Google Nexus 6 läcker ut på bild

Permalänk
Melding Plague

Google Nexus 6 läcker ut på bild

Kort innan Googles väntade avtäckande publicerar den pensionerade läckaren @evleaks vad som av allt att döma är en officiell rendering av Googles kommande jättetelefon Nexus 6.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

But why so big ?

Visa signatur

|Intel i7-7700K |Asus Strix Gaming Z270H|EVGA GeForce GTX 1070|Corsair DDR4 3000Mhz LP |SAMSUNG 830 128GB| EVGA Supernova 750|Fractal Design R2 XL With Custom Waterloop|

Permalänk
Medlem

Jag hoppas innerligt att det kommer släppas en mindre modell, typ runt 5.2" eller något sånt.

Visa signatur

Monitor Audio GX 300 | Naim Dac V1 | Naim Nap 200 | Nac A5 | Fostex x Massdrop TH-X00 | B&W P7 | iBasso DX90 |

Permalänk

Om man bortser från den enorma storleken så tycker jag inte om designen med avrundade kanter, får mig bara att tänka på ett ägg. Föredrar verkligen industri-looken: fyrkantiga metallbitar med synliga skruvar.

Permalänk

Är det bara jag eller ser det ut som att skärmens bild är lite sned längst ner? Ser lite skumt ut om man jämför med högtalaren och hela undersidan i sig..

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z87X-UD3H | CPU: Intel i5-4670K | CPU-kylare: Noctua NH-U12S
RAM: Corsair Vengeance 16 GB 2x8GB | Grafikkort: Asus GTX 760 DCII OC | PSU: Antec HCG-620M
SSD: Samsung 840 250 GB | Lagring: WD Caviar Black 1 TB | Chassi: Antec P182 Special Edition

Permalänk
Medlem

Ser äckligt plastig ut!

Visa signatur

Jag är ingen AMD, Intel eller Nvidia fanboy! Vid köpråd rekommenderar jag det som är mest prisvärt vid tillfället!

NZXT H440 | i7 5820K @ 3,8 GHz | EVGA GTX 980 SC | Crucial 16GB DDR4

EVGA G2 750W | MSI X99S SLI Plus | NZXT Kraken X41 | 256GB Samsung 850 Pro

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Kanske skaffar en bara för att det är Nexus men tvekar på om jag skulle kunna använda den dagligen, inte ens chans den får plats i byxorna.

Får hoppas det kommer någon internationell version av Motorola Droid Turbo.

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen inte att detta är en färdig rendering på hur den kommer se ut. Den ser ju plastigare ut än vad Samsungs mobiler gör.

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem

Det var ingen vacker skapelse det där. Fantasilös design.

Permalänk
Skrivet av CptSeasick:

Är det bara jag eller ser det ut som att skärmens bild är lite sned längst ner? Ser lite skumt ut om man jämför med högtalaren och hela undersidan i sig..

Ser underligt ut...

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Vad fan är detta för skit? Ser ut som en stor Moto G?

Nej tack. Nu när Google flytt det sjunkande skeppet med Motorola så skippar jag denna generationens Nexus (vilket är det enda alternativet idag förutom LG G3 för mig).

Jag kan nästan slå vad om att denna pjäs kommer lida av fruktansvärd bleeding. Det har alla andra nexus:ar gjort så här långt. Och med en 6" skärm? Och från Motorola, vars alla telefoner har bleeding?

Varför ska jag alltid bli besviken av allt förutom iPhone, som tyvärr är för dyr kontant?

Permalänk
Medlem

Man-purse up boys!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Entusiast

5.92 tum... ja nu ångrar man sig inte att man köpte Nexus 5 för en månad sedan, valet var rätt

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

OK!

Ser väl ok ut. Gillar sizen.
Har en note3 idag, och det var förvånansvärt lätt att vänja sig vid storleken. Och ner i fickan går den absolut.
Skulle aldrig gå ner i storlek nu. MINST 5,5" är det som gäller.

Tur att smaken e som baken Sen kanske en 4,5-5" inte hade skadat. Det finns ju bevisligen en stor marknad för den storleken. Kanske kommer??

Permalänk

skärmen är inte skärmen, det är en hafsigt inklistrad skärmdump ifall ni tycker skärmen ser skum ut..

Visa signatur

I have come here to chew bubblegum and kick ass....... and i´m all out of bubblegum

Permalänk
Medlem

Blev väldigt besviken... Sjukt stor och ful!
Har dock en Z2 atm som jag lär ha iaf ett år till

Visa signatur

7800X3D | 32GB 6400MHz | RTX 2080 Super
Razer Blade Advanced 2021 / MacBook Pro 2022 / Galaxy S23 / iPhone 14

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjasih:

Ser äckligt plastig ut!

Kanske är samsung som kommer tillverka den?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem

Den är ganska för stor för min smak... jag använder just nu en gammal HTC Hero, är det någon som känner till en modernare smartphone som har samma design eller liknande? Gillar den skarpt, ligger skönt i handen! Förlåt om jag "snor tråden" det är bara en snabb fråga!

http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/htc/htc-hero-2.jpg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timelord Sloth:

Kanske är samsung som kommer tillverka den?

Står ju att det är Motorola.

Permalänk
Medlem

Gillar att skärmen är större än alla andra men ändå är den lika stor,mindre än ex Iphone 6+ med en fjuttig 5.5" skärm. Lite komiskt

Den var dock inte snygg för fem öre, får se imorgon hur allt ser ut me specs osv men nja.

Blir nog en note4 istället.

Permalänk

Är det så här småtjejer känner sig när de ska på pojkbandskonsert?

Visa signatur

R9 390 | i5 6600K

Permalänk
Medlem

Ser ut som de där budget-mobilerna samsung gjorde för 3 år sedan...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Står ju att det är Motorola.

aaa fast ingen vet ju helt säkert innan den officiella lanseringen även om allt i nuläget pekar på motorola

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Undrar om det går att kliva från Android L Preview till Stable? Kanske inget Google har tänkt på men vi lär vara ett gäng som kör Preview som inte har något emot att kliva över till Stable när den är officell.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk

Den egentliga frågan är, om den kan böjas?

Permalänk
Medlem

Verkar som folk inte har riktigt uppfattat ännu att Nexus serierna är menad till devs för utveckla appar och test. Design, funktion, hårdvara är det sista Google bryr sig om och dom tjänar knappt nåt på sälja Nexus modellerna. Att dom väljer olika tillverkare varje år, är att få med så många OEM som möjligt för gratis promota deras OS Android.
HTC ligger risigt till, därmed fick dom chansen att släppa Nexus 8 platta och fortsätta vara med i leken. Om inte Leonovo hade köpt Moto mobil divisonen och skulle nog låtit HTC också tillverkat Nexus 6 mobilen.

Så sluta gnäll om hur Nexus modellerna ser ut, Google kommer inte bry sig och Nexus kommer alltid se fult ut.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Nyhet:

Kort innan Googles väntade avtäckande publicerar den pensionerade läckaren @evleaks vad som av allt att döma är en officiell rendering av Googles kommande jättetelefon Nexus 6.

Läs artikeln

Vilken utav dem är telefonen och vilken är plattan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Om Nexus 6an är lika prisvärd som Nexus 5an så kliar det lite i köp fingrarna^^ är dock sjukt nöjd med min Nexus 5a^^

Permalänk
Medlem

Hade skaffat den direkt om den var runt 5". 6" känns på tok för stort för mig.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av anomaly-raven:

Den egentliga frågan är, om den kan böjas?

Ja det är ju självklart det viktigaste xD

Visa signatur

<3