptop som klient. Så länge dom är på samma nät.

Här har jag tio nycklar jag fick som jag tänkte passade bra för sweclockers medlemmar. Vassego, skynda medans du kan! (Annars är programvaran billig ändå)

KX1XGAVT
YPED2NZI
FQKWRZOR
NMLXNM7K
2B9Z4CQ7
AMNDB53Z
L1Z1L92Z
5JETTCJB
2KZYYC3F
EMKNNU2H

http://synergy-project.org/ <- här kan du tanka ned / använda nyckeln.

Tackar tog nedersta nyckeln ( EMKNNU2H).

Kommer vara riktigt gött att ha när man gör lite för många saker samtidigt så man sitter med laptop och stationär samtidigt

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem

Tack! Tog 2B9Z4CQ7

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem

Tog denna kod: KX1XGAVT

Tack så mycket.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Tackar tackar! plockade AMNDB53Z.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Tog 2KZYYC3F
Tackar!

Permalänk
Medlem

Tog NMLXNM7K.
Tackar så väldigt! Hade helt glömt bort det här programmet. Använde det för flera år sen.

Permalänk
Medlem

Tackar tackar.
FQKWRZOR

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk

Jag tog YPED2NZI

Tack

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk

Alla koder verkar vara tagna :/ Grattis till er som fick en!

Permalänk
Medlem

Jepp då är alla tagna, have fun ni som fick

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)