Fel i filter för mekaniska brytare?

Permalänk
Medlem

Fel i filter för mekaniska brytare?

Va precis inne på tangentbord och skulle filtrera "Ja" på mekaniska brytare och fick en nästan tom sida.
Vet inte om det var så ni planerade att ha det, men jag säger till iallafall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dsamlk:

Va precis inne på tangentbord och skulle filtrera "Ja" på mekaniska brytare och fick en nästan tom sida.
Vet inte om det var så ni planerade att ha det, men jag säger till iallafall.

Jag misstänker att alternativen bara rakt av reflekterar vilka olika värden som finns i fältet. Jag håller dock med om att det skulle kunna vara trevligt att ha ett val som filtrerade fram alla.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Inet
Skrivet av dsamlk:

Va precis inne på tangentbord och skulle filtrera "Ja" på mekaniska brytare och fick en nästan tom sida.
Vet inte om det var så ni planerade att ha det, men jag säger till iallafall.

Skrivet av evil penguin:

Jag misstänker att alternativen bara rakt av reflekterar vilka olika värden som finns i fältet. Jag håller dock med om att det skulle kunna vara trevligt att ha ett val som filtrerade fram alla.

Håller med om att det borde finnas ett sätt att kunna filtrera *alla* mekaniska brytare och inte bara specifika versioner. Förslagsvis med alternativet "ja"

Drar detta vidare till ansvarig inköpare som får kolla på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram