Permalänk

Corsair Hydro H75 Röd ring?

Hej!

Jag planerar på att införskaffa en Corsair Hydro H75 och jag undrar ifall man kan byta ut den gråa ringen till en röd ring och var man i så fall kan få tag i en röd ring?

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevinkingeen:

Hej!

Jag planerar på att införskaffa en Corsair Hydro H75 och jag undrar ifall man kan byta ut den gråa ringen till en röd ring och var man i så fall kan få tag i en röd ring?

Kollade igenom mina lådor efter en röd ring men jag hittade ingen, kanske tappade bort den men om det inte med följer en kan du färga om den själv.

Visa signatur

En dator

Permalänk
Skrivet av Daark:

Kollade igenom mina lådor efter en röd ring men jag hittade ingen, kanske tappade bort den men om det inte med följer en kan du färga om den själv.

Du har väl H75, då följer ingen röd ring med, det är därför jag undrar hur man annars kan få tag på en.
Jag vill helst inte färga själv.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevinkingeen:

Du har väl H75, då följer ingen röd ring med, det är därför jag undrar hur man annars kan få tag på en.
Jag vill helst inte färga själv.

Tror inte man kan köpa en röd ring Fast man får en röd ring med H105

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Är det till fläkten? Det enda (förutom att köpa en annan fläkt) är att skriva till Corsair här på forumet så kanske de kan vara snälla

Permalänk

Betalar du frakten så kan jag skicka en av mina röda ringar till dig, ifall det är samma storlek som h100i vilket det borde vara

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i5-4670 | Geforce gtx 970 4GB Windforce | Corsair Carbite Air 240 | MSI Z97M Gaming | Samsung 850 EVO 500GB SSD | Samsung 840 EVO 250GB SSD |Corsair 120GB SSD | Kingston HyperX 16GB | Coolermaster 750W | 3TB WD Red | Steelseries Rival | Qpad QH-90 | Corsair k65 |

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Är det till fläkten? Det enda (förutom att köpa en annan fläkt) är att skriva till Corsair här på forumet så kanske de kan vara snälla

Skrivet av TheMightyJonazz:

Betalar du frakten så kan jag skicka en av mina röda ringar till dig, ifall det är samma storlek som h100i vilket det borde vara

Det är inte till fläkten utan till pumpen.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Skrivet av Kevinkingeen:

Hej!

Jag planerar på att införskaffa en Corsair Hydro H75 och jag undrar ifall man kan byta ut den gråa ringen till en röd ring och var man i så fall kan få tag i en röd ring?

Hur gick det med din röda ring? fick du tag i någon?

Är intresserad för jag har köpt en h75 också och den röda ringen skulle verkligen passa bra till rog impact kortet jag nyss köpt.

Ngn mer som har en sådan överbliven från en h105?

MVH Robert

Visa signatur

Fractal Design Node 804 | ASUS ROG MAXIMUS VII IMPACT | ASUS GTX 970 STRIX 4GB | Intel Core i7-4790K
Corsair Hydro H75 | Corsair Vengeance Pro DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Samsung 840 EVO SSD 250GB

Permalänk
Skrivet av Robererion:

Hur gick det med din röda ring? fick du tag i någon?

Är intresserad för jag har köpt en h75 också och den röda ringen skulle verkligen passa bra till rog impact kortet jag nyss köpt.

Ngn mer som har en sådan överbliven från en h105?

MVH Robert

Man kan inte ta loss den gråa ringen från H75 så det enda alternativet är att måla den själv
Köpte H80i till slut, med röd LED passar den bra till mitt Maximus VII Ranger

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Skrivet av Kevinkingeen:

Man kan inte ta loss den gråa ringen från H75 så det enda alternativet är att måla den själv
Köpte H80i till slut, med röd LED passar den bra till mitt Maximus VII Ranger

Ah ok jaja är väl bara att ta fram citadel färgerna då ^^

tack för info

Visa signatur

Fractal Design Node 804 | ASUS ROG MAXIMUS VII IMPACT | ASUS GTX 970 STRIX 4GB | Intel Core i7-4790K
Corsair Hydro H75 | Corsair Vengeance Pro DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Samsung 840 EVO SSD 250GB

Permalänk
Skrivet av Robererion:

Ah ok jaja är väl bara att ta fram citadel färgerna då ^^

tack för info

Det var så lite, lycka till med målandet

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com