Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk

Tack!

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Skrivet av vompen:

Men det kostar ju 3690..? ;o var fick du 500kr rabatt från

Du måste vara inloggad för att se black friday pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cetec:

3 199 kr

Logga in så ska du få detta pris

Skrivet av Hampus666:

Kostar 3199 kr nu. Ser du inte det?
Iofs kanske du måste vara inloggad för att se priserna vad vet jag.
mvh Hampus

Skrivet av Lurta:

Ser också det kortet för 3199:- på Alina. 3st kvar på postorder.

Sorry guys, jag som inte var kund Blir fan ett köp! Tack för tipset!

Permalänk

Inte en enda hyffsad deal runt PS4 ännu va? Tänkte köpa mig en konsol, GTA, FIFA och någon extra handkontroll idag. Men utbudet ser ganska magert ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Termometer:

Du måste vara inloggad för att se black friday pris

Länk för kampanjen? Kan ej hitta produkter som reas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Länk för kampanjen? Kan ej hitta produkter som reas.

https://www.alina.se/Produkt.aspx?sweclockers=1&Kampanj=black...

Permalänk
Medlem
Skrivet av vompen:

Funderar fasen på att slå till på dessa eller om man ska köra på Zotacs... Eller vänta ytterligare för att se vad som kan dyka upp... Jag är lite försiktig med stock/referens-kylare

För SLi är referens du ska ha. jag tittade också på zotac innan (samma pris) men någon här på forumet skrev att dom var sämst av alla 970s.. men det var lockande med 2st DVI kontakter ..

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viggon:

https://www.komplett.se/komplett-gamer-crazy-black-friday-edi...
Är det nån som kan tala om hur mycket man tjänar på att köpa denna istället för köpa delar själv och bygga?
Eller ska man vänta-in Inets rea?

Beslut ångest !!

8700-ish plus kostnad för chassi är det om man tar alla delar separat. Jämförde med Inet på alla delar förutom med grafikkortet och nätagget som jag tog Komplett till. Maximalt några hundralappar att du sparar som kund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragande:

Steelseries Rival för 349:- på Komplett är väl en rätt OK deal om man gillar större möss (ganska lik IE 3.0).

Ser trevlig ut, sitter på en riktigt gammal MX518 v2 som är rejält sliten och ska byta ut.

Någon som vet om rival är störe än 518?

Visa signatur

ASRock B450M Pro4 | Ryzen 5 5600 | Corsair LPX 2x16GB @ 3600

Permalänk

Xbox One med Assassin's Creed Unity för 3350 nu på spelbutiken

https://www.spelbutiken.se/produkt/xbox-one-console-500gb-wit...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: AMD Radeon RX 9070 XT
Operativsystem: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plutoniumxx:

Nån får gärna slänga en länk om ni hittar ett gött nätagg för två GTX 770 i sli! (i5 prolle)
bumpar med ett nice bundle http://www.maxfps.se/headsets/steelseries/champions-bundle

Evga g2 t.ex

DEssa i alla fall är av bra kvalite http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2637172&view=m , evga G2 är bra även deras 850 wattare och uppåt.

Nej, deras V serie är bättre. S serien hör till en lite sämre serie.

Här är det bra agg där emot:
http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2637172&view=m

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett EVGA kort från 9xx-serien, NetOnNet hade 970 ACX förra helgen för 2990 vilket jag missade helt. :/

Undrar bara hur man ska göra för att se alla CDON timvisa deals.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Vill man se något roligt ska man kolla på en "REA" vara, sen gå in på prisjakt och kolla prishistorik. Rea my ass.... väldigt få grejer som är prissänkta på riktigt.

Prisjakt är väldigt slöa på att uppdatera priserna mot affärerna. Jag har för mig de endast kollar priserna tre gånger per dygn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av livinlegend:

Inte en enda hyffsad deal runt PS4 ännu va? Tänkte köpa mig en konsol, GTA, FIFA och någon extra handkontroll idag. Men utbudet ser ganska magert ut

Drar man av 10% från http://www.electroworld.se/catalog/spel-konsoler/ewse_spelkon... så är det ett bra pris. Det dras av i kassan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Prisjakt är väldigt slöa på att uppdatera priserna mot affärerna. Jag har för mig de endast kollar priserna tre gånger per dygn.

Tror de är med i hela "black friday" grejen nu och uppdaterar oftare just nu iaf. Alla priser jag kollat har varit uppdaterade hittils iaf.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av foh668:

8700-ish plus kostnad för chassi är det om man tar alla delar separat. Jämförde med Inet förutom med grafikkortet och nätagget som jag tog Komplett till. Maximalt några hundralappar att du sparar som kund.

Men då är de ju riktigt prisvärt ändå? + att man får den monterad och klar + W8.1 och 3års garanti

Permalänk

www.electroworld.se har iaf 10% på allt så då går PS4an för 3360:- med frakt

Visa signatur

P4 3K Mhz - GFX 5,7K - 1,24K Ddr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eastpaker:

www.electroworld.se har iaf 10% på allt så då går PS4an för 3360:- med frakt

Det var ju faktiskt bättre än Cdon...

Permalänk

Den här har det frågats om tidigare: https://www.komplett.se/komplett-gamer-crazy-black-friday-edi...

Jag har ingen aning om sånt här annat än att jag ser att processor + grafikkort verkar schysst - hur väl tror ni den här datorn håller framöver när det gäller spel, och hur höga inställningar tror ni den pallar med Far Cry 4/GTA V?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viggon:

Men då är de ju riktigt prisvärt ändå? + att man får den monterad och klar + W8.1 och 3års garanti

W8.1 OEM var inräknat i priset. Det enda jag faktiskt glömde räkna in var tangentbordet men det har gått för 199-299 förut. Prisvärt vet jag inte riktigt om det är.

Permalänk
Skrivet av foh668:

W8.1 OEM var inräknat i priset. Det enda jag faktiskt glömde räkna in var tangentbordet men det har gått för 199-299 förut. Prisvärt vet jag inte riktigt om det är.

Man får med 3 nvidia vouchers också, dessa brukar säljas för omkring 300 kr/st här på forumet.

Permalänk

Electroworld tar 5571 för en iPhone 6!

http://www.electroworld.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefo...

Priset dras av i kassan.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

Hur är det med skärmarna? Både Asus VG248QE & BenQ XL2411Z gårför under 2000kr.

Hur klarar sig ett 970 kort för en BenQ gw2765? Känns eätt prisvärt att få en 2560x1440 med ips för ~2700kr?

Vilken ska man satsa på?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Slapinator:

Hur är det med skärmarna? Både Asus VG248QE & BenQ XL2411Z gårför under 2000kr.

Hur klarar sig ett 970 kort för en BenQ gw2765? Känns eätt prisvärt att få en 2560x1440 med ips för ~2700kr?

Vilken ska man satsa på?

Det är är "apples to oranges".
Personligen tycker jag att 120/144Hz borde vara standard för skärmar och kan inte leva utan en sådan medan vissa tycker samma sak om TN-paneler som 120/144Hz-skärmar alltid är utrustade med.

Hur som helst så klarar GTX 970 av jobbet

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackan_93:

Man får med 3 nvidia vouchers också, dessa brukar säljas för omkring 300 kr/st här på forumet.

En voucher är ju något som är inräknat i priset på produkten som det kommer med. Du tjänar inga pengar på en voucher, det är som sagt inbakat i det du redan har betalat (i det här fallet grafikkortet och processorn). Det gör varken till eller från på slutpriset.

Permalänk
Medlem

pma mig om ni hittar Dell u2414h billigt!"

Permalänk
Skrivet av foh668:

En voucher är ju något som är inräknat i priset på produkten som det kommer med. Du tjänar inga pengar på en voucher, det är som sagt inbakat i det du redan har betalat (i det här fallet grafikkortet och processorn). Det gör varken till eller från på slutpriset.

Det sänker slutpriset med 900 kr direkt när man sålt dessa för 900 kr här i forumet. Jag köpte ett gigabyte gtx 970 för 2990, fick med en voucher som jag sålde för 300 kr, slutpriset för mig blev alltså 2690.

Permalänk
Medlem

Satan.. Hade hoppats på lite rea på 4790k och eller ett acceptabelt z97-kort för bygget. Ser inte ljust ut..

Inget lockande för tillfället :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stradale:

Gainward eller MSI 970?

Jag valde mellan dom två.. Väldigt lite information på nätet som jag kunde hitta. Det uppenbara skillnaderna är DP och hdmi utgångarna som är orginal på MSI och mini-varianter på Gainward kortet. Och jag vill helst slippa köpa nya adaptrar så jag tog MSI korten.

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Skrivet av Carl-Johan:

pma mig om ni hittar Dell u2414h billigt!"

Fan va sjukt, jag kom in i den här tråden för att fråga precis samma sak.
Har själv inte sett något erbjudande på den än.

Är förövrigt på jakt efter Intel Core i7 4790K 4,0GHz, men undra om någon kommer lägga rabatt på en så populär produkt?