OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta emot en invite på 64GB modellen!

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Tar gärna en 64GB invite!

Sitter på en SGSII som verkar ha kommit till trotsåldern så det skulle va en befrielse att kunna byta upp sig ^^
Delar med mig om jag får några

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem

Vore riktigt tacksam för en invite

Permalänk
Medlem

Ute efter en ny mobil, så tar gärna en invite till 64gb varianten

Permalänk
Medlem

Söker one plus one invite till 64GB versionen. Har pengar så kommer köpa direkt.

Permalänk
Medlem

Min mobil gick sönder igår, så jag skulle hemskt gärna få en invite till en 64gb!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite till 64Gb versionen

Permalänk
Skrivet av Carlj:

En vecka sedan ser en iphone 5 ut som motorolas minitelefoner från tidigt 2000 tal

Fast har du händer som tomboy kan det bli svårare..

Det har du rätt i, jag fattar inte hur man kan ha haft en liten iPhone förut, var in på an applestore och kollade på deras nya, 6an kändes liten, men en iphone 5 var ju inte ännu rimligt stor, det finns inga ord!
Jag har även en Galaxy s3 på jobbet och den känns också för liten nu, men framförallt så känns OPO som att den har mycket bättre byggkvalite

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite till 64gb köper samma dag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

I morgon 27e oktober mellan 16 och 17 går att förboka igen.
http://oneplus.net/oct27
Lycka till!

Permalänk

Tar gärna emot invite till 64gb om det finns

Permalänk
Medlem

Deras servrar klarade verkligen av 10-tusentals personer samtidgt. Not.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Och dom stängde till och med deras forum för att få extra till beställningarna..

Permalänk
Medlem

Tror det börjar släppa nu...

Permalänk
Medlem

Jag fick tag på en efter 20 minuter. Två veckors leveranstid.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem
Skrivet av PreacherMan:

Jag fick tag på en efter 20 minuter. Två veckors leveranstid.

fick 2-3 efter ca 25 min

Permalänk

Verkar som de har förlängt förbeställningstiden med 2 timmar, kommer dock fortfarande inte in. :/

Visa signatur

-

Permalänk

Någon annan som betalade med PayPal? Sidan crashade när jag skulle betala, under Payment status står det "Pending". Står det så för er med eller bör jag vara orolig att ordern inte gick igenom? Och har någon fått bekräftelsemail?

EDIT: Kollade in OPOs Twitter och fick svar på mina frågor.
A7: This is normal. Your PayPal order will be "Pending" until your pre-order is being processed for shipment.
A2: If you have yet to receive a confirmation email, don’t worry, you will receive it after pre-orders close.

Permalänk
Medlem

Lyckades också få igenom en efter ca 25 minuter, 2-3 veckor blev det

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem

Har försökt boka en idag men kommer inte hända Kan inte verifiera min IP med paypal längre så det ser rätt kört ut. Tar gärna en 64gb invite om någon har hade varit evigt tacksam!

Permalänk
Medlem

5-6 veckor blev det för mig. Den som väntar på något gott....

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Kom inte igenom alls, så jävla surt. En timmes arbetstid samt frenetiskt knapprande på mobilen hjälpte inte :(.
Skriver här igen i hopp om att någon vänlig själ har en invite till övers, vore oerhört uppskattat.

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk

En 64GB skulle sitta riktigt fint!

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta emot en invite på 64gb. Jag är desperat ute efter en mobil efter att min Samsung galaxy s4 har gjort sitt och tar tacksamt emot en invite.

Jag kan väl tillägga att jag kan tänka mig ge en slant för invite. Kan ta det via swish då.

Permalänk
Medlem

Köper en 64GB så fort jag får invite!

Betalar även för en invite.. skriv PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Kom inte igenom alls, så jävla surt. En timmes arbetstid samt frenetiskt knapprande på mobilen hjälpte inte :(.
Skriver här igen i hopp om att någon vänlig själ har en invite till övers, vore oerhört uppskattat.

Om du bokstavligt menar att du gjorde "frenetiskt knapprande" törs jag påstå det var ditt misstag tyvärr. Jag fick visserligen själv sitta i ca 40 minuter och gjorde försök under den tiden, men jag märkte att vara lugn och metodisk fungerade bäst. Jag klickade lugnt i webbläsaren så enbart ett anrop åt gången skedde. Fick givetvis timeout ibland men inväntade alltid besked från webbläsaren att den "gav upp" innan jag klickade igen. På så sätt lyckades jag långsamt, ett steg i taget, gå från min preview-order till en bekräftad order.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Om du bokstavligt menar att du gjorde "frenetiskt knapprande" törs jag påstå det var ditt misstag tyvärr. Jag fick visserligen själv sitta i ca 40 minuter och gjorde försök under den tiden, men jag märkte att vara lugn och metodisk fungerade bäst. Jag klickade lugnt i webbläsaren så enbart ett anrop åt gången skedde. Fick givetvis timeout ibland men inväntade alltid besked från webbläsaren att den "gav upp" innan jag klickade igen. På så sätt lyckades jag långsamt, ett steg i taget, gå från min preview-order till en bekräftad order.

Precis som profilen antyder: jag är sämst. Satt på jobbet och var stressad vilket inte gjorde saken bättre, samt att jag helt enkelt inte vet hur man enklast gör sådant här. Nåväl, man skall inte gråta över spilld mjölk

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Precis som profilen antyder: jag är sämst. Satt på jobbet och var stressad vilket inte gjorde saken bättre, samt att jag helt enkelt inte vet hur man enklast gör sådant här. Nåväl, man skall inte gråta över spilld mjölk

Skickar en invite när jag fått min om 2-3 veckor
(fast stod mindre än 1 vecka imorse)

Permalänk
Medlem

Är intressad av en 64gb invite, kan tänka mig att swisha en slant alternativt bjuda på en öl.

Permalänk
Medlem

Invite

Skulle gärna ta en invite för att slippa kön på min beställda lur.

Så om någon råkar ha en invite så tar jag gärna emot den.

mvh