Söker efter ett uppdatering/sök drivrutinsprogram

Permalänk
Medlem

Söker efter ett uppdatering/sök drivrutinsprogram

Tjenare alla goa gubbar och damer där, alla ni som börjat tjuvätit av pepparkakan och går i stickade tröjor för att mammsen tvingar oss, " vi ser ju så söta ut, och sen kommer ett rejäl grepp om kinden och det rycks hit och dit!.

Nä men skämt åsido, hoppas jag för eran skull hehe.
Nä men nu är det så här att jag söker efter ett bra programvara som kan söka ifall man använder gamla drivrutiner eller vilka som behövs ladda ner.
Jag har aldrig hittat ett sådant program inte ens ett sådant som man har ett gratis period. Någon som vet av just ett sånt här program som antagligen fungerar utmärkt under "trail-perioden" ***bort*mod***. Skulle uppskattas något otroligt menar det verkligen det skulle betyda något för mig, så jag hoppas det finns en god hjärtad människa som kan ta sig lite tid och kanske hittar ett sådant program åt mig!

Cheeeeers y'all!

§7
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad och rensad*

Trådstarten redigerat enligt §7. Denna gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av draups:

Tjenare alla goa gubbar och damer där, alla ni som börjat tjuvätit av pepparkakan och går i stickade tröjor för att mammsen tvingar oss, " vi ser ju så söta ut, och sen kommer ett rejäl grepp om kinden och det rycks hit och dit!.

Nä men skämt åsido, hoppas jag för eran skull hehe.
Nä men nu är det så här att jag söker efter ett bra programvara som kan söka ifall man använder gamla drivrutiner eller vilka som behövs ladda ner.
Jag har aldrig hittat ett sådant program inte ens ett sådant som man har ett gratis period. Någon som vet av just ett sånt här program som antagligen fungerar utmärkt under "trail-perioden" ***bort*mod***. Skulle uppskattas något otroligt menar det verkligen det skulle betyda något för mig, så jag hoppas det finns en god hjärtad människa som kan ta sig lite tid och kanske hittar ett sådant program åt mig!

Cheeeeers y'all!

Driver booster 2.

Visa signatur

4770k 4.4 @ 1.2 | MSI GTX 970 sli | Nepton 280L | RM750X | Z87-PRO | 750D

Permalänk
Medlem

5 smarta program som håller datorn i topptrim http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.485199/5-smarta-program-som-...

SlimDrivers är gratis http://www.driverupdate.net/

Visa signatur

janee