Permalänk
Medlem

Problem med youtube...

Hej.

Mitt problem är att jag har flera youtubeanvändare, en i jobbet och en privat.
Har i jobbet lagt upp en spellista för nåt år sedan som hittas genom att söka på användarnamnet på den användaren.
När jag nu loggar in som den användaren kan jag inte redigera spellistan för den finns inte men kan sökas via den användaren. Den hittas inte och den nya spellistan läggs automatiskt upp på den användaren men registreras på mitt namn vilket gör att den inte hittas på användaren utan på mitt namn och då tillsammans med alla privata listor och klipp utanför jobbet.

Jag jobbar som lärare och även som musiker så det är ganska många klipp och svårt för eleverna att hitta.

Hur kommer jag åt så att den gamla listan försvinner och så att den nya listan registreras med mitt unika användarnamn?

Det är olika ikoner på användarna. När jag nu loggar in på kontot så är det en personbild (standardbilden som är blå) medans om jag söker användaren och klickar på listan med klipp så blir det en blå fyrkant med 4 fyrkanter i.

Hur kommer jag åt det andra kontot? Hur ändrar jag så att den inte förknippar allt med mitt namn utan med användarnamnet?

Mvh /M

Visa signatur

// Magseg